Powiatowy Zespół Poradni W Łasku
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | POWIATOWY ZESPÓŁ PORADNI W ŁASKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| KRS | 0000483397 |
| NIP | 8311632976 |
| REGON | 000659408 |
| Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| Status | Aktywna |
| Adres | WARSZAWSKA
62/ 98-100 ŁASK |
| Data rejestracji | 2013-10-31 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-06-11 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- POWIAT ŁASKI
Wspólnik od 2013-10-31 - KAROLINA KANIECKA MALINOWSKA
Zarząd od 2018-03-26 - JOANNA DOBROCZEK
Prokura od 2018-09-28
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 829 801.42 | 908 210.39 | 872 968.97 | 1 553 210.90 | 1 200 784.74 | 1 607 868.16 | 1 637 367.79 |
| Koszty | 416 397.16 | 445 951.34 | 534 343.53 | 1 188 940.87 | 877 299.68 | 1 073 794.96 | 1 448 878.80 |
| Zysk/strata netto | 332 701.26 | 420 482.05 | 307 327.44 | 330 823.03 | 293 018.06 | 485 562.20 | 170 842.99 |
| Podatek dochodowy | 80 703.00 | 41 777.00 | 31 298.00 | 33 447.00 | 30 467.00 | 48 511.00 | 17 646.00 |
Historia podmiotu
2025-06-11
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-07-03
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-06-22
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-06-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-06-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2020-07-09
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2019-05-15
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2018-09-28
- JOANNA DOBROCZEK zostaje prokurentem
- IZABELA DOLIK przestaje być prokurentem
2018-06-06
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2018-03-26
- KAROLINA KANIECKA MALINOWSKA wchodzi do zarządu
- JADWIGA OLESZCZAK wychodzi z zarządu
2017-06-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-09-13
- JADWIGA OLESZCZAK wchodzi do zarządu
- IZABELA DOLIK zostaje prokurentem
- JADWIGA OLESZCZAK przestaje być prokurentem
- IZABELA DOLIK wychodzi z zarządu
2016-06-20
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-03-25
- ARTUR PAWEŁ KNUL wychodzi z zarządu
- IZABELA DOLIK wchodzi do zarządu
2015-05-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-01-12
- GRAŻYNA BARBARA LIPIŃSKA wychodzi z zarządu
- ARTUR PAWEŁ KNUL wchodzi do zarządu
2014-08-26
- JADWIGA OLESZCZAK zostaje prokurentem
2014-04-08
- GRAŻYNA BARBARA LIPIŃSKA wchodzi do zarządu
- DARIUSZ JERZY KRZYCZMANIK wychodzi z zarządu
2013-10-31
- Zmiana siedziby ŁASK ŁASKI ŁASK ŁÓDZKIE
- Zmiana kapitału zakładowego na 379000.00
- Zmiana nazwy POWIATOWY ZESPÓŁ PORADNI W ŁASKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Zmiana adresu WARSZAWSKA 62, 98-100 ŁASK
- DARIUSZ JERZY KRZYCZMANIK wchodzi do zarządu
- POWIAT ŁASKI nabywa udziały
Branża - PKD
- 86.22.Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA
- 86.10.Z DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI
- 86.21.Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA
- 86.22.Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA
- 86.23.Z PRAKTYKA LEKARSKA DENTYSTYCZNA
- 86.90.A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA
- 86.90.B DZIAŁALNOŚĆ POGOTOWIA RATUNKOWEGO
- 86.90.C PRAKTYKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
- 86.90.D DZIAŁALNOŚĆ PARAMEDYCZNA
- 86.90.E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
- 87.20.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
- 87.30.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- 87.90.Z POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM
- 88.10.Z POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- 88.91.Z OPIEKA DZIENNA NAD DZIEĆMI
- 88.99.Z POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 93.13.Z DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH POPRAWIE KONDYCJI FIZYCZNEJ
- 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
- 85.5. POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI
- 84.1. ADMINISTRACJA PUBLICZNA ORAZ POLITYKA GOSPODARCZA I SPOŁECZNA
- 82.1. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCĄ
- 82.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- 81.30.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
- 81.2. SPRZĄTANIE OBIEKTÓW
- 81.10. DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
- 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 70.2. DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 68.3. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI WYKONYWANA NA ZLECENIE
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 63.9. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 63.1. PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ; DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 62.0. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA
- 56.10. RESTAURACJE I POZOSTAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 55.90.Z POZOSTAŁE ZAKWATEROWANIE
- 55.20.Z OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYCZNE I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA
- 55.10.Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
- 49.4. TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW ORAZ DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZEPROWADZKAMI
- 49.39.Z POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANY
- 39.00.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z REKULTYWACJĄ I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z GOSPODARKĄ ODPADAMI
- 38.3. ODZYSK SUROWCÓW
- 38.22.Z PRZETWARZANIE I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH
- 38.21.Z OBRÓBKA I USUWANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE
- 38.12.Z ZBIERANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH
- 38.11.Z ZBIERANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE
- 38.1. ZBIERANIE ODPADÓW
- 37.00.Z ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW
- 36.00.Z POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
- 35.30.Z WYTWARZANIE I ZAOPATRYWANIE W PARĘ WODNĄ, GORĄCĄ WODĘ I POWIETRZE DO UKŁADÓW KLIMATYZACYJNYCH
- 87.10.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM ZAPEWNIAJĄCA OPIEKĘ PIELĘGNIARSKĄ
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-06-26 05:46:43