"Saller Polbau"
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| KRS | 0000129922 |
| NIP | 6121382802 |
| REGON | 273011911 |
| Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| Status | Aktywna |
| Adres | UL. WYŚCIGOWA
56C/ 53-012 WROCŁAW |
| Data rejestracji | 2002-09-16 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-07-02 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- JOSEF NIKOLAUS SALLER
Wspólnik od 2002-09-16 - JOSEF NIKOLAUS SALLER
Zarząd od 2002-09-16 - ANGELIKA MARIA SALLER
Zarząd od 2002-09-16 - CEZARY KOZIOŁ
Prokura od 2016-01-26
Dalsze powiązania
- "SALLER POLBAU"
- "SALLER POLBAU"
- "SALLER POLBAU"
- "SALLER POLBAU"
- "SALLER POLBAU"
- "SALLER POLBAU"
- SALLER POLBAU
- "SALLER POLBAU"
- "SALLER POLBAU"
- SALKON SALLER POLBAU
- MARKT SALLER POLBAU
- EUROPROJEKT GAMMA SALLER POLBAU
- EUROPROJEKT DELTA SALLER POLBAU
- EUROPROJEKT BETA "SALLER POLBAU"
- EUROPROJEKT ALFA SALLER POLBAU
- ARCOS FM PL "SALLER POLBAU"
- EUROINVEST SALLER
- TOP MARKET SALLER
- "SALLER POLBAU"
- EUROPROJEKT LAMBDA "SALLER POLBAU"
- ARCOS PL GREEN ENERGY
- EUROPROJEKT TAU "SALLER POLBAU"
- EUROPROJEKT PI "SALLER POLBAU"
- EUROPROJEKT MY "SALLER POLBAU"
- FUTURE ESTATE EM PL
- FUTURE ESTATE EM PL
- "SALLER POLBAU"
- EUROPROJEKT OMIKRON "SALLER POLBAU"
- EUROPROJEKT JOTA "SALLER POLBAU"
- EUROPROJEKT OMEGA "SALLER POLBAU"
- EUROPROJEKT SIGMA "SALLER POLBAU"
- FUTURE ESTATE EM PL
- FUTURE ESTATE EM PL
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 634 934.08 | 643 915.88 | 2 385 539.74 | 385 971.42 | 365 616.28 | 767 103.91 | 1 163 177.18 |
| Koszty | 549 239.56 | 429 585.60 | 1 643 063.81 | 419 101.99 | 466 794.21 | 5 943 048.23 | 1 381 519.63 |
| Zysk/strata netto | 85 159.52 | 186 216.28 | 766 713.93 | -44 248.31 | -56 216.93 | -4 736 232.32 | - 169 772.45 |
| Podatek dochodowy | 535.00 | 28 114.00 | -24 238.00 | 11 117.74 | -44 961.00 | - 439 712.00 | -48 570.00 |
Historia podmiotu
2025-07-02
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-07-16
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-07-05
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-07-12
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-07-01
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-07-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-07-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-12-18
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-10-17
- Zmiana adresu UL. WYŚCIGOWA 56C, 53-012 WROCŁAW
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Zmiana siedziby WROCŁAW WROCŁAW WROCŁAW DOLNOŚLĄSKIE
2016-09-20
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-01-26
- CEZARY KOZIOŁ zostaje prokurentem
2015-07-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-07-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-07-01
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-08-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-06-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-09-16
- Zmiana siedziby WROCŁAW M. WROCŁAW M. WROCŁAW DOLNOŚLĄSKIE
- Zmiana adresu PRZYJAŹNI 141, 53-030 WROCŁAW
2010-04-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-05-26
- Zmiana kapitału zakładowego na 5150000.00
2009-04-17
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-11-05
- THOMAS BERGLER wychodzi z zarządu
2008-05-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-02-06
- THOMAS BERGLER wchodzi do zarządu
2007-08-27
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2006-06-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-06-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-07-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2003-12-23
- HELMUT WENIGER wychodzi z zarządu
2003-07-18
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2002-09-16
- Zmiana nazwy "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Zmiana siedziby BOLESŁAWIEC BOLESŁAWIECKI BOLESŁAWIEC DOLNOŚLĄSKIE
- JOSEF NIKOLAUS SALLER nabywa udziały
- JOSEF NIKOLAUS SALLER wchodzi do zarządu
- ANGELIKA MARIA SALLER wchodzi do zarządu
- HELMUT WENIGER wchodzi do zarządu
- Zmiana adresu GÓRNE MŁYNY 12, 59-700 BOLESŁAWIEC
- Zmiana kapitału zakładowego na 500000.00
Branża - PKD
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 74.83.Z USŁUGI ADMINISTRACYJNE, OBSŁUGI BIUROWEJ
- 74.20.A USŁUGI PROJEKTOWE OBIEKTÓW MIESZKANIOWYCH, BIUROWYCH, HANDLOWYCH I USŁUGOWYCH, SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH, KULTURALNYCH JAK I PRZEMYSŁOWYCH ORAZ USŁUGI PROWADZENIA I NADZORU INWESTYCJI BUDOWLANYCH
- 74.84.B USŁUGI PRZEDSTAWICIELSKIE I POŚREDNICTWA W DZIEDZINACH PROJEKTOWANIA, BUDOWNICTWA, HANDLU,
- 74.13.Z USŁUGI DORADCZE W ZAKRESIE NABYWANIA I INWESTYCJI W NIERUCHOMOŚCI, USŁUGI KONSULTINGOWE I MARKETINGOWE ORAZ POSZUKIWANIE ORAZ DOKONYWANIE ANALIZ NIERUCHOMOŚCI POD KĄTEM MOŻLIWOŚCI ZAGOSPODAROWANIA INW3ESTYCYJNEGO NA POTRZEBY OBIEKTÓW HANDLOWYCH, USŁUGOWYCH, BIUROWYCH, MIESZKANIOWYCH, SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH, KULTURALNYCH JAK I PRZEMYSŁOWYCH
- 74.15.Z USŁUGI ZARZĄDZANIA PODMIOTAMI GOSPODARCZYMI
- 45.21.A BUDOWA OBIEKTÓW MIESZKANIOWYCH, BIUROWYCH, USŁUGOWYCH, HANDLOWYCH , SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH, KULTURALNYCH JAK I PRZEMYSŁOWYCH
- 70.20.Z WYNAJEM POWIERZCHNI MIESZKANIOWYCH, BIUROWYCH, HANDLOWYCH, USŁUGOWYCH, SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH, KULTURALNYCH JAK I PRZEMYSŁOWYCH
- 52.63.Z HANDEL MATERIAŁAMI BUDOWLANYMI
- 70.12.Z NABYWANIE I SPRZEDAŻ PRAW: WŁASNOŚCI I UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO GRUNTÓW ORAZ INNYCH PRAW RZECZOWYCH
- 41.. ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 42.. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ
- 43.. ROBOTY BUDOWLANE SPECJALISTYCZNE
- 46.13.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ DREWNA I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
- 46.73.Z SPRZEDAŻ HURTOWA DREWNA, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNEGO
- 47.2. SPRZEDAŻ DETALICZNA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 58.29.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 71.11.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
- 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 73.1. REKLAMA
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
- 47.5. SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 68.2. WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.1. KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 82.1. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCĄ
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-02 05:46:56