Praca Wm

SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dane podstawowe

Pełna nazwa PRACA WM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS 0000375199
NIP 7792387075
REGON 301644144
Forma prawna SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status Aktywna
Adres TOWAROWA 3/
62-090 ROKIETNICA
Data rejestracji 2011-01-10
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-07-14
WWW
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. RAFAŁ ŁUKASZ KUBIAK
    Wspólnik od 2011-01-10
  2. WOJCIECH ROMAN PUACZ
    Wspólnik od 2011-01-10
  3. KRZYSZTOF KASPEREK
    Wspólnik od 2011-01-10
  4. HANNA MARIA KUBIAK
    Wspólnik od 2011-10-24
  5. RAFAŁ ŁUKASZ KUBIAK
    Zarząd od 2011-01-10
  6. KRZYSZTOF KASPEREK
    Zarząd od 2011-01-10
  7. WOJCIECH ROMAN PUACZ
    Zarząd od 2011-01-10
  8. HANNA MARIA KUBIAK
    Zarząd od 2011-10-24

Dalsze powiązania

  1. PRACA WM
  2. PRACA WM
  3. CGS PRINT GROUP
  4. CGS DRUKARNIA
  5. WZGÓRZE MORASKO

Dane finansowe

2018 2019 2020 2021 2022 2023
Przychody 720 587.05 1 056 349.15 1 132 066.15 880 149.79 1 671 903.01 2 186 812.13
Koszty 693 631.46 999 364.62 1 094 831.17 849 227.98 1 655 449.74 2 272 431.00
Zysk/strata netto 12 328.59 50 847.53 33 956.98 30 664.81 7 709.27 -95 273.87
Podatek dochodowy 14 627.00 6 137.00 3 278.00 257.00 8 744.00 9 655.00

Historia podmiotu

2025-07-14
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2024-07-11
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-08-09
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-08-29
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-07-29
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-08-18
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2019-06-13
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2018-07-12
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2017-07-03
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-02-27
  • Zmiana nazwy PRACA WM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
2016-07-12
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-07-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-07-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-08-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-06-13
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-10-24
  • PRZEMYSŁAW KOLLAT zbywa udziały
  • PRZEMYSŁAW KOLLAT wychodzi z zarządu
  • Zmiana siedziby MROWINO POZNAŃSKI ROKIETNICA WIELKOPOLSKIE
  • HANNA MARIA KUBIAK wchodzi do zarządu
  • HANNA MARIA KUBIAK nabywa udziały
  • Zmiana adresu TOWAROWA 3, 62-090 MROWINO
2011-01-10
  • PRZEMYSŁAW KOLLAT nabywa udziały
  • Zmiana adresu OSTROROGA 8, 60-349 POZNAŃ
  • RAFAŁ ŁUKASZ KUBIAK nabywa udziały
  • WOJCIECH ROMAN PUACZ nabywa udziały
  • KRZYSZTOF KASPEREK nabywa udziały
  • Zmiana nazwy CGS PRINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • PRZEMYSŁAW KOLLAT wchodzi do zarządu
  • Zmiana kapitału zakładowego na 5000.00
  • RAFAŁ ŁUKASZ KUBIAK wchodzi do zarządu
  • KRZYSZTOF KASPEREK wchodzi do zarządu
  • WOJCIECH ROMAN PUACZ wchodzi do zarządu
  • Zmiana siedziby POZNAŃ M. POZNAŃ M. POZNAŃ WIELKOPOLSKIE

Branża - PKD

  • 78.20.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
  • 18.1. DRUKOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POLIGRAFIĄ
  • 32.4. PRODUKCJA GIER I ZABAWEK
  • 33.1. NAPRAWA I KONSERWACJA METALOWYCH WYROBÓW GOTOWYCH, MASZYN I URZĄDZEŃ
  • 33.2. INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
  • 41.1. REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
  • 41.2. ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
  • 42.1. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG KOŁOWYCH I SZYNOWYCH
  • 42.2. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW, LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
  • 42.9. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ
  • 43.1. ROZBIÓRKA I PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
  • 43.2. WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH I POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
  • 43.3. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
  • 43.9. POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE
  • 45.1. SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 45.2. KONSERWACJA I NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 45.3. SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 45.4. SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA MOTOCYKLI, ICH NAPRAWA I KONSERWACJA ORAZ SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO NICH
  • 46.1. SPRZEDAŻ HURTOWA REALIZOWANA NA ZLECENIE
  • 46.5. SPRZEDAŻ HURTOWA NARZĘDZI TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ I KOMUNIKACYJNEJ
  • 46.6. SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN, URZĄDZEŃ I DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA
  • 49.3. POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI
  • 52.1. MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE TOWARÓW
  • 52.2. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT
  • 56.1. RESTAURACJE I POZOSTAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
  • 56.2. PRZYGOTOWYWANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING) I POZOSTAŁA GASTRONOMICZNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA
  • 58.1. WYDAWANIE KSIĄŻEK I PERIODYKÓW ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA, Z WYŁĄCZENIEM W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
  • 62.0. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
  • 63.1. PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ; DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
  • 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 68.1. KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 68.2. WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
  • 68.3. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI WYKONYWANA NA ZLECENIE
  • 70.2. DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM
  • 71.2. BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
  • 73.1. REKLAMA
  • 73.2. BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.1. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
  • 74.2. DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
  • 74.3. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
  • 74.9. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 77.1. WYNAJEM I DZIERŻAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 77.2. WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
  • 77.3. WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH
  • 77.4. DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
  • 79.1. DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I POŚREDNIKÓW TURYSTYCZNYCH ORAZ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI
  • 79.9. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI I DZIAŁALNOŚCI Z NIĄ ZWIĄZANE
  • 81.1. DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
  • 81.2. SPRZĄTANIE OBIEKTÓW
  • 81.30.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
  • 82.1. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCĄ
  • 82.9. DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 95.2. NAPRAWA I KONSERWACJA ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
  • 96.0. POZOSTAŁA INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA
  • 96.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 69.. DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA, RACHUNKOWO-KSIĘGOWA I DORADZTWO PODATKOWE
  • 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
  • 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
  • 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
  • 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-29 05:48:28

Lokalizacja podmiotu: