Probudinż
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
Pełna nazwa | PROBUDINŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
KRS | 0000065689 |
NIP | 7790043555 |
REGON | 630171857 |
Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Status | Aktywna |
Adres | MICKIEWICZA
49/ 62-025 KOSTRZYN |
Data rejestracji | 2001-12-14 |
Ostatnia zmiana w rejestrze | 2024-08-14 |
WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- ROMAN ANDRZEJCZAK
Wspólnik od 2007-09-18 - JACEK KRYSIŃSKI
Wspólnik od 2007-09-18 - ANDRZEJ GRYCZKA
Zarząd od 2001-12-14 - ADAM NADYBSKI
Zarząd od 2006-01-12 - ROMAN SOBCZYK
Zarząd od 2007-09-18 - ROMAN ANDRZEJCZAK
Zarząd od 2007-09-18 - ALINA MARIA BIELERZEWSKA
Zarząd od 2009-03-26
Dalsze powiązania
Dane finansowe
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Przychody | 190.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
Koszty | 50 371.24 | 374 190.08 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 117 360.75 |
Zysk/strata netto | -50 181.24 | - 374 190.08 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | - 117 360.75 |
Podatek dochodowy | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
Historia podmiotu
2024-08-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-06-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-06-02
- Zmiana nazwy PROBUDINŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
2020-03-16
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-11-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2019-03-19
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2017-03-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-03-01
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-03-02
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-04-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-09-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-05-10
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-01-25
- Zmiana nazwy PROBUDINŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
2011-06-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-04-20
- Zmiana nazwy PROBUDINŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
2010-07-21
- MACIEJ PODHORECKI przestaje być prokurentem
2010-06-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-08-24
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-03-26
- JACEK KRYSIŃSKI wychodzi z zarządu
- ALINA MARIA BIELERZEWSKA wchodzi do zarządu
2008-10-16
- Zmiana adresu MICKIEWICZA 49, 62-025 KOSTRZYN
2008-06-16
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-04-28
- MACIEJ PODHORECKI zbywa udziały
2008-01-11
- Zmiana nazwy P.R.B.I. "PODHORECKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
2007-12-14
- Zmiana siedziby KOSTRZYN POZNAŃSKI KOSTRZYN WIELKOPOLSKIE
- Zmiana adresu MICKIEWICZA 28C, 62-025 KOSTRZYN
2007-09-18
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- ROMAN ANDRZEJCZAK wchodzi do zarządu
- ROMAN SOBCZYK wchodzi do zarządu
- MACIEJ PODHORECKI wychodzi z zarządu
- JACEK KRYSIŃSKI wchodzi do zarządu
- JACEK KRYSIŃSKI nabywa udziały
- MACIEJ PODHORECKI zostaje prokurentem
- ROMAN SOBCZYK przestaje być prokurentem
- ROMAN ANDRZEJCZAK nabywa udziały
- ANDRZEJ GRYCZKA zbywa udziały
2006-07-10
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2006-07-04
- ROMAN SOBCZYK zostaje prokurentem
2006-01-12
- MAREK TADEUSZ NOWAK zbywa udziały
- ADAM NADYBSKI wchodzi do zarządu
- MAREK TADEUSZ NOWAK wychodzi z zarządu
2005-04-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-03-17
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-03-18
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2003-07-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2003-01-09
- Zmiana kapitału zakładowego na 100000.00
2001-12-14
- ANDRZEJ GRYCZKA wchodzi do zarządu
- MAREK TADEUSZ NOWAK wchodzi do zarządu
- MACIEJ PODHORECKI wchodzi do zarządu
- Zmiana kapitału zakładowego na 50000.00
- MAREK TADEUSZ NOWAK nabywa udziały
- Zmiana siedziby POZNAŃ M. POZNAŃ M. POZNAŃ WIELKOPOLSKIE
- ANDRZEJ GRYCZKA nabywa udziały
- Zmiana adresu GRUNWALDZKA 173, 60 - 322 POZNAŃ
- MACIEJ PODHORECKI nabywa udziały
- Zmiana nazwy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANO - INŻYNIERYJNYCH "PODHORECKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Branża - PKD
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 01.4. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z UPRAWAMI ROLNYMI, Z CHOWEM I HODOWLĄ ZWIERZĄT, Z WYJĄTKIEM DZIAŁALNOŚCI WETERYNARYJNEJ
- 10.3. WYDOBYWANIE I WZBOGACANIE TORFU
- 20.1. PRODUKCJA WYROBÓW TARTACZNYCH, IMPREGNACJA DREWNA
- 20.3. PRODUKCJA WYROBÓW STOLARSKICH I CIESIELSKICH DLA BUDOWNICTWA
- 20.4. PRODUKCJA OPAKOWAŃ DREWNIANYCH
- 26.6. PRODUKCJA WYROBÓW BETONOWYCH ORAZ GIPSOWYCH
- 28.1. PRODUKCJA METALOWYCH ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH
- 28.5. OBRÓBKA METALI I NAKŁADANIE POWŁOK NA METALE; OBRÓBKA MECHANICZNA ELEMENTÓW METALOWYCH
- 29.2. PRODUKCJA POZOSTAŁYCH MASZYN OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA
- 29.3. PRODUKCJA MASZYN DLA ROLNICTWA I LEŚNICTWA
- 29.5. PRODUKCJA POZOSTAŁYCH MASZYN SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA
- 33.2. PRODUKCJA INSTRUMENTÓW I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, KONTROLNYCH, BADAWCZYCH, NAWIGACYJNYCH I INNEGO PRZEZNACZENIA, Z WYJĄTKIEM SPRZĘTU DO STEROWANIA PROCESAMI PRZEMYSŁOWYMI
- 34.2. PRODUKCJA NADWOZI POJAZDÓW MECHANICZNYCH; PRODUKCJA PRZYCZEP I NACZEP
- 34.3. PRODUKCJA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW MECHANICZNYCH I ICH SILNIKÓW
- 37.1. ZAGOSPODAROWANIE METALOWYCH ODPADÓW I ZŁOMU
- 37.2. ZAGOSPODAROWANIE NIEMETALOWYCH ODPADÓW I WYROBÓW WYBRAKOWANYCH
- 41.0. POBÓR, UZDATNIANIE I ROZPROWADZANIE WODY
- 45.1. PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
- 45.2. WZNOSZENIE KOMPLETNYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB ICH CZĘŚCI; INŻYNIERIA LĄDOWA I WODNA
- 45.3. WYKONYWANIE INSTALACJI BUDOWLANYCH
- 45.4. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 45.5. WYNAJEM SPRZĘTU BUDOWLANEGO I BURZĄCEGO Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ
- 50.2. OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW MECHANICZNYCH; POMOC DROGOWA
- 60.2. TRANSPORT LĄDOWY POZOSTAŁY
- 60.3. TRANSPORT RUROCIĄGOWY
- 61.2. ŚRÓDLĄDOWY TRANSPORT WODNY
- 71.2. WYNAJEM POZOSTAŁYCH ŚRODKÓW TRANSPORTU
- 71.3. WYNAJEM MASZYN I URZĄDZEŃ
- 74.2. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY, INŻYNIERII
- 74.3. BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 90.0. GOSPODARKA ŚCIEKAMI ORAZ WYWÓZ I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW, USŁUGI SANITARNE I POKREWNE
- 55.51.Z STOŁÓWKI
- 55.52.Z PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING)
- 92.34.Z DZIAŁALNOŚĆ ROZRYWKOWA POZOSTAŁA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 92.40.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH
- 31.62.B DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INSTALOWANIA, NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 72.21.Z DZIAŁALNOŚĆ EDYCYJNA W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
- 72.22.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA, POZOSTAŁA
- 72.30.Z PRZETWARZANIE DANYCH
- 72.40.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z BAZAMI DANYCH
- 73.10.A PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK MATEMATYCZNO-FIZYCZNYCH I ASTRONOMII
- 73.10.G PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK TECHNICZNYCH
- 55.10.Z HOTELE
- 55.21.Z SCHRONISKA TURYSTYCZNE
- 55.22.Z POLA KEMPINGOWE, WŁĄCZAJĄC POLA DLA SAMOCHODOWYCH PRZYCZEP KEMPINGOWYCH
- 55.23.Z MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA POZOSTAŁE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 55.30.A RESTAURACJE
- 55.30.B PLACÓWKI GASTRONOMICZNE POZOSTAŁE
- 55.40.Z BARY
- 01.6. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA ROLNICTWO I NASTĘPUJĄCA PO ZBIORACH
- 08.9. GÓRNICTWO I WYDOBYWANIE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 09.9. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA POZOSTAŁE GÓRNICTWO I WYDOBYWANIE
- 23.6. PRODUKCJA WYROBÓW Z BETONU, CEMENTU I GIPSU
- 24.3. PRODUKCJA POZOSTAŁYCH WYROBÓW ZE STALI PODDANEJ WSTĘPNEJ OBRÓBCE
- 25.1. PRODUKCJA METALOWYCH ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH
- 25.6. OBRÓBKA METALI I NAKŁADANIE POWŁOK NA METALE; OBRÓBKA MECHANICZNA ELEMENTÓW METALOWYCH
- 33.1. NAPRAWA I KONSERWACJA METALOWYCH WYROBÓW GOTOWYCH, MASZYN I URZĄDZEŃ
- 36.0. POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
- 37.0. ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW
- 38.3. ODZYSK SUROWCÓW
- 41.2. ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
- 42.1. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG KOŁOWYCH I SZYNOWYCH
- 42.2. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW, LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
- 42.9. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ
- 43.1. ROZBIÓRKA I PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
- 43.2. WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH I POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
- 43.3. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 43.9. POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE
- 49.3. POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI
- 49.4. TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW ORAZ DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZEPROWADZKAMI
- 49.5. TRANSPORT RUROCIĄGOWY
- 52.2. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT
- 71.1. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII ORAZ ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 74.9. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.1. WYNAJEM I DZIERŻAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
- 77.3. WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH
- 80.2. DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA W ZAKRESIE OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
- 81.3. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
- 56.10.B RUCHOME PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 56.29.Z POZOSTAŁA USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNA
- 56.30.Z PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 79.90.C POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 81.21.Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
- 81.22.Z SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
- 81.29.Z POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 45.11.Z SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
- 45.19.Z SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
- 96.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2024-12-19 10:46:59