Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny

FUNDACJA

Dane podstawowe

Pełna nazwa FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
KRS 0000027855
NIP 7120166505
REGON 430353642
Forma prawna FUNDACJA
Status Aktywna
Adres UL. JÓZEFA FRANCZAKA "LALKA" 43/
20-325 LUBLIN
Data rejestracji 2001-07-16
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-08-06
WWW
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Dane finansowe

2020 2021 2022 2023
Przychody 8 202 588.94 2 609 560.96 7 632 868.47 3 658 792.41
Koszty 8 293 338.51 2 935 548.23 7 494 513.57 3 806 121.30
Zysk/strata netto -90 749.57 - 325 987.27 138 354.90 - 147 328.89
Podatek dochodowy 0.00 0.00 0.00 0.00

Historia podmiotu

2025-07-17
2025-07-08
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2024-07-09
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-04-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-04-05
2022-12-30
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-12-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-01-13
2021-07-13
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-08-12
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-07-08
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2018-04-11
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-07-25
  • Zmiana adresu UL. JÓZEFA FRANCZAKA "LALKA" 43, 20-325 LUBLIN
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-03-13
  • JACEK JÓZEF KROK wychodzi z zarządu
  • AGNIESZKA DANUTA DOMAŃSKA SIENKIEWICZ wychodzi z zarządu
2016-09-06
  • AGNIESZKA DANUTA DOMAŃSKA SIENKIEWICZ wchodzi do zarządu
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • MAŁGORZATA PETRUSEWICZ wychodzi z zarządu
2015-08-31
  • Zmiana siedziby LUBLIN LUBLIN LUBLIN LUBELSKIE
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Zmiana adresu UL. DROGA MĘCZENNIKÓW MAJDANKA 181, 20-325 LUBLIN
2014-08-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-09-06
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-03-22
  • PIOTR KOWALEWSKI wychodzi z zarządu
  • MAŁGORZATA ELŻBIETA GAŁCZYŃSKA wychodzi z zarządu
  • JACEK JÓZEF KROK wchodzi do zarządu
2012-07-20
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-02-15
  • MAŁGORZATA ELŻBIETA GAŁCZYŃSKA wchodzi do zarządu
  • ANDRZEJ CEZARY GÓRECZNY wychodzi z zarządu
2011-07-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-07-15
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-04-07
2009-07-01
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-01-22
  • MAŁGORZATA PETRUSEWICZ wchodzi do zarządu
2008-06-17
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-07-04
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-02-19
  • ANDRZEJ CEZARY GÓRECZNY wchodzi do zarządu
  • AGNIESZKA DOMAŃSKA wychodzi z zarządu
  • AGNIESZKA DANUTA DOMAŃSKA wychodzi z zarządu
2006-07-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-10-19
2005-07-14
  • BEATA MAŁGORZATA MAZUREK KUCHARSKA wychodzi z zarządu
  • AGNIESZKA DANUTA DOMAŃSKA wchodzi do zarządu
  • AGNIESZKA DOMAŃSKA wchodzi do zarządu
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-07-01
  • Zmiana nazwy FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-03-17
  • Zmiana adresu LUBARTOWSKA 74A, 20-094 LUBLIN
2002-12-30
  • HENRYK BOGUSŁAW DOMŻAŁ wychodzi z zarządu
  • MARIAN MIKOŁAJ GIERASIŃSKI wychodzi z zarządu
  • PIOTR KOWALEWSKI wchodzi do zarządu
  • BEATA MAŁGORZATA MAZUREK KUCHARSKA wchodzi do zarządu
2002-09-17
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2001-07-16
  • Zmiana adresu KARŁOWICZA 4, 20-027 LUBLIN
  • MARIAN MIKOŁAJ GIERASIŃSKI wchodzi do zarządu
  • HENRYK BOGUSŁAW DOMŻAŁ wchodzi do zarządu
  • HENRYK ŁUCJAN wchodzi do zarządu
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Zmiana siedziby LUBLIN M. LUBLIN M. LUBLIN LUBELSKIE
  • Zmiana nazwy FUNDACJA AKADEMII ROLNICZEJ W LUBLINIE IM. WINCENTEGO WITOSA

Branża - PKD

  • 94.99.Z DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 15.1. PRODUKCJA, PRZETWÓRSTWO I KONSERWOWANIE MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH
  • 29.40. PRODUKCJA NARZĘDZI MECHANICZNYCH
  • 29.53.Z PRODUKCJA MASZYN STOSOWANYCH W PRZETWÓRSTWIE ŻYWNOŚCI
  • 45.4. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
  • 01.4. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z UPRAWAMI ROLNYMI, Z CHOWEM I HODOWLĄ ZWIERZĄT,
  • 73.10.E PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK LEŚNYCH, ROLNICZYCH I WETERYNARYJNYCH
  • 85.20.Z DZIAŁALNOŚĆ WETERYNARYJNA
  • 22.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
  • 22.13.Z WYDAWANIE WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH
  • 22.25.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POLIGRAFIĄ POZOSTAŁA
  • 72.10.Z DORADZTWO W ZAKRESIE SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
  • 72.40.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z BAZAMI DANYCH
  • 73.10. PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
  • 73.20.A PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK EKONOMICZNYCH
  • 73.20.E PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE INFORMACJI NAUKOWO-TECHNICZNEJ
  • 74.14.A DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 74.40.Z REKLAMA
  • 80.42.Z POZASZKOLNE FORMY KSZTAŁCENIA, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANE
  • 74.12.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
  • 70.31.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
  • 65.23.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO FINANSOWE, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANE
  • 74.13.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.50.A DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z POŚREDNICTWEM PRACY
  • 91.33.Z DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA
  • 51.2. SPRZEDAŻ HURTOWA PŁODÓW ROLNYCH I ŻYWYCH ZWIERZĄT
  • 51.39.Z SPRZEDAŻ HURTOWA ŻYWNOŚCI I NAPOJÓW
  • 52.11.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA W NIE WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I TYTONIU
  • 52.31.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH
  • 52.47.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA KSIĄŻEK, GAZET I ARTYKUŁÓW PIŚMIENNYCH
  • 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
  • 73.12. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z REPREZENTOWANIEM MEDIÓW
  • 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
  • 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
  • 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 78.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM
  • 94.99.Z DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 46.2. SPRZEDAŻ HURTOWA PŁODÓW ROLNYCH I ŻYWYCH ZWIERZĄT
  • 46.39.Z SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
  • 47.11.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
  • 47.73.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
  • 47.61.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA KSIĄŻEK PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
  • 47.62.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA GAZET I ARTYKUŁÓW PIŚMIENNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
  • 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
  • 10.1. PRZETWARZANIE I KONSERWOWANIE MIĘSA ORAZ PRODUKCJA WYROBÓW Z MIĘSA
  • 28.24. PRODUKCJA NARZĘDZI RĘCZNYCH MECHANICZNYCH
  • 28.93. PRODUKCJA MASZYN STOSOWANYCH W PRZETWÓRSTWIE ŻYWNOŚCI, TYTONIU I PRODUKCJI NAPOJÓW
  • 43.3. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
  • 01.6. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA ROLNICTWO I NASTĘPUJĄCA PO ZBIORACH
  • 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
  • 75.00.Z DZIAŁALNOŚĆ WETERYNARYJNA
  • 58.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
  • 58.14.Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
  • 18.13.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
  • 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
  • 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
  • 72.20.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 85.41.Z SZKOŁY POLICEALNE
  • 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
  • 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
  • 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
  • 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
  • 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-09-12 05:47:24

Lokalizacja podmiotu: