"Maj"

SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dane podstawowe

Pełna nazwa "MAJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS 0000047800
NIP 1230946649
REGON 017387891
Forma prawna SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status Aktywna
Adres NOWA 23/
05-500 PIASECZNO
Data rejestracji 2001-10-03
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-05-22
WWW
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. ANDRZEJ KUBASIEWICZ
    Wspólnik od 2001-10-03
  2. MICHAŁ ANDRZEJ KUBASIEWICZ
    Wspólnik od 2001-10-03
  3. JOANNA MARIA OPPELN BRONIKOWSKA
    Wspólnik od 2001-10-03
  4. JOANNA MARIA OPPELN BRONIKOWSKA
    Zarząd od 2001-10-03
  5. MICHAŁ ANDRZEJ KUBASIEWICZ
    Prokura od 2024-02-23
  6. STANISŁAW WOJCIECH KUBASIEWICZ
    Prokura od 2024-02-23
  7. MONIKA OPPELN BRONIKOWSKA
    Prokura od 2025-04-03

Dalsze powiązania

  1. "MAJ"
  2. "MAJ ANDRZEJ KUBASIEWICZ, MICHAŁ KUBASIEWICZ, JOANNA OPPELN-BRONIKOWSKA -
  3. FORT FALENTY
  4. TERMY CELEJÓW
  5. MAK DOM HOLDING
  6. "S-BRIDGE OFFICE PARK"
  7. MAKINVEST 2
  8. WARSZAWSKI OKRĘGOWY ZWIĄZEK NARCIARSKI
  9. MD-PA
  10. PUŁAWY PARK
  11. MAKINVEST
  12. POWER HUB
  13. WPM
  14. JPBC 2
  15. MD-WP28
  16. MD-LOG1
  17. MD-KM3
  18. MD-Z
  19. RESX
  20. SEN16

Dane finansowe

2018 2019 2020 2021 2023 2024
Przychody 3 329 756.26 3 560 989.96 3 552 210.22 3 461 956.00 4 640 569.02 5 114 007.45
Koszty 2 817 218.01 3 308 474.11 3 032 725.12 3 134 715.61 3 556 462.15 4 049 342.26
Zysk/strata netto 437 617.25 207 011.85 474 958.10 283 522.39 979 345.87 963 695.19
Podatek dochodowy 74 921.00 45 504.00 44 527.00 43 718.00 104 761.00 100 970.00

Historia podmiotu

2025-05-22
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2025-04-03
  • MONIKA OPPELN BRONIKOWSKA zostaje prokurentem
2024-05-20
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2024-02-23
  • MICHAŁ ANDRZEJ KUBASIEWICZ zostaje prokurentem
  • STANISŁAW WOJCIECH KUBASIEWICZ zostaje prokurentem
2023-05-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-06-30
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-06-24
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2020-06-24
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-06-18
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-07-02
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2017-10-02
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-11-02
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • ANDRZEJ KUBASIEWICZ wychodzi z zarządu
  • MICHAŁ ANDRZEJ KUBASIEWICZ wychodzi z zarządu
2015-07-14
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-02-02
  • ELŻBIETA MARIA KUBASIEWICZ wychodzi z zarządu
  • MAGDALENA KUBASIEWICZ wychodzi z zarządu
2014-07-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-07-12
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-07-06
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-07-08
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-07-27
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-04-23
  • Zmiana adresu NOWA 23, 05-500 STARA IWICZNA
2010-01-20
  • Zmiana adresu SŁONECZNA 42 A, 05-500 STARA IWICZNA
2009-07-23
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-07-23
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-08-02
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2006-07-13
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-07-13
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-07-26
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2003-07-04
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2001-10-03
  • JOANNA MARIA OPPELN BRONIKOWSKA nabywa udziały
  • ANDRZEJ KUBASIEWICZ wchodzi do zarządu
  • MICHAŁ ANDRZEJ KUBASIEWICZ wchodzi do zarządu
  • Zmiana adresu NOWA 23, 05-500 STARA IWICZNA
  • ELŻBIETA MARIA KUBASIEWICZ wchodzi do zarządu
  • Zmiana kapitału zakładowego na 60000.00
  • JOANNA MARIA OPPELN BRONIKOWSKA wchodzi do zarządu
  • MAGDALENA KUBASIEWICZ wchodzi do zarządu
  • Zmiana siedziby STARA IWICZNA PIASECZYŃSKI LESZNOWOLA MAZOWIECKIE
  • Zmiana nazwy "MAJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • MICHAŁ ANDRZEJ KUBASIEWICZ nabywa udziały
  • ANDRZEJ KUBASIEWICZ nabywa udziały

Branża - PKD

  • 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
  • 45.11.Z ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH; ROBOTY ZIEMNE
  • 45.12.Z WYKONYWANIE WYKOPÓW I WIERCEŃ GEOLOGICZNO- INŻYNIERSKICH
  • 45.21.A WYKONYWANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
  • 45.21.F WYKONYWANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH W ZAKRESIE OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANYCH
  • 45.21.G WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE MONTAŻU I WZNOSZENIA BUDYNKÓW I BUDOWLI Z ELEMENTÓW PREFABRYKOWANYCH
  • 45.22.Z WYKONYWANIE KONSTRUKCJI I POKRYĆ DACHOWYCH
  • 45.25.A STAWIANIE RUSZTOWAŃ
  • 45.25.B ROBOTY ZWIĄZANE Z FUNDAMENTOWANIEM
  • 45.25.C WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE WZNOSZENIA KONSTRUKCJI STALOWYCH
  • 45.25.D WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH MURARSKICH
  • 45.41.Z TYNKOWANIE
  • 45.42.Z ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
  • 45.43.A POSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN
  • 45.43.B SZTUKATORSTWO
  • 45.44.A MALOWANIE
  • 45.44.B SZKLENIE
  • 45.45.Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
  • 65.22.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
  • 65.23.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO FINANSOWE, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANE
  • 70.11.Z ZAGOSPODAROWANIE I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.12.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.20.Z WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.31.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
  • 70.32.A ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI MIESZKALNYMI
  • 70.32.B ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NIEMIESZKALNYMI
  • 74.20.A DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA BUDOWLANEGO, URBANISTYCZNEGO, TECHNOLOGICZNEGO
  • 45.21.B WYKONYWANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH W ZAKRESIE OBIEKTÓW MOSTOWYCH
  • 45.21.C WYKONYWANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH W ZAKRESIE OBIEKTÓW LINIOWYCH: RUROCIĄGÓW, LINII ELEKTROENERGETYCZNYCH, ELEKTROTRAKCYJNYCH I TELEKOMUNIKACYJNYCH - PRZESYŁOWYCH
  • 45.21.D WYKONYWANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH W ZAKRESIE ROZDZIELCZYCH OBIEKTÓW LINIOWYCH: RUROCIĄGÓW, LINII ELEKTROENERGETYCZNYCH I TELEKOMUNIKACYJNYCH - LOKALNYCH
  • 45.21.E WYKONYWANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH W ZAKRESIE OBIEKTÓW GÓRNICZYCH I PRODUKCYJNYCH
  • 45.23.A BUDOWA DRÓG KOŁOWYCH I SZYNOWYCH
  • 45.23.B ROBOTY NAWIERZCHNIOWE DLA POTRZEB BUDOWY OBIEKTÓW SPORTOWYCH
  • 45.24. BUDOWA OBIEKTÓW INŻYNIERII WODNEJ
  • 45.25.E WYKONYWANIE SPECJALISTYCZNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANYCH
  • 45.31.A WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH BUDYNKÓW I BUDOWLI
  • 45.31.B WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH SYGNALIZACYJNYCH
  • 45.31.C INSTALOWANIE DŹWIGÓW OSOBOWYCH I TOWAROWYCH I RUCHOMYCH SCHODÓW
  • 45.31.D WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
  • 45.32.Z WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH IZOLACYJNYCH
  • 45.33.A WYKONYWANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I WENTYLACYJNYCH
  • 45.33.B WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO- KANALIZACYJNYCH
  • 45.33.C WYKONYWANIE INSTALACJI GAZOWYCH
  • 45.34.Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
  • 63.11. PRZEŁADUNEK TOWARÓW
  • 63.12. MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE TOWARÓW
  • 65.21.Z LEASING FINANSOWY
  • 74.20.B DZIAŁALNOŚĆ GEOLOGICZNO- POSZUKIWAWCZA
  • 74.20.C DZIAŁALNOŚĆ GEODEZYJNA I KARTOGRAFICZNA
  • 41.. ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
  • 42.. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ
  • 43.. ROBOTY BUDOWLANE SPECJALISTYCZNE
  • 49.11.Z TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW
  • 52.. MAGAZYNOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT
  • 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 64.9. POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 68.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI
  • 71.1. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII ORAZ ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
  • 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 77.11.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
  • 77.3. WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH
  • 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
  • 81.30.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
  • 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
  • 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
  • 96.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-06-07 05:49:24

Lokalizacja podmiotu: