Krajowa Agencja Poszanowania Energii
SPÓŁKA AKCYJNA
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | KRAJOWA AGENCJA POSZANOWANIA ENERGII SPÓŁKA AKCYJNA |
| KRS | 0000016255 |
| NIP | 5261007972 |
| REGON | 010753973 |
| Forma prawna | SPÓŁKA AKCYJNA |
| Status | Aktywna |
| Adres | AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE
65/79/ 00-697 WARSZAWA |
| Data rejestracji | 2001-06-01 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-07-11 |
| WWW | HTTPS://WWW.KAPE.GOV.PL |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- JACEK KOSTRZEWA
Zarząd od 2025-04-03 - PIOTR ADAM WRÓBEL
Organ nadzoru od 2024-11-18 - ZBIGNIEW SZPAK
Organ nadzoru od 2025-02-25 - GRZEGORZ WIŚNIEWSKI
Organ nadzoru od 2025-04-03 - RENATA MALANOWSKA
Prokura od 2022-04-04 - ARKADIUSZ WĘGLARZ
Prokura od 2025-02-25 - ANNA SAPIEHA
Prokura od 2025-02-25 - KAROLINA BABUT LOTH
Prokura od 2025-02-25 - DARIUSZ KOC
Prokura od 2025-02-25
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | |
|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 8 983 431.18 | 11 490 102.89 | 9 136 301.84 | 11 798 613.81 | 11 911 319.14 |
| Koszty | 7 015 196.21 | 8 455 902.36 | 9 611 066.59 | 12 088 518.53 | 11 679 604.75 |
| Zysk/strata netto | 534 017.92 | 1 053 187.28 | -1 030 962.17 | - 843 257.46 | - 159 922.92 |
| Podatek dochodowy | 46 995.21 | 293 804.55 | -6 202.91 | 102 840.52 | -24 583.28 |
Historia podmiotu
2025-07-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2025-04-03
- ZBIGNIEW SZPAK wychodzi z zarządu
- ELŻBIETA KACZOROWSKA wychodzi z zarządu
- JACEK KOSTRZEWA wchodzi do zarządu
2025-02-25
- ADRIAN WASĄG przestaje być prokurentem
- MARCIN CICHOWICZ przestaje być prokurentem
- ARKADIUSZ WĘGLARZ zostaje prokurentem
- ANNA SAPIEHA zostaje prokurentem
- KAROLINA BABUT LOTH zostaje prokurentem
- ELŻBIETA KACZOROWSKA wchodzi do zarządu
- DARIUSZ KOC zostaje prokurentem
- ZBIGNIEW SZPAK wchodzi do zarządu
- SEBASTIAN RAFAŁ BODZENTA wychodzi z zarządu
2024-11-18
2023-08-10
- ARKADIUSZ WĘGLARZ przestaje być prokurentem
- KAROLINA MONIKA LOTH BABUT przestaje być prokurentem
- DARIUSZ JACEK KOC przestaje być prokurentem
2023-06-22
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-03-07
2023-03-01
- MARIOLA ANNA ZMUDZIŃSKA wychodzi z zarządu
2022-07-07
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2022-05-24
- SEBASTIAN RAFAŁ BODZENTA wchodzi do zarządu
2022-04-04
- ZBIGNIEW SZPAK wychodzi z zarządu
- MARCIN CICHOWICZ zostaje prokurentem
- RENATA MALANOWSKA zostaje prokurentem
2022-03-01
2021-07-07
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2021-05-19
2021-02-15
2021-01-05
- ADRIAN WASĄG zostaje prokurentem
- ARKADIUSZ WĘGLARZ zostaje prokurentem
- DARIUSZ JACEK KOC zostaje prokurentem
- KAROLINA MONIKA LOTH BABUT zostaje prokurentem
2020-10-14
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-09-25
- ZBIGNIEW SZPAK wchodzi do zarządu
- KRZYSZTOF GRZEGORZ PIEKARZ wychodzi z zarządu
- MARIOLA ANNA ZMUDZIŃSKA wchodzi do zarządu
2020-07-15
2020-07-02
2020-06-22
- KRZYSZTOF GRZEGORZ PIEKARZ wchodzi do zarządu
- RADOSŁAW PAWEŁ RASAŁA wychodzi z zarządu
2020-04-24
- RYSZARD WNUK przestaje być prokurentem
2020-03-16
- KAROLINA MONIKA LOTH BABUT przestaje być prokurentem
- ARKADIUSZ WĘGLARZ przestaje być prokurentem
- MAGDALENA MARCIŃCZYK przestaje być prokurentem
- RENATA ELŻBIETA MALANOWSKA przestaje być prokurentem
- DARIUSZ KOC przestaje być prokurentem
2020-03-02
- ZBIGNIEW SZPAK wychodzi z zarządu
2020-01-20
2019-10-02
- RADOSŁAW PAWEŁ RASAŁA wchodzi do zarządu
2019-07-30
2019-06-27
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2018-05-24
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-08-07
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-03-14
- Zmiana adresu AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 65/79, 00-697 WARSZAWA
- Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWA WARSZAWA MAZOWIECKIE
2016-07-25
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-07-06
2015-07-29
- KAROLINA MONIKA LOTH BABUT zostaje prokurentem
- ARTUR ŁAZICKI przestaje być prokurentem
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-07-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-12-12
- ARTUR ŁAZICKI zostaje prokurentem
2013-07-25
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- MAGDALENA MARCIŃCZYK zostaje prokurentem
2012-08-06
- Zmiana adresu NOWOWIEJSKA 21/25, 00-665 WARSZAWA
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-10-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-04-20
- ANDRZEJ WÓJTOWICZ wychodzi z zarządu
- RYSZARD WNUK zostaje prokurentem
- MAŁGORZATA IRENA WNUK przestaje być prokurentem
- RENATA ELŻBIETA MALANOWSKA zostaje prokurentem
- DARIUSZ KOC zostaje prokurentem
2010-12-23
- ZBIGNIEW SZPAK wchodzi do zarządu
- TADEUSZ PAWEŁ SKOCZKOWSKI wychodzi z zarządu
2010-07-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-04-30
2009-08-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-06-24
- ARKADIUSZ WĘGLARZ zostaje prokurentem
2009-01-27
2008-07-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-09-07
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-02-09
2006-07-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-07-25
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-12-27
- Zmiana adresu MOKOTOWSKA 35, 00-560 WARSZAWA
- Zmiana siedziby WARSZAWA M. ST. WARSZAWA M. ST. WARSZAWA MAZOWIECKIE
2004-07-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-02-26
2003-10-21
- Zmiana adresu MIECZYSŁAWA POŻARYSKIEGO 28, 04-703 WARSZAWA
- Zmiana siedziby WARSZAWA M.ST.WARSZAWA M.ST.WARSZAWA MAZOWIECKIE
2003-07-24
2003-06-25
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2002-10-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2002-08-23
- ANDRZEJ WÓJTOWICZ wchodzi do zarządu
- ARKADIUSZ WĘGLARZ wychodzi z zarządu
2001-06-01
- ARKADIUSZ WĘGLARZ wchodzi do zarządu
- Zmiana kapitału zakładowego na 3100000.00
- Zmiana adresu NOWOGRODZKA 35/41, 00-691 WARSZAWA
- Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWSKI WARSZAWA-CENTRUM MAZOWIECKIE
- Zmiana nazwy KRAJOWA AGENCJA POSZANOWANIA ENERGII SPÓŁKA AKCYJNA
- TADEUSZ PAWEŁ SKOCZKOWSKI wchodzi do zarządu
- MAŁGORZATA IRENA WNUK zostaje prokurentem
Branża - PKD
- 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 74.20.A PROJEKTOWANIE BUDOWLANE, URBANISTYCZNE, TECHNOLOGICZNE: -DORADZTWO I NADZÓR BUDOWLANY, DLA GÓRNICTWA, PRZEMYSŁU, TRANSPORTU, OCHRONY ŚRODOWISKA -PROJEKTOWANIE BUDOWLANE ZWIĄZANE Z INŻYNIERIĄ LĄDOWĄ, WODNĄ, LINIAMI I SIECIAMI ELEKTROENERGETYCZNYMI I TELEKOMUNIKACYJNYMI
- 74.30.Z BADANIA, POMIARY, ANALIZY CHEMICZNE I BIOLOGICZNE SKŁADU I CZYSTOŚCI WODY I POWIETRZA, POMIAR RADIOAKTYWNOŚCI W ZAKRESIE: -BADAŃ I ANALIZ ZWIĄZANYCH Z JAKOŚCIĄ ŻYWNOŚCI, -BADAŃ WYTRZYMAŁOŚCIOWYCH I POMIARÓW USZKODZEŃ, -BADAŃ SPRAWDZAJĄCYCH OBLICZENIA KONSTRUKCYJNE ELEMENTÓW BUDOWLI, -BADAŃ JAKOŚCIOWYCH I WYDAWANIE ATESTÓW DLA STATKÓW, SAMOLOTÓW, POJAZDÓW, POJEMNIKÓW CIŚNIENIOWYCH, ELEKTROWNI JĄDROWYCH
- 65.22.Z POŚREDNICTWO FINANSOWE DOTYCZĄCE UDZIELANIA POŻYCZEK PRZEZ INSTYTUCJE NIE OBJĘTE POŚREDNICTWEM PIENIĘŻNYM: -UDZIELANIE KREDYTÓW KONSUMPCYJNYCH, -ZAPEWNIENIE DŁUGOTERMINOWEGO FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEMYSŁOAWEJ, -POŻYCZKI PIENIĘŻNE POZA SYSTEMEM BANKOWYM, -UDZIELANIE KREDYTÓW MIESZKANIOWYCH PRZEZ SPECJALISTYCZNE INSTYTUCJE
- 74.84.A DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, KONGRESÓW I KONFERENCJI
- 73.10.D PROWADZENIE PRAC BADAWCZO-ROZWOJOWYCH W ZAKRESIE OCHRONY PRZYRODY I ŚRODOWISKA NATURALNEGO
- 74.14.A DORADZTWO I BEZPOŚREDNIA POMOC DLA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH I PUBLICZNYCH W ZAKRESIE: -PLANOWANIA, ORGANIZACJI PRACY, EFEKTYWNOŚCI ZARZĄDZANIA
- 80.42.Z PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ; SZKOLENIA
- 22.22.Z PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI WYDAWNICZEJ; WYDAWANIE BROSZUR; FOLDERÓW
- 22.13.Z WYDAWANIE CZASOPISM I WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH
- 73.10.G PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W ZAKRESIE: - ENERGETYKI - BUDOWNICTWA - ELEKTRONIKI - INFORMATYKI - INŻYNIERII ŚRODOWISKA - MECHANIKI - TECHNOLOGII DREWNA - TRANSPORTU
- 72.30.Z PRZETWARZANIE DANYCH W WYKORZYSTANIEM PROGRAMÓW OGÓLNIE DOSTĘPNYCH JAK I ZASTRZEŻONYCH: - PEŁNE PRZETWARZANIE DANYCH - WPROWADZANIE DANYCH DO ZBIORÓW - CIĄGŁE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGIWANIE CUDZYCH URZĄDZEŃ DO PRZETWARZANIA DANYCH
- 72.40.Z - TWORZENIE I ROZWÓJ BAZ DANYCH; ZBIERANIE DANYCH Z JEDNEGO LUB WIĘCEJ ŹRÓDEŁ, - PRZECHOWYWANIE DANYCH; PRZYGOTOWANIE MASZYNOWEGO ZAPISU DANYCH W ODPOWIEDNIM FORMACIE - UDOSTĘPNIANIE BAZ DANYCH; DOSTĘP SEKWENCYJNY LUB SWOBODNY DLA WSZYSTKICH LUB DLA OKREŚLONEJ GRUPY UŻYTKOWNIKÓW, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH NA ZAMÓWIENIE, ZARZĄDZANIE BAZAMI DANYCH ZA POMOCĄ KOMPUTERA, - WYBIERANIE, SEGREGOWANIE DANYCH NA ZAMÓWIENIE
- 22.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
- 22.14.Z WYDAWANIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH
- 22.15.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA POZOSTAŁA
- 22.24.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWANIEM DRUKU
- 22.25.Z DZIAŁALNOŚĆ GRAFICZNA POMOCNICZA
- 22.33.Z REPRODUKCJA KOMPUTEROWYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
- 31.10.B DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INSTALOWANIA, NAPRAWY, KONSERWACJI I PRZEZWAJANIA SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH PRĄDNIC I TRANSFORMATORÓW,
- 31.62.B DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INSTALOWANIA, NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 51.87.Z SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ DLA PRZEMYSŁU, HANDLU I NAWIGACJI
- 52.63.A SPRZEDAŻ DETALICZNA BEZPOŚREDNIA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ
- 52.63.B SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 67.13.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA FINANSOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 71.33.Z WYNAJEM MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH I SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- 72.10.Z DORADZTWO W ZAKRESIE SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- 72.21.Z DZIAŁALNOŚĆ EDYCYJNA W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
- 72.22.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA, POZOSTAŁA
- 72.60.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z INFORMATYKĄ, POZOSTAŁA
- 73.20.A PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK EKONOMICZNYCH
- 73.20.B PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK PRAWNYCH
- 73.20.E PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE BIBLIOTEKARSTWA I INFORMACJI NAUKOWO-TECHNICZNEJ
- 74.12.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
- 74.13.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.40.Z REKLAMA
- 74.86.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
- 74.85.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI I USŁUGAMI SEKRETARSKIMI
- 74.87.A DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW I WYSTAW
- 80.42.B KSZTAŁCENIE USTAWICZNE DOROSŁYCH I POZOSTAŁE FORMY KSZTAŁCENIA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 18.13.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
- 18.20.Z REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
- 33.13.Z NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH
- 33.14.Z NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
- 33.20.Z INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
- 46.69.Z SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ
- 47.99.Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
- 58.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
- 58.14.Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
- 58.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
- 58.29.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
- 59.20.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
- 60.10.Z NADAWANIE PROGRAMÓW RADIOFONICZNYCH
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 71.11.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
- 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
- 72.20.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
- 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.20.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
- 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 85.32.A TECHNIKA
- 85.32.B ZASADNICZE SZKOŁY ZAWODOWE
- 85.42.A ZAKŁADY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI I KOLEGIA PRACOWNIKÓW SŁUŻB SPOŁECZNYCH
- 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-26 05:42:43