Polskie Forum Hr - Związek Pracodawców
ZWIĄZEK PRACODAWCÓW
Dane podstawowe
Pełna nazwa | POLSKIE FORUM HR - ZWIĄZEK PRACODAWCÓW |
KRS | 0000124305 |
NIP | 5262685295 |
REGON | 015339511 |
Forma prawna | ZWIĄZEK PRACODAWCÓW |
Status | Aktywna |
Adres | UL. CHŁODNA
51/ 00-867 WARSZAWA |
Data rejestracji | 2002-07-23 |
Ostatnia zmiana w rejestrze | 2024-11-08 |
WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- ANNA WICHA
Zarząd od 2008-11-14 - WOJCIECH RATAJCZYK
Zarząd od 2014-12-15 - LILIANA STRUPP
Zarząd od 2017-05-12 - MICHAŁ MŁYNARCZYK
Zarząd od 2019-11-12 - PRZEMYSŁAW KADULA
Zarząd od 2022-10-27
Dalsze powiązania
Dane finansowe
2018 | 2019 | 2020 | 2022 | |
---|---|---|---|---|
Przychody | 0.00 | 645 261.90 | 603 591.87 | 823 541.00 |
Koszty | 0.00 | 556 950.19 | 448 026.67 | 944 893.23 |
Zysk/strata netto | 34 194.83 | 88 311.71 | 155 565.20 | - 121 352.23 |
Podatek dochodowy | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
Historia podmiotu
2024-11-08
- OLGA ANNA GIERADA JABŁONKA wychodzi z zarządu
2024-04-17
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-07-04
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-10-27
- PRZEMYSŁAW KADULA wchodzi do zarządu
- PIOTR DZIEDZIC wychodzi z zarządu
2022-09-19
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-04-22
- STEFAN SCHWARZ wychodzi z zarządu
2022-01-20
- Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWA WARSZAWA MAZOWIECKIE
- Zmiana adresu UL. CHŁODNA 51, 00-867 WARSZAWA
2021-08-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-09-28
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-11-12
- MICHAŁ MŁYNARCZYK wchodzi do zarządu
- OLGA ANNA GIERADA JABŁONKA wchodzi do zarządu
- BARBARA DRABICH wychodzi z zarządu
- KAROLINA ADAMIEC VOOK wychodzi z zarządu
2019-06-28
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-04-17
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-05-12
- PIOTR DZIEDZIC wchodzi do zarządu
- LILIANA STRUPP wchodzi do zarządu
2017-01-27
- PIOTR AMBROZOWICZ wychodzi z zarządu
- AGNIESZKA BULIK wychodzi z zarządu
2014-12-15
- PIOTR AMBROZOWICZ wchodzi do zarządu
- WOJCIECH RATAJCZYK wchodzi do zarządu
- STEFAN SCHWARZ wchodzi do zarządu
- EGIDIUS VREULS wychodzi z zarządu
- DARIUSZ LAMOT wychodzi z zarządu
2012-02-09
- Zmiana adresu JANA PAWŁA II 23, 00-854 WARSZAWA
2011-05-13
- KAROLINA ADAMIEC VOOK wchodzi do zarządu
2010-12-20
- MAURICE ALBERT PAUL DELBAR wychodzi z zarządu
- DARIUSZ LAMOT wchodzi do zarządu
- EGIDIUS VREULS wchodzi do zarządu
2010-09-06
- Zmiana nazwy POLSKIE FORUM HR - ZWIĄZEK PRACODAWCÓW
2008-11-14
- DARIUSZ PTAK wychodzi z zarządu
- KAJETAN EDWARD SŁONINA wychodzi z zarządu
- BARBARA DRABICH wchodzi do zarządu
- ANNA WICHA wchodzi do zarządu
2007-08-30
- DARIUSZ PTAK wchodzi do zarządu
2005-05-17
- AGNIESZKA BULIK wchodzi do zarządu
- WITOLD KRAJEWSKI wychodzi z zarządu
2005-01-28
- Zmiana siedziby WARSZAWA M.ST. WARSZAWA M.ST. WARSZAWA MAZOWIECKIE
- Zmiana adresu GRZYBOWSKA 77, 00-844 WARSZAWA
2003-04-02
- WITOLD KRAJEWSKI wchodzi do zarządu
- KAJETAN EDWARD SŁONINA wchodzi do zarządu
- MAURICE ALBERT PAUL DELBAR wchodzi do zarządu
2002-07-23
- Zmiana adresu TARCZYŃSKA 5/9, 02-025 WARSZAWA
- Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWSKI WARSZAWA-CENTRUM MAZOWIECKIE
- Zmiana nazwy ZWIĄZEK AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ - ZWIĄZEK PRACODAWCÓW
Branża - PKD
- 94.11.Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW
- 18.11.Z DRUKOWANIE GAZET
- 18.12.Z POZOSTAŁE DRUKOWANIE
- 18.13.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
- 47.91.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
- 56.21.Z PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING)
- 58.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
- 58.13.Z WYDAWANIE GAZET
- 58.14.Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
- 58.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 71.20.A BADANIA I ANALIZY ZWIĄZANE Z JAKOŚCIĄ ŻYWNOŚCI
- 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 72.20.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
- 73.1. REKLAMA
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.12.A POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
- 73.12.B POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
- 73.12.C POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
- 73.12.D POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.20.Z DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
- 74.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
- 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 82.1. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCĄ
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.20.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
- 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 85.5. POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI
- 85.59.A NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
- 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 94.11.Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW
- 95.11.Z NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH
- 95.12.Z NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU (TELE)KOMUNIKACYJNEGO
- 95.21.Z NAPRAWA I KONSERWACJA ELEKTRONICZNEGO SPRZĘTU POWSZECHNEGO UŻYTKU
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2024-12-18 21:58:22