"Neoinvest"
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
Pełna nazwa | "NEOINVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
KRS | 0000103527 |
NIP | 6572463879 |
REGON | 292649518 |
Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Status | Aktywna |
Adres | UL. WILEŃSKA
2/ 25-411 KIELCE |
Data rejestracji | 2002-04-02 |
Ostatnia zmiana w rejestrze | 2024-06-27 |
WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-BUDOWLANE SAMER SPÓŁKA Z
Wspólnik od 2006-08-18 - WŁADYSŁAW ŚLIWIŃSKI
Zarząd od 2008-11-28 - MACIEJ ARTUR JAGODZIŃSKI
Zarząd od 2023-02-21 - PIOTR MARCIN PAWLIK
Zarząd od 2023-02-21 - SŁAWOMIR GŁASEK
Prokura od 2005-03-22
Dalsze powiązania
- "NEOINVEST"
- UNI-PARK
- "FABET - KONSTRUKCJE"
- GREEN VIEW
- GVD WOJSKA POLSKIEGO
- GVD ZAMOYSKIEGO
- GVD KIELCE
- NEOPROJEKT
- "POLESTATE"
- GVD KOPCIŃSKIEGO
- TILLIA
- PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-BUDOWLANE SAMER
- LFL INWESTYCJE
- GPJ HURT
- KIEL-DOM
- STW SYSTEM
- PLASTINVEST
- GVD CT
- EKOPLY
- FABRYKA OPAKOWAŃ
- JS BUDOWNICTWO
- SANTERM
- APOYO SPORT
- C2C DYSTRYBUCJA
- C2C
- TEMPO RECYKLING
- GVD KAZIMIERZ
- GVD WYBICKIEGO
- GVD GŁOWACKIEGO
- GVD
- KADZIELNIA PROJEKT
Dane finansowe
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Przychody | 21 273 141.05 | 24 166 238.98 | 17 606 334.35 | 41 491 162.37 | 36 716 971.03 | 19 660 671.37 |
Koszty | 20 681 786.94 | 22 585 592.74 | 15 994 245.93 | 41 579 193.68 | 36 266 731.42 | 17 806 355.62 |
Zysk/strata netto | 456 081.56 | 1 064 042.25 | 1 481 631.82 | 1 247 052.71 | 93 895.63 | 1 487 510.90 |
Podatek dochodowy | 78 034.00 | 464 558.00 | 176 643.00 | - 340 715.00 | 419 832.00 | 384 050.12 |
Historia podmiotu
2024-06-27
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-06-23
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2023-02-21
- MACIEJ ARTUR JAGODZIŃSKI wchodzi do zarządu
- PIOTR MARCIN PAWLIK wchodzi do zarządu
2022-07-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-04-28
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-10-01
- JÓZEF ŚLIWIŃSKI wychodzi z zarządu
- WOJCIECH BALIGA wychodzi z zarządu
2020-09-02
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2020-06-04
- Zmiana adresu UL. WILEŃSKA 2, 25-411 KIELCE
- Zmiana siedziby KIELCE KIELCE KIELCE ŚWIĘTOKRZYSKIE
2019-04-25
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-08-27
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-07-27
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-07-27
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-10-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-10-10
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-08-16
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-09-12
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-09-07
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-09-10
2010-07-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-09-04
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-11-28
- WŁADYSŁAW ŚLIWIŃSKI przestaje być prokurentem
- WŁADYSŁAW ŚLIWIŃSKI wchodzi do zarządu
2008-08-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- JÓZEF ŚLIWIŃSKI zbywa udziały
- WOJCIECH BALIGA zbywa udziały
- MIROSŁAW CIEPLUCH wychodzi z zarządu
2007-09-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-06-22
- MIROSŁAW CIEPLUCH zbywa udziały
2006-08-18
- WŁADYSŁAW ŚLIWIŃSKI zbywa udziały
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- SŁAWOMIR GŁASEK zbywa udziały
- PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-BUDOWLANE SAMER SPÓŁKA Z nabywa udziały
2006-04-27
- Zmiana adresu AL. SOLIDARNOŚCI 34, 25-323 KIELCE
2005-12-14
- Zmiana kapitału zakładowego na 200000.00
2005-08-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-03-22
- SŁAWOMIR GŁASEK zostaje prokurentem
- JÓZEF ŚLIWIŃSKI wchodzi do zarządu
- MIROSŁAW CIEPLUCH wchodzi do zarządu
- MIROSŁAW CIEPLUCH przestaje być prokurentem
- WŁADYSŁAW ŚLIWIŃSKI zostaje prokurentem
2005-01-31
- "CENTRUM OBSŁUGI BIUROWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ zbywa udziały
- SŁAWOMIR GŁASEK nabywa udziały
- WŁADYSŁAW ŚLIWIŃSKI nabywa udziały
- JÓZEF ŚLIWIŃSKI nabywa udziały
- MIROSŁAW CIEPLUCH nabywa udziały
2004-07-09
- RYSZARD PIOTR GÓRNICKI przestaje być prokurentem
- RYSZARD GÓRNICKI zbywa udziały
- KAZIMIERZ MASŁOWSKI zbywa udziały
- Zmiana adresu SANDOMIERSKA 105, 25-324 KIELCE
- MIROSŁAW CIEPLUCH zostaje prokurentem
- Zmiana nazwy "NEOINVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2003-08-07
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2003-05-15
- "CENTRUM OBSŁUGI BIUROWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ nabywa udziały
2003-04-07
- KAZIMIERZ MASŁOWSKI wychodzi z zarządu
- RYSZARD PIOTR GÓRNICKI zostaje prokurentem
- Zmiana adresu ŚCIEGIENNEGO 252, 25-116 KIELCE
- JAROSŁAW PIASECKI zbywa udziały
- JAROSŁAW PIASECKI wychodzi z zarządu
- RYSZARD GÓRNICKI nabywa udziały
- WOJCIECH BALIGA nabywa udziały
- WOJCIECH BALIGA wchodzi do zarządu
2003-01-03
- Zmiana adresu ZAGNAŃSKA 27, 25-558 KIELCE
- KAZIMIERZ MASŁOWSKI wchodzi do zarządu
- KAZIMIERZ MASŁOWSKI nabywa udziały
- JÓZEF JAN ŚLIWIŃSKI zbywa udziały
- JAROSŁAW PIASECKI nabywa udziały
- ANDRZEJ ŁĘCZYŃSKI zbywa udziały
- ANDRZEJ ŁĘCZYŃSKI wychodzi z zarządu
2002-04-02
- JAROSŁAW PIASECKI wchodzi do zarządu
- ANDRZEJ ŁĘCZYŃSKI wchodzi do zarządu
- ANDRZEJ ŁĘCZYŃSKI nabywa udziały
- Zmiana adresu ŚCIEGIENNEGO 252, 25-116 KIELCE
- JÓZEF JAN ŚLIWIŃSKI nabywa udziały
- Zmiana nazwy "BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Zmiana siedziby KIELCE M. KIELCE M. KIELCE ŚWIĘTOKRZYSKIE
- Zmiana kapitału zakładowego na 50000.00
Branża - PKD
- 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 74.20. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY, INŻYNIERII
- 74.30. BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 74.15. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM HOLDINGAMI
- 74.40. REKLAMA
- 01.. ROLNICTWO I ŁOWIECTWO, ŁĄCZNIE Z DZIAŁALNOŚCIĄ USŁUGOWĄ
- 02.. LEŚNICTWO, ŁĄCZNIE Z DZIAŁALNOŚCIĄ USŁUGOWĄ
- 22.. DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA; POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
- 30.. PRODUKCJA MASZYN BIUROWYCH I KOMPUTERÓW
- 37.. ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW
- 31.. PRODUKCJA MASZYN I APARATURY ELEKTRYCZNEJ, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA
- 45.. BUDOWNICTWO
- 50.. SPRZEDAŻ, OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW MECHANICZNYCH I MOTOCYKLI; SPRZEDAŻ DETALICZNA PALIW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
- 52.. HANDEL DETALICZNY, Z WYJĄTKIEM SPRZEDAŻY POJAZDÓW MECHANICZNYCH I MOTOCYKLI; NAPRAWA ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
- 70.. OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI
- 71.. WYNAJEM MASZYN I URZĄDZEŃ BEZ OBSŁUGI ORAZ WYPOŻYCZANIE ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
- 72.. INFORMATYKA
- 73.. NAUKA
- 74.14. DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 33.20.B DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INSTALOWANIA, NAPRAWY I KONSERWACJI INSTRUMENTÓW I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, KONTROLNYCH, BADAWCZYCH, TESTUJĄCYCH, NAWIGACYJNYCH
- 41.. POBÓR, UZDATNIANIE I ROZPROWADZANIE WODY
- 40.. WYTWARZANIE I ZAOPATRYWANIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ, GAZ, PARĘ WODNĄ I GORĄCĄ WODĘ
- 55.. HOTELE I RESTAURACJE
- 74.83.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI I USŁUGAMI SEKRETARSKIMI
- 74.84. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA
- 74.12.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
- 74.50. REKRUTACJA PRACOWNIKÓW I POZYSKIWANIE PERSONELU
- 65.2. POZOSTAŁE POŚREDNICTWO FINANSOWE
- 93.05. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA
- 51.. HANDEL HURTOWY I KOMISOWY, Z WYJĄTKIEM HANDLU POJAZDAMI MECHANICZNYMI I MOTOCYKLAMI
- 18.1. DRUKOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POLIGRAFIĄ
- 18.2. REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
- 33.1. NAPRAWA I KONSERWACJA METALOWYCH WYROBÓW GOTOWYCH, MASZYN I URZĄDZEŃ
- 33.2. INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
- 35.1. WYTWARZANIE, PRZESYŁANIE, DYSTRYBUCJA I HANDEL ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ
- 35.2. WYTWARZANIE PALIW GAZOWYCH; DYSTRYBUCJA I HANDEL PALIWAMI GAZOWYMI W SYSTEMIE SIECIOWYM
- 35.3. WYTWARZANIE I ZAOPATRYWANIE W PARĘ WODNĄ, GORĄCĄ WODĘ I POWIETRZE DO UKŁADÓW KLIMATYZACYJNYCH
- 36.0. POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
- 38.1. ZBIERANIE ODPADÓW
- 38.2. PRZETWARZANIE I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW
- 38.3. ODZYSK SUROWCÓW
- 39.0. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z REKULTYWACJĄ I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z GOSPODARKĄ ODPADAMI
- 41.1. REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 41.2. ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
- 42.1. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG KOŁOWYCH I SZYNOWYCH
- 42.2. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW, LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
- 42.9. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ
- 43.1. ROZBIÓRKA I PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
- 43.2. WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH I POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
- 43.3. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 43.9. POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE
- 46.1. SPRZEDAŻ HURTOWA REALIZOWANA NA ZLECENIE
- 46.5. SPRZEDAŻ HURTOWA NARZĘDZI TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ I KOMUNIKACYJNEJ
- 46.6. SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN, URZĄDZEŃ I DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA
- 46.7. POZOSTAŁA WYSPECJALIZOWANA SPRZEDAŻ HURTOWA
- 46.9. SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
- 47.1. SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.2. SPRZEDAŻ DETALICZNA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.4. SPRZEDAŻ DETALICZNA NARZĘDZI TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ I KOMUNIKACYJNEJ PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.5. SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.7. SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH WYROBÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.9. SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
- 49.4. TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW ORAZ DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZEPROWADZKAMI
- 52.1. MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE TOWARÓW
- 52.2. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT
- 53.2. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ POCZTOWA I KURIERSKA
- 55.1. HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
- 56.1. RESTAURACJE I POZOSTAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 62.0. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA
- 63.1. PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ; DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 63.9. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI
- 64.1. POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
- 64.9. POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 68.1. KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.2. WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.3. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI WYKONYWANA NA ZLECENIE
- 69.1. DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
- 69.2. DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 70.1. DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.2. DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM
- 71.1. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII ORAZ ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 71.2. BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 72.1. BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
- 73.1. REKLAMA
- 74.1. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
- 74.2. DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
- 74.3. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
- 74.9. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.1. WYNAJEM I DZIERŻAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
- 77.3. WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH
- 77.4. DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 78.1. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
- 78.2. DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
- 78.3. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
- 82.1. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCĄ
- 85.5. POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI
- 95.1. NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2024-10-21 05:15:48