"Centrum Medyczno-Diagnostyczne"

SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dane podstawowe

Pełna nazwa "CENTRUM MEDYCZNO-DIAGNOSTYCZNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS 0000036205
NIP 8212025575
REGON 710529892
Forma prawna SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status Aktywna
Adres UL. GENERAŁA FRANCISZKA KLEEBERGA 2/
08-110 SIEDLCE
Data rejestracji 2001-08-20
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-06-27
WWW
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. PAWEŁ ŻUK
    Wspólnik od 2001-08-20
  2. ARTUR JAN PRUSACZYK
    Wspólnik od 2001-08-20
  3. ARTUR JAN PRUSACZYK
    Zarząd od 2002-12-18
  4. LESZEK PIOTR ŚREDZIŃSKI
    Zarząd od 2023-01-11
  5. DOROTA KATARZYNA KLIMOWICZ
    Organ nadzoru od 2005-09-13
  6. BOGUSŁAW FELIKS KOWALCZYK
    Organ nadzoru od 2005-09-13
  7. ZBIGNIEW KACPROWICZ
    Organ nadzoru od 2007-08-28
  8. ANDRZEJ BOGDAN NASIŁOWSKI
    Organ nadzoru od 2007-08-28
  9. WOJCIECH NOWAK
    Organ nadzoru od 2019-11-22
  10. PAWEŁ ŻUK
    Organ nadzoru od 2023-08-04

Dalsze powiązania

  1. "CENTRUM MEDYCZNO-DIAGNOSTYCZNE"
  2. ANDATRANSPORT
  3. VIS SENIOR
  4. FREZPOL-SERWIS
  5. PROFISPED NASIŁOWSKI
  6. ANDATRANS NASIŁOWSKI
  7. TASKAN NASIŁOWSKI
  8. SAPRAD
  9. "FUNDACJA ŚWIĘTYCH JOACHIMA I ANNY"
  10. POLSKIE TOWARZYSTWO EKONOMIKI ZDROWIA
  11. ZWIĄZEK PRACODAWCÓW OPIEKI INTEGROWANEJ OPARTEJ NA WARTOŚCI
  12. CENTRUM MEDYCZNE WĘGRÓW
  13. "STOMED"
  14. PHARMA CENTRUM
  15. DIGITMED
  16. EURIPA POLSKA
  17. WSCHODNIA IZBA GOSPODARCZA
  18. CLB MED
  19. FUNDACJA NA RZECZ DZIECI KROPELKA
  20. MAZOWIECKIE CENTRUM REHABILITACJI "STOCER"
  21. CENTRUM MEDYCZNE JADÓW
  22. NZOZ PRZYCHODNIA REJONOWA NR 4
  23. NZOZ PRAKTYKA LEKARZA RODZINNEGO PIETRAS JUCHIMIUK
  24. CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO ARKA

Dane finansowe

2018 2019 2020 2022 2023 2024
Przychody 70 639 854.82 78 470 455.62 85 406 706.09 105 855 305.23 117 360 749.48 151 343 804.27
Koszty 68 654 625.51 75 070 032.36 77 829 277.54 101 190 442.85 110 459 427.67 144 002 720.06
Zysk/strata netto 1 568 723.33 3 071 233.71 6 231 041.55 3 607 447.19 5 906 802.38 6 142 602.92
Podatek dochodowy 416 505.98 329 189.55 1 346 387.00 1 057 415.19 994 519.43 1 198 481.29

Historia podmiotu

2025-06-27
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2025-01-07
  • Zmiana adresu UL. GENERAŁA FRANCISZKA KLEEBERGA 2, 08-110 SIEDLCE
  • Zmiana siedziby SIEDLCE SIEDLCE SIEDLCE MAZOWIECKIE
2024-06-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2023-08-04
2023-07-11
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-01-11
  • PAWEŁ ŻUK wychodzi z zarządu
  • LESZEK PIOTR ŚREDZIŃSKI wchodzi do zarządu
2022-06-17
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-06-25
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2020-07-02
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-11-22
2019-06-19
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2018-06-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2017-09-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-06-30
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-10-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-03-13
2014-06-12
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-08-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-08-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-07-15
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-04-14
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-09-28
  • GRAŻYNA SZUBIELSKA zbywa udziały
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-06-23
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-08-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Zmiana kapitału zakładowego na 700500.00
2006-09-01
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • GRAŻYNA BARBARA SZUBIELSKA wychodzi z zarządu
2005-11-08
  • Zmiana kapitału zakładowego na 658000.00
2005-09-13
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-05-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2003-07-23
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2002-12-18
  • DOBROSŁAWA BEATA LEWCZUK wychodzi z zarządu
  • ARTUR JAN PRUSACZYK wchodzi do zarządu
  • GRAŻYNA BARBARA SZUBIELSKA wchodzi do zarządu
  • DOBROSŁAWA BEATA LEWCZUK zbywa udziały
  • GRAŻYNA SZUBIELSKA nabywa udziały
  • DOROTA KATARZYNA KLIMOWICZ wychodzi z zarządu
2002-08-09
  • ARTUR JAN PRUSACZYK wychodzi z zarządu
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • DOROTA KATARZYNA KLIMOWICZ wchodzi do zarządu
2001-12-18
  • Zmiana kapitału zakładowego na 552000.00
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2001-08-20
  • DOBROSŁAWA BEATA LEWCZUK wchodzi do zarządu
  • ARTUR JAN PRUSACZYK nabywa udziały
  • PAWEŁ ŻUK nabywa udziały
  • ARTUR JAN PRUSACZYK wchodzi do zarządu
  • DOBROSŁAWA BEATA LEWCZUK nabywa udziały
  • PAWEŁ ŻUK wchodzi do zarządu
  • Zmiana adresu NIKLOWA 9, 08-110 SIEDLCE
  • Zmiana kapitału zakładowego na 15000.00
  • Zmiana siedziby SIEDLCE M. SIEDLCE M. SIEDLCE MAZOWIECKIE
  • Zmiana nazwy "CENTRUM MEDYCZNO-DIAGNOSTYCZNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Branża - PKD

  • 86.21.Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA
  • 22.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
  • 22.12.Z WYDAWANIE GAZET
  • 22.13.Z WYDAWANIE CZASOPISM I WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH
  • 22.14.Z WYDAWANIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH
  • 22.15.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
  • 22.31.Z REPRODUKCJA NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH
  • 22.32.Z REPRODUKCJA NAGRAŃ WIDEO
  • 22.33.Z REPRODUKCJA KOMPUTEROWYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
  • 33.10.A PRODUKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I CHIRURGICZNEGO ORAZ PRZYRZĄDÓW ORTOPEDYCZNYCH, MEBLI MEDYCZNYCH, Z WYJĄTKIEM DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ
  • 33.10.B DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INSTALOWANIA, NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO, W TYM CHIRURGICZNEGO
  • 51.. HANDEL HURTOWY I KOMISOWY, Z WYJĄTKIEM HANDLU POJAZDAMI MECHANICZNYMI I MOTOCYKLAMI
  • 52.. HANDEL DETALICZNY, Z WYJĄTKIEM SPRZEDAŻY POJAZDÓW MECHANICZNYCH I MOTOCYKLI; NAPRAWA ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
  • 45.. BUDOWNICTWO
  • 55.. HOTELE I RESTAURACJE
  • 60.. TRANSPORT LĄDOWY; TRANSPORT RUROCIĄGOWY
  • 63.. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT; DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TURYSTYKĄ
  • 70.. OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI
  • 71.. WYNAJEM MASZYN I URZĄDZEŃ BEZ OBSŁUGI ORAZ WYPOŻYCZANIE ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
  • 72.. INFORMATYKA
  • 73.10.F PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK MEDYCZNYCH I FARMACJI
  • 74.13.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.14.A DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 74.14.B ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
  • 74.30.Z BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
  • 74.40.Z REKLAMA
  • 74.50.A DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z POŚREDNICTWEM PRACY
  • 74.70.Z SPRZĄTANIE I CZYSZCZENIE OBIEKTÓW
  • 74.84.A DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW I WYSTAW
  • 74.84.B POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA
  • 80.. EDUKACJA
  • 85.. OCHRONA ZDROWIA I OPIEKA SPOŁECZNA
  • 93.. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA
  • 01.. ROLNICTWO, ŁOWIECTWO, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWĄ
  • 65.2. POŚREDNICTWO FINANSOWE POZOSTAŁE
  • 67.2. DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UBEZPIECZENIAMI I FUNDUSZAMI EMERYTALNO-RENTOWYMI
  • 67.13. DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA FINANSOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 18.20.Z REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
  • 32.50.Z PRODUKCJA URZĄDZEŃ, INSTRUMENTÓW ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH, WŁĄCZAJĄC DENTYSTYCZNE
  • 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
  • 41.20.Z ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
  • 46.45.Z SPRZEDAŻ HURTOWA PERFUM I KOSMETYKÓW
  • 46.46.Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I MEDYCZNYCH
  • 47.73.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
  • 47.74.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW MEDYCZNYCH, WŁĄCZAJĄC ORTOPEDYCZNE, PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
  • 47.75.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA KOSMETYKÓW I ARTYKUŁÓW TOALETOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
  • 47.91.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
  • 55.10.Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
  • 55.20.Z OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYCZNE I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA
  • 55.90.Z POZOSTAŁE ZAKWATEROWANIE
  • 56.10.A RESTAURACJE I INNE STAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
  • 56.21.Z PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING)
  • 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
  • 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
  • 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
  • 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
  • 64.19.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
  • 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 64.30.Z DZIAŁALNOŚĆ TRUSTÓW, FUNDUSZÓW I PODOBNYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH
  • 64.91.Z LEASING FINANSOWY
  • 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
  • 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
  • 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
  • 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
  • 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 70.20.Z WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
  • 70.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
  • 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
  • 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
  • 81.21.Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
  • 81.22.Z SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
  • 81.29.Z POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
  • 81.30.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
  • 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
  • 82.20.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
  • 84.12.Z KIEROWANIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZDROWIA, EDUKACJĄ, KULTURĄ ORAZ POZOSTAŁYMI USŁUGAMI SPOŁECZNYMI, Z WYŁĄCZENIEM ZABEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
  • 85.10.Z WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
  • 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
  • 86.21.Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA
  • 86.10.Z DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI
  • 86.22.Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA
  • 86.23.Z PRAKTYKA LEKARSKA DENTYSTYCZNA
  • 86.90.A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA
  • 86.90.B DZIAŁALNOŚĆ POGOTOWIA RATUNKOWEGO
  • 86.90.C PRAKTYKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
  • 86.90.D DZIAŁALNOŚĆ PARAMEDYCZNA
  • 86.90.E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 87.10.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM ZAPEWNIAJĄCA OPIEKĘ PIELĘGNIARSKĄ
  • 87.20.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
  • 88.99.Z POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 87.30.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-07-19 07:19:25

Lokalizacja podmiotu: