Krajowa Agencja Poszanowania Energii

SPÓŁKA AKCYJNA

Dane podstawowe

Pełna nazwa KRAJOWA AGENCJA POSZANOWANIA ENERGII SPÓŁKA AKCYJNA
KRS 0000016255
NIP 5261007972
REGON 010753973
Forma prawna SPÓŁKA AKCYJNA
Status Aktywna
Adres AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 65/79/
00-697 WARSZAWA
Data rejestracji 2001-06-01
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-07-11
WWW HTTPS://WWW.KAPE.GOV.PL
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. JACEK KOSTRZEWA
    Zarząd od 2025-04-03
  2. PIOTR ADAM WRÓBEL
    Organ nadzoru od 2024-11-18
  3. ZBIGNIEW SZPAK
    Organ nadzoru od 2025-02-25
  4. GRZEGORZ WIŚNIEWSKI
    Organ nadzoru od 2025-04-03
  5. RENATA MALANOWSKA
    Prokura od 2022-04-04
  6. ARKADIUSZ WĘGLARZ
    Prokura od 2025-02-25
  7. ANNA SAPIEHA
    Prokura od 2025-02-25
  8. KAROLINA BABUT LOTH
    Prokura od 2025-02-25
  9. DARIUSZ KOC
    Prokura od 2025-02-25

Dalsze powiązania

  1. KRAJOWA AGENCJA POSZANOWANIA ENERGII
  2. EFICOM-SINERSIO
  3. ELEKTROWNIA WIATROWA BACHORZA
  4. HALEMBAPV
  5. „FUNDACJA POMOC SKAZANYM AMICUS CONVICTI”
  6. GREENMAX CAPITAL ADVISORS
  7. INSTYTUT BADAWCZO - ROZWOJOWY JAŃSKI PLUS
  8. ZRZESZENIE AUDYTORÓW ENERGETYCZNYCH
  9. ŻBIKOWSKIE ZAKŁADY "HOSSYB"
  10. ANCHEM

Dane finansowe

2018 2019 2020 2021 2022
Przychody 8 983 431.18 11 490 102.89 9 136 301.84 11 798 613.81 11 911 319.14
Koszty 7 015 196.21 8 455 902.36 9 611 066.59 12 088 518.53 11 679 604.75
Zysk/strata netto 534 017.92 1 053 187.28 -1 030 962.17 - 843 257.46 - 159 922.92
Podatek dochodowy 46 995.21 293 804.55 -6 202.91 102 840.52 -24 583.28

Historia podmiotu

2025-07-11
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2025-04-03
  • ZBIGNIEW SZPAK wychodzi z zarządu
  • ELŻBIETA KACZOROWSKA wychodzi z zarządu
  • JACEK KOSTRZEWA wchodzi do zarządu
2025-02-25
  • ADRIAN WASĄG przestaje być prokurentem
  • MARCIN CICHOWICZ przestaje być prokurentem
  • ARKADIUSZ WĘGLARZ zostaje prokurentem
  • ANNA SAPIEHA zostaje prokurentem
  • KAROLINA BABUT LOTH zostaje prokurentem
  • ELŻBIETA KACZOROWSKA wchodzi do zarządu
  • DARIUSZ KOC zostaje prokurentem
  • ZBIGNIEW SZPAK wchodzi do zarządu
  • SEBASTIAN RAFAŁ BODZENTA wychodzi z zarządu
2024-11-18
2023-08-10
  • ARKADIUSZ WĘGLARZ przestaje być prokurentem
  • KAROLINA MONIKA LOTH BABUT przestaje być prokurentem
  • DARIUSZ JACEK KOC przestaje być prokurentem
2023-06-22
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-03-07
2023-03-01
  • MARIOLA ANNA ZMUDZIŃSKA wychodzi z zarządu
2022-07-07
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2022-05-24
  • SEBASTIAN RAFAŁ BODZENTA wchodzi do zarządu
2022-04-04
  • ZBIGNIEW SZPAK wychodzi z zarządu
  • MARCIN CICHOWICZ zostaje prokurentem
  • RENATA MALANOWSKA zostaje prokurentem
2022-03-01
2021-07-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2021-05-19
2021-02-15
2021-01-05
  • ADRIAN WASĄG zostaje prokurentem
  • ARKADIUSZ WĘGLARZ zostaje prokurentem
  • DARIUSZ JACEK KOC zostaje prokurentem
  • KAROLINA MONIKA LOTH BABUT zostaje prokurentem
2020-10-14
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-09-25
  • ZBIGNIEW SZPAK wchodzi do zarządu
  • KRZYSZTOF GRZEGORZ PIEKARZ wychodzi z zarządu
  • MARIOLA ANNA ZMUDZIŃSKA wchodzi do zarządu
2020-07-15
2020-07-02
2020-06-22
  • KRZYSZTOF GRZEGORZ PIEKARZ wchodzi do zarządu
  • RADOSŁAW PAWEŁ RASAŁA wychodzi z zarządu
2020-04-24
  • RYSZARD WNUK przestaje być prokurentem
2020-03-16
  • KAROLINA MONIKA LOTH BABUT przestaje być prokurentem
  • ARKADIUSZ WĘGLARZ przestaje być prokurentem
  • MAGDALENA MARCIŃCZYK przestaje być prokurentem
  • RENATA ELŻBIETA MALANOWSKA przestaje być prokurentem
  • DARIUSZ KOC przestaje być prokurentem
2020-03-02
  • ZBIGNIEW SZPAK wychodzi z zarządu
2020-01-20
2019-10-02
  • RADOSŁAW PAWEŁ RASAŁA wchodzi do zarządu
2019-07-30
2019-06-27
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2018-05-24
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-08-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-03-14
  • Zmiana adresu AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 65/79, 00-697 WARSZAWA
  • Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWA WARSZAWA MAZOWIECKIE
2016-07-25
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-07-06
2015-07-29
  • KAROLINA MONIKA LOTH BABUT zostaje prokurentem
  • ARTUR ŁAZICKI przestaje być prokurentem
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-07-15
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-12-12
  • ARTUR ŁAZICKI zostaje prokurentem
2013-07-25
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • MAGDALENA MARCIŃCZYK zostaje prokurentem
2012-08-06
  • Zmiana adresu NOWOWIEJSKA 21/25, 00-665 WARSZAWA
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-10-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-04-20
  • ANDRZEJ WÓJTOWICZ wychodzi z zarządu
  • RYSZARD WNUK zostaje prokurentem
  • MAŁGORZATA IRENA WNUK przestaje być prokurentem
  • RENATA ELŻBIETA MALANOWSKA zostaje prokurentem
  • DARIUSZ KOC zostaje prokurentem
2010-12-23
  • ZBIGNIEW SZPAK wchodzi do zarządu
  • TADEUSZ PAWEŁ SKOCZKOWSKI wychodzi z zarządu
2010-07-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-04-30
2009-08-03
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-06-24
  • ARKADIUSZ WĘGLARZ zostaje prokurentem
2009-01-27
2008-07-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-09-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-02-09
2006-07-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-07-25
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-12-27
  • Zmiana adresu MOKOTOWSKA 35, 00-560 WARSZAWA
  • Zmiana siedziby WARSZAWA M. ST. WARSZAWA M. ST. WARSZAWA MAZOWIECKIE
2004-07-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-02-26
2003-10-21
  • Zmiana adresu MIECZYSŁAWA POŻARYSKIEGO 28, 04-703 WARSZAWA
  • Zmiana siedziby WARSZAWA M.ST.WARSZAWA M.ST.WARSZAWA MAZOWIECKIE
2003-07-24
2003-06-25
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2002-10-09
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2002-08-23
  • ANDRZEJ WÓJTOWICZ wchodzi do zarządu
  • ARKADIUSZ WĘGLARZ wychodzi z zarządu
2001-06-01
  • ARKADIUSZ WĘGLARZ wchodzi do zarządu
  • Zmiana kapitału zakładowego na 3100000.00
  • Zmiana adresu NOWOGRODZKA 35/41, 00-691 WARSZAWA
  • Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWSKI WARSZAWA-CENTRUM MAZOWIECKIE
  • Zmiana nazwy KRAJOWA AGENCJA POSZANOWANIA ENERGII SPÓŁKA AKCYJNA
  • TADEUSZ PAWEŁ SKOCZKOWSKI wchodzi do zarządu
  • MAŁGORZATA IRENA WNUK zostaje prokurentem

Branża - PKD

  • 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
  • 74.20.A PROJEKTOWANIE BUDOWLANE, URBANISTYCZNE, TECHNOLOGICZNE: -DORADZTWO I NADZÓR BUDOWLANY, DLA GÓRNICTWA, PRZEMYSŁU, TRANSPORTU, OCHRONY ŚRODOWISKA -PROJEKTOWANIE BUDOWLANE ZWIĄZANE Z INŻYNIERIĄ LĄDOWĄ, WODNĄ, LINIAMI I SIECIAMI ELEKTROENERGETYCZNYMI I TELEKOMUNIKACYJNYMI
  • 74.30.Z BADANIA, POMIARY, ANALIZY CHEMICZNE I BIOLOGICZNE SKŁADU I CZYSTOŚCI WODY I POWIETRZA, POMIAR RADIOAKTYWNOŚCI W ZAKRESIE: -BADAŃ I ANALIZ ZWIĄZANYCH Z JAKOŚCIĄ ŻYWNOŚCI, -BADAŃ WYTRZYMAŁOŚCIOWYCH I POMIARÓW USZKODZEŃ, -BADAŃ SPRAWDZAJĄCYCH OBLICZENIA KONSTRUKCYJNE ELEMENTÓW BUDOWLI, -BADAŃ JAKOŚCIOWYCH I WYDAWANIE ATESTÓW DLA STATKÓW, SAMOLOTÓW, POJAZDÓW, POJEMNIKÓW CIŚNIENIOWYCH, ELEKTROWNI JĄDROWYCH
  • 65.22.Z POŚREDNICTWO FINANSOWE DOTYCZĄCE UDZIELANIA POŻYCZEK PRZEZ INSTYTUCJE NIE OBJĘTE POŚREDNICTWEM PIENIĘŻNYM: -UDZIELANIE KREDYTÓW KONSUMPCYJNYCH, -ZAPEWNIENIE DŁUGOTERMINOWEGO FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEMYSŁOAWEJ, -POŻYCZKI PIENIĘŻNE POZA SYSTEMEM BANKOWYM, -UDZIELANIE KREDYTÓW MIESZKANIOWYCH PRZEZ SPECJALISTYCZNE INSTYTUCJE
  • 74.84.A DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, KONGRESÓW I KONFERENCJI
  • 73.10.D PROWADZENIE PRAC BADAWCZO-ROZWOJOWYCH W ZAKRESIE OCHRONY PRZYRODY I ŚRODOWISKA NATURALNEGO
  • 74.14.A DORADZTWO I BEZPOŚREDNIA POMOC DLA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH I PUBLICZNYCH W ZAKRESIE: -PLANOWANIA, ORGANIZACJI PRACY, EFEKTYWNOŚCI ZARZĄDZANIA
  • 80.42.Z PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ; SZKOLENIA
  • 22.22.Z PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI WYDAWNICZEJ; WYDAWANIE BROSZUR; FOLDERÓW
  • 22.13.Z WYDAWANIE CZASOPISM I WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH
  • 73.10.G PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W ZAKRESIE: - ENERGETYKI - BUDOWNICTWA - ELEKTRONIKI - INFORMATYKI - INŻYNIERII ŚRODOWISKA - MECHANIKI - TECHNOLOGII DREWNA - TRANSPORTU
  • 72.30.Z PRZETWARZANIE DANYCH W WYKORZYSTANIEM PROGRAMÓW OGÓLNIE DOSTĘPNYCH JAK I ZASTRZEŻONYCH: - PEŁNE PRZETWARZANIE DANYCH - WPROWADZANIE DANYCH DO ZBIORÓW - CIĄGŁE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGIWANIE CUDZYCH URZĄDZEŃ DO PRZETWARZANIA DANYCH
  • 72.40.Z - TWORZENIE I ROZWÓJ BAZ DANYCH; ZBIERANIE DANYCH Z JEDNEGO LUB WIĘCEJ ŹRÓDEŁ, - PRZECHOWYWANIE DANYCH; PRZYGOTOWANIE MASZYNOWEGO ZAPISU DANYCH W ODPOWIEDNIM FORMACIE - UDOSTĘPNIANIE BAZ DANYCH; DOSTĘP SEKWENCYJNY LUB SWOBODNY DLA WSZYSTKICH LUB DLA OKREŚLONEJ GRUPY UŻYTKOWNIKÓW, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH NA ZAMÓWIENIE, ZARZĄDZANIE BAZAMI DANYCH ZA POMOCĄ KOMPUTERA, - WYBIERANIE, SEGREGOWANIE DANYCH NA ZAMÓWIENIE
  • 22.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
  • 22.14.Z WYDAWANIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH
  • 22.15.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA POZOSTAŁA
  • 22.24.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWANIEM DRUKU
  • 22.25.Z DZIAŁALNOŚĆ GRAFICZNA POMOCNICZA
  • 22.33.Z REPRODUKCJA KOMPUTEROWYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
  • 31.10.B DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INSTALOWANIA, NAPRAWY, KONSERWACJI I PRZEZWAJANIA SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH PRĄDNIC I TRANSFORMATORÓW,
  • 31.62.B DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INSTALOWANIA, NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 51.87.Z SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ DLA PRZEMYSŁU, HANDLU I NAWIGACJI
  • 52.63.A SPRZEDAŻ DETALICZNA BEZPOŚREDNIA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ
  • 52.63.B SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 67.13.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA FINANSOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 71.33.Z WYNAJEM MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH I SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
  • 72.10.Z DORADZTWO W ZAKRESIE SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
  • 72.21.Z DZIAŁALNOŚĆ EDYCYJNA W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
  • 72.22.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA, POZOSTAŁA
  • 72.60.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z INFORMATYKĄ, POZOSTAŁA
  • 73.20.A PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK EKONOMICZNYCH
  • 73.20.B PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK PRAWNYCH
  • 73.20.E PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE BIBLIOTEKARSTWA I INFORMACJI NAUKOWO-TECHNICZNEJ
  • 74.12.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
  • 74.13.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.40.Z REKLAMA
  • 74.86.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
  • 74.85.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI I USŁUGAMI SEKRETARSKIMI
  • 74.87.A DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW I WYSTAW
  • 80.42.B KSZTAŁCENIE USTAWICZNE DOROSŁYCH I POZOSTAŁE FORMY KSZTAŁCENIA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 18.13.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
  • 18.20.Z REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
  • 33.13.Z NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH
  • 33.14.Z NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
  • 33.20.Z INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
  • 46.69.Z SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ
  • 47.99.Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
  • 58.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
  • 58.14.Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
  • 58.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
  • 58.29.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
  • 59.20.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
  • 60.10.Z NADAWANIE PROGRAMÓW RADIOFONICZNYCH
  • 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
  • 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
  • 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
  • 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
  • 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
  • 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
  • 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
  • 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 71.11.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
  • 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
  • 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
  • 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
  • 72.20.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
  • 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
  • 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
  • 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
  • 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
  • 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
  • 82.20.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
  • 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
  • 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 85.32.A TECHNIKA
  • 85.32.B ZASADNICZE SZKOŁY ZAWODOWE
  • 85.42.A ZAKŁADY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI I KOLEGIA PRACOWNIKÓW SŁUŻB SPOŁECZNYCH
  • 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-26 05:42:43

Lokalizacja podmiotu: