Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego
SPÓŁKA AKCYJNA
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA |
| KRS | 0000055657 |
| NIP | 8942316144 |
| REGON | 931118643 |
| Forma prawna | SPÓŁKA AKCYJNA |
| Status | Aktywna |
| Adres | KARMELKOWA
29/ 52-437 WROCŁAW |
| Data rejestracji | 2001-10-24 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-03-21 |
| WWW | WWW.WARR.PL |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- MAREK ŁUKASZ CZACHARA
Zarząd od 2019-03-28 - MACIEJ SZNEL
Organ nadzoru od 2019-08-02 - BARTŁOMIEJ PIOTR KUBICZ
Organ nadzoru od 2020-11-30 - NORBERT KWIATKOWSKI
Organ nadzoru od 2024-03-26 - MARCIN LUBOŃ
Organ nadzoru od 2025-01-23 - RADOSZ DOMINIK PAWLIKOWSKI
Organ nadzoru od 2025-03-21
Dalsze powiązania
- WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO
- GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ LEGNICKIE POLE
- "PORT LOTNICZY WROCŁAW"
- NIEZALEŻNY ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW PFRON "DIALOG"
- FUNDACJA CENTRUM ROZWOJU LOKALNEGO - DROPS (DOM-RODZINA-OPIEKA-PRACA-SZKOLENIA)
- "LOTNICZY DWORZEC TOWAROWY WROCŁAW"
- ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW SAMORZĄDOWYCH URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
- STOWARZYSZENIE BEZPARTYJNY WROCŁAW
- OBYWATELSKA KOALICJA WROCŁAW 2018
- FUNDACJA DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM PRAW CZŁOWIEKA
Dane finansowe
| 2021 | 2022 | 2023 | |
|---|---|---|---|
| Przychody | 9 241 992.80 | 12 216 324.52 | 12 054 086.08 |
| Koszty | 8 467 601.15 | 11 444 475.02 | 11 470 612.85 |
| Zysk/strata netto | 632 620.29 | 607 240.50 | 460 820.48 |
| Podatek dochodowy | 141 771.36 | 164 609.00 | 122 652.75 |
Historia podmiotu
2025-03-21
2025-01-23
2024-07-11
2024-04-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2024-03-26
2023-07-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2022-07-13
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-09-23
- EWA SADOWSKA przestaje być prokurentem
2021-07-27
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2020-11-30
2020-09-04
- DIONIZY CEZARY PACAMAJ wychodzi z zarządu
2020-05-19
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2020-04-16
2019-08-02
2019-07-08
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2019-03-28
- TOMASZ SMOLARZ wychodzi z zarządu
- MAREK ŁUKASZ CZACHARA wchodzi do zarządu
- DIONIZY CEZARY PACAMAJ wchodzi do zarządu
- KRZYSZTOF STANISŁAW FITA wychodzi z zarządu
2018-10-30
- EWA SADOWSKA zostaje prokurentem
2018-07-05
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2017-10-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-03-10
- Zmiana kapitału zakładowego na 20943600.00
2016-10-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-03-22
- TOMASZ SMOLARZ wchodzi do zarządu
2016-01-14
- MARCIN KRZYKAŁA przestaje być prokurentem
- JANUSZ ZALESKI wychodzi z zarządu
2015-06-08
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-07-25
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-07-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-06-12
- Zmiana kapitału zakładowego na 16597200.00
2012-12-11
2012-07-26
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-08-23
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-05-06
2011-02-24
2010-07-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-11-25
2009-10-01
2009-07-17
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-12-22
- Zmiana kapitału zakładowego na 16797200.00
2008-07-23
- MARCIN KRZYKAŁA zostaje prokurentem
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-02-08
2007-09-03
- ZBIGNIEW HAJŁASZ wychodzi z zarządu
2007-07-31
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2006-08-11
- ZBIGNIEW HAJŁASZ wchodzi do zarządu
2006-07-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-08-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- DARIUSZ ADAM PODYMA wychodzi z zarządu
2005-02-07
2004-11-19
- KRZYSZTOF STANISŁAW FITA wchodzi do zarządu
2004-07-16
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2003-08-26
- Zmiana kapitału zakładowego na 16897200.00
2003-07-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2002-11-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2001-10-24
- JANUSZ ZALESKI wchodzi do zarządu
- Zmiana adresu KARMELKOWA 29, 52-437 WROCŁAW
- DARIUSZ ADAM PODYMA wchodzi do zarządu
- Zmiana kapitału zakładowego na 17194500.00
- Zmiana siedziby WROCŁAW M. WROCŁAW M. WROCŁAW DOLNOŚLĄSKIE
- Zmiana nazwy WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
Branża - PKD
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 75.14.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA NA RZECZ ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
- 74.14.A DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 67.13.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA FINANSOWA, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA
- 65.23.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO FINANSOWE, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANE
- 65.21.Z LEASING FINANSOWY
- 74.13.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 80.42.Z POZASZKOLNE FORMY KSZTAŁCENIA, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANE
- 70.11.Z ZAGOSPODAROWANIE I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 70.20.Z WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 74.84.B POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA
- 22.1. DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
- 73.10. PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
- 73.20. PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
- 74.20.A DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA BUDOWLANEGO, URBANISTYCZNEGO, TECHNOLOGICZNEGO
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 02.40.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z LEŚNICTWEM
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 64.91.Z LEASING FINANSOWY
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 42.11.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD
- 42.12.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG SZYNOWYCH I KOLEI PODZIEMNEJ
- 42.13.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ MOSTÓW I TUNELI
- 42.21.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW PRZESYŁOWYCH I SIECI ROZDZIELCZYCH
- 42.22.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
- 42.91.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII WODNEJ
- 42.99.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 59.20.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
- 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 74.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 58.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
- 58.12.Z WYDAWANIE WYKAZÓW ORAZ LIST (NP. ADRESOWYCH, TELEFONICZNYCH)
- 58.13.Z WYDAWANIE GAZET
- 58.14.Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
- 58.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
- 72.11.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE BIOTECHNOLOGII
- 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
- 72.20.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
- 71.11.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
- 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
- 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-04-04 05:43:57