Management Administration

SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dane podstawowe

Pełna nazwa MANAGEMENT ADMINISTRATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS 0000021752
NIP 5261035773
REGON 011220144
Forma prawna SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status Aktywna
Adres UL. WRONIA 10/
00-840 WARSZAWA
Data rejestracji 2001-06-23
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-06-12
WWW WWW.STAFF.PL
Email [email protected]

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. BALTIC PROFESSIONAL INVESTMENT S.A.
    Wspólnik od 2014-03-20
  2. PAWEŁ WOLIŃSKI
    Zarząd od 2016-12-07
  3. MAGDALENA ANNA ALEKSANDROWICZ
    Zarząd od 2018-12-21
  4. NICHOLAS JOHN BARFORD FIELDING
    Prokura od 2004-08-25

Dalsze powiązania

  1. MANAGEMENT ADMINISTRATION
  2. CONTRACT ADMINISTRATION
  3. TGC TAX ADVISERS
  4. CONTRACT ADMINISTRATION CENTRAL EUROPE
  5. CROWE ADVARTIS TAX ADVISERS
  6. PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "FUNDAMENT"
  7. GOSHAWK
  8. CA PROPERTY SERVICES
  9. ATWICK

Dane finansowe

2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Przychody 647 998.05 1 035 976.27 1 557 685.67 2 009 445.00 2 112 710.65 2 305 900.97 2 503 960.21
Koszty 616 545.98 827 700.34 1 286 276.53 1 588 303.33 1 835 105.87 2 286 941.90 2 488 953.93
Zysk/strata netto 24 584.07 189 470.93 246 636.14 383 030.67 252 494.78 14 320.07 13 664.28
Podatek dochodowy 6 868.00 18 805.00 24 773.00 38 111.00 25 110.00 4 639.00 1 342.00

Historia podmiotu

2025-06-12
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2025-05-26
  • Zmiana adresu UL. WRONIA 10, 00-840 WARSZAWA
2024-06-25
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-06-19
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-07-13
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2021-05-27
  • NICHOLAS JOHN BARFORD FIELDING zbywa udziały
2021-05-11
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2020-07-22
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2019-05-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2018-12-21
  • URSZULA DOBOSZYŃSKA wychodzi z zarządu
  • MAGDALENA ANNA ALEKSANDROWICZ wchodzi do zarządu
2018-03-27
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-07-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-12-07
  • URSZULA JOLANTA DOBOSZYŃSKA wychodzi z zarządu
  • URSZULA DOBOSZYŃSKA wchodzi do zarządu
  • NICHOLAS JOHN BARFORD FIELDING nabywa udziały
  • PAWEŁ WOLIŃSKI wchodzi do zarządu
2016-08-02
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-04-06
  • ALEXSANDRA FIELDING wychodzi z zarządu
  • MOREEN FIELDING wychodzi z zarządu
  • Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWA WARSZAWA MAZOWIECKIE
  • Zmiana kapitału zakładowego na 772000.00
  • Zmiana nazwy MANAGEMENT ADMINISTRATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Zmiana adresu UL. HRUBIESZOWSKA 2, 01-209 WARSZAWA
2015-06-30
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-10-08
  • URSZULA JOLANTA DOBOSZYŃSKA wchodzi do zarządu
  • DOROTA STRZELEC wychodzi z zarządu
2014-07-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-03-20
  • TG CONSULTANS LIMITED zbywa udziały
  • BALTIC PROFESSIONAL INVESTMENT S.A. nabywa udziały
2013-07-29
  • Zmiana adresu BIAŁA 4, 00-895 WARSZAWA
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-07-12
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-07-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-05-18
  • Zmiana siedziby WARSZAWA M.ST. WARSZAWA M.ST. WARSZAWA MAZOWIECKIE
  • Zmiana adresu HRUBIESZOWSKA 2, 01-209 WARSZAWA
2010-06-17
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-11-25
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-12-17
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-07-18
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-01-31
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-08-01
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-12-02
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-08-25
  • NICHOLAS JOHN BARFORD FIELDING zostaje prokurentem
  • ALEXSANDRA FIELDING wchodzi do zarządu
  • NICHOLAS BARFORD FIELDING wychodzi z zarządu
2003-10-23
  • STEVEN JOHN WOOD wychodzi z zarządu
2002-11-14
  • Zmiana kapitału zakładowego na 592000.00
  • Zmiana nazwy STAFFPOLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
2002-10-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2001-10-11
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2001-06-23
  • DOROTA STRZELEC wchodzi do zarządu
  • Zmiana kapitału zakładowego na 4000.00
  • NICHOLAS BARFORD FIELDING wchodzi do zarządu
  • Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWSKI WARSZAWA-CENTRUM MAZOWIECKIE
  • MOREEN FIELDING wchodzi do zarządu
  • Zmiana nazwy TGC HR ADVISERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • STEVEN JOHN WOOD wchodzi do zarządu
  • Zmiana adresu KRÓLEWSKA 27, 00-060 WARSZAWA
  • TG CONSULTANS LIMITED nabywa udziały

Branża - PKD

  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 74.50.A ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE NABORU PERSONELU,DORADZTWA KADROWEGO I USŁUG W ZAKRESIE ADMINISTRACJI KADRAMI ;ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z UZYSKIWANIEM POZWOLEŃ NA PRACĘ DLA CUDZOZIEMCÓW ORAZ INNYCH ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ FORMALNOŚCI IMIGRACYJNYCH
  • 74.14.A DORADZTWO W ZAKRESIE ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA KADRAMI;PROWADZENIE USŁUG DORADCZYCH W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA,ORGANIZACJI,FINANSOWANIA I ADMINISTRACJI W STOSUNKU DO WSZELKICH POLSKICH I ZAGRANICZNYCH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH,ORGANÓW ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ
  • 74.12.Z ZAPEWNIENIE USŁUG W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI,RACHUNKOWOŚCI,PRZYGOTOWANIE ANALIZ PŁAC I ŚWIADCZEŃ
  • 80.42.Z SZKOLENIA,ORGANIZOWANIE KURSÓW SPECJALISTYCZNYCH,KONFERENCJI SEMINARIÓW
  • 74.84.A ORGANIZOWANIE WYSTAW
  • 74.13.Z BADANIE MOŻLIWOŚCI CO DO WARUNKÓW I SZANS NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI I ZARZĄDZANIA ZWIĄZANEGO Z DORADZTWEM KADROWYM I USŁUGAMI W ZAKRESIE ADMINISTRACJI KADRAMI;ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z UZYSKIWANIEM POZWOLEŃ NA PRACĘ DLA CUDZOZIEMCÓW ORAZ INNYCH ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ FORMALNOŚCI IMIGRACYJNYCH
  • 74.40.Z REKLAMA
  • 92.11.Z PRODUKCJAI SPRZEDAŻ FILMÓW I NAGRAŃ WIDEO
  • 22.14.Z OPRACOWYWANIE ,PRODUKCJA NAGRAŃ ,POMOCY NAUKOWYCH I PREZENTACJI
  • 92.12.Z ROZPOWSZECHNIANIE FILMÓW I NAGRAŃ WIDEO
  • 22.11.Z PROJEKTOWANIE,DRUKOWANIE I PUBLIKACJE KSIĄŻEK PODAJĄCYCH OGÓLNE INFORMACJE DOTYCZĄCYCH JAKIEJKOLWIEK DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZEMYSŁU ,RYNKU CZY TEŻ SEKTORA HANDLOWEGO
  • 22.13.Z PROJEKTOWANIE,DRUKOWANIE I PUBLIKACJE CZASOPISM ,BROSZUR ,MATERIAŁÓW STATYSTYCZNYCH,PROGNOZ I SPRAWOZDAŃ DOTYCZĄCYCH JAKIEJKOLWIEK DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZEMYSŁU ,RYNKU CZY TEŻ SEKTORA HANDLOWEGO
  • 22.21.Z PROJEKTOWANIE,DRUKOWANIE I PUBLIKACJE GAZET PODAJĄCYCH OGÓLNE INFORMACJE DOTYCZĄCYCH JAKIEJKOLWIEK DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZEMYSŁU ,RYNKU CZY TEŻ SEKTORA HANDLOWEGO
  • 22.15.Z PROJEKTOWANIE,DRUKOWANIE I PUBLIKACJE MATERIAŁÓW PODAJĄCYCH OGÓLNE INFORMACJE DOTYCZĄCE JAKIEJKOLWIEK DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZEMYSŁU ,RYNKU CZY TEŻ SEKTORA HANDLOWEGO
  • 74.83.Z ZAPEWNIENIE USŁUG PERSONELU SEKRETARSKIEGO I ADMINISTRACYJNEGO
  • 93.05.Z ZAPEWNIENIE USŁUG WYSPECJALIZOWANYCH KONSULTANTÓW Z POSZCZEGÓLNYCH DZIEDZIN ,PO UZYSKANIU NIEZBĘDNYCH ZEZWOLEŃ O ILE TAKŻE JEST TO KONIECZNE
  • 74.84.B PROWADZENIE PROMOCJI I ZASTOSOWANIE TAKICH METOD DZIAŁANIA I ŚRODKÓW JAKIE OKAŻĄ SIĘ NIEZBĘDNE W CELU ZOSTANIA DEALEREM,AGENTEM CZY PRZEDSTAWICIELEM W ZAKRESIE OBROTU WSZELKIMI TOWARAMI,MATERIAŁAMI I USŁUGAMI ,PO UZYSKANIU STOSOWNYCH ZEZWOLEŃ O ILE OKAŻE SIĘ TO KONIECZNE ;PROWADZENIE WSZELKIEJ DZIAŁALNOŚCI POMOCNICZEJ NIEZBĘDNEJ DO PROWADZENIA JAKIEJKOLWIEK DZIAŁALNOŚCI Z WYŻEJ WYMIENIONEGO ZAKRESU
  • 70.1. OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.2. WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 72.3. PRZETWARZANIE DANYCH
  • 72.4. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z BAZAMI DANYCH
  • 58.. DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
  • 62.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA
  • 63.. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI
  • 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 70.. DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES); DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM
  • 74.. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA
  • 78.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM
  • 82.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
  • 96.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-06-27 05:46:01

Lokalizacja podmiotu: