"Dst"
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
Pełna nazwa | "DST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
KRS | 0000184972 |
NIP | 6411250842 |
REGON | 272930188 |
Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Status | Aktywna |
Adres | KAROLA GODULI
36/ 41-703 RUDA ŚLĄSKA |
Data rejestracji | 2003-12-29 |
Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-02-24 |
WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- KRZYSZTOF WOJCIECH SROMEK
Wspólnik od 2003-12-29 - KRZYSZTOF WOJCIECH SROMEK
Zarząd od 2003-12-29 - JOANNA SABINA MAJCHRZYK
Prokura od 2024-05-14
Dalsze powiązania
Dane finansowe
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Przychody | 5 223 353.61 | 6 019 688.31 | 5 569 874.24 | 6 378 859.23 | 6 992 109.16 | 7 263 772.47 |
Koszty | 4 522 213.88 | 5 807 307.15 | 6 124 592.92 | 5 823 307.74 | 6 355 317.16 | 6 454 286.12 |
Zysk/strata netto | 573 586.73 | 145 228.16 | - 554 718.68 | 543 926.49 | 582 583.00 | 726 278.35 |
Podatek dochodowy | 127 553.00 | 67 153.00 | 0.00 | 11 625.00 | 54 209.00 | 83 208.00 |
Historia podmiotu
2025-02-24
- Zmiana kapitału zakładowego na 42000.00
2024-06-27
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2024-05-17
- GRZEGORZ BERNARD KOMANDER zbywa udziały
2024-05-14
- JOANNA SABINA MAJCHRZYK zostaje prokurentem
- GRZEGORZ BERNARD KOMANDER wychodzi z zarządu
2023-06-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-06-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-06-29
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-06-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-02-26
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-04-10
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-12-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-10-04
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-09-18
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-08-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-08-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-07-31
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-10-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Zmiana kapitału zakładowego na 60900.00
2010-10-13
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-08-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-08-19
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-12-21
- Zmiana adresu KAROLA GODULI 36, 41-703 RUDA ŚLĄSKA
2007-08-23
- GRZEGORZ BERNARD KOMANDER nabywa udziały
- ANDRZEJ JANUSZ KRUSZELNICKI zbywa udziały
- ANDRZEJ JANUSZ KRUSZELNICKI wychodzi z zarządu
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2006-11-29
- KRZYSZTOF TADEUSZ GRĘBOWICZ zbywa udziały
2006-10-17
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-07-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-07-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2003-12-29
- KRZYSZTOF TADEUSZ GRĘBOWICZ nabywa udziały
- ANDRZEJ JANUSZ KRUSZELNICKI nabywa udziały
- KRZYSZTOF WOJCIECH SROMEK nabywa udziały
- Zmiana kapitału zakładowego na 60000.00
- Zmiana siedziby RUDA ŚLĄSKA M. RUDA ŚLĄSKA M. RUDA ŚLĄSKA ŚLĄSKIE
- KRZYSZTOF WOJCIECH SROMEK wchodzi do zarządu
- ANDRZEJ JANUSZ KRUSZELNICKI wchodzi do zarządu
- Zmiana adresu HALLERA 18 C, 41-709 RUDA ŚLĄSKA
- GRZEGORZ BERNARD KOMANDER wchodzi do zarządu
- Zmiana nazwy "DST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
Branża - PKD
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 30.0. PRODUKCJA MASZYN BIUROWYCH I KOMPUTERÓW
- 31.1. PRODUKCJA SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH, PRĄDNIC I TRANSFORMATORÓW
- 31.2. PRODUKCJA APARATURY ROZDZIELCZEJ I STEROWNICZEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- 31.5. PRODUKCJA SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I LAMP ELEKTRYCZNYCH
- 31.6. PRODUKCJA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA
- 32.1. PRODUKCJA LAMP ELEKTRONOWYCH I INNYCH ELEMENTÓW ELEKTRONICZNYCH
- 32.2. PRODUKCJA NADAJNIKÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH ORAZ APARATÓW DLA TELEFONII I TELEGRAFII PRZEWODOWEJ
- 32.3. PRODUKCJA ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH, URZĄDZEŃ DO REJESTRACJI I ODTWARZANIA DŹWIĘKU I OBRAZU ORAZ AKCESORIÓW DO NICH
- 33.1. PRODUKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I CHIRURGICZNEGO ORAZ PRZYRZĄDÓW ORTOPEDYCZNYCH
- 33.2. PRODUKCJA INSTRUMENTÓW I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, KONTROLNYCH, BADAWCZYCH, NAWIGACYJNYCH I INNEGO PRZEZNACZENIA, Z WYJĄTKIEM SPRZĘTU DO STEROWANIA PROCESAMI PRZEMYSŁOWYMI
- 33.3. PRODUKCJA SYSTEMÓW DO STEROWANIA PROCESAMI PRZEMYSŁOWYMI
- 33.4. PRODUKCJA INSTRUMENTÓW OPTYCZNYCH I SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO
- 36.6. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PRODUKCYJNA, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA
- 37.1. ZAGOSPODAROWANIE METALOWYCH ODPADÓW I ZŁOMU
- 37.2. ZAGOSPODAROWANIE NIEMETALOWYCH ODPADÓW I WYROBÓW WYBRAKOWANYCH
- 45.3. WYKONYWANIE INSTALACJI BUDOWLANYCH
- 45.4. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 51.1. SPRZEDAŻ HURTOWA REALIZOWANA NA ZLECENIE
- 51.4. SPRZEDAŻ HURTOWA ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO I OSOBISTEGO
- 51.5. SPRZEDAŻ HURTOWA PÓŁPRODUKTÓW I ODPADÓW POCHODZENIA NIEROLNICZEGO ORAZ ZŁOMU
- 51.6. SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN, SPRZĘTU I DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA
- 51.7. POZOSTAŁA SPRZEDAŻ HURTOWA
- 52.1. SPRZEDAŻ DETALICZNA W NIE WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 52.4. POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA NOWYCH TOWARÓW W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 52.5. SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW UŻYWANYCH PROWADZONA W SKLEPACH
- 52.6. HANDEL DETALICZNY POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ
- 52.7. NAPRAWA ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
- 60.2. TRANSPORT LĄDOWY POZOSTAŁY
- 63.1. PRZEŁADUNEK, MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE TOWARÓW
- 63.2. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT
- 64.20.C TRANSMISJA DANYCH I TELEINFORMATYKA
- 64.20.D RADIOKOMUNIKACJA
- 64.20.F TELEWIZJA KABLOWA
- 64.20.G POZOSTAŁE USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE
- 65.2. POZOSTAŁE POŚREDNICTWO FINANSOWE
- 70.1. OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 70.2. WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 71.1. WYNAJEM SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- 71.2. WYNAJEM POZOSTAŁYCH ŚRODKÓW TRANSPORTU
- 71.3. WYNAJEM MASZYN I URZĄDZEŃ
- 72.1. DORADZTWO W ZAKRESIE SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- 72.2. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
- 72.3. PRZETWARZANIE DANYCH
- 72.4. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z BAZAMI DANYCH
- 72.5. KONSERWACJA I NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH, KSIĘGUJĄCYCH I LICZĄCYCH
- 72.6. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z INFORMATYKĄ
- 73.1. PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
- 73.2. PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
- 74.13.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.14.A DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 74.14.B ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- 74.3. BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 74.4. REKLAMA
- 74.50.A DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z POŚREDNICTWEM PRACY
- 74.7. SPRZĄTANIE I CZYSZCZENIE OBIEKTÓW
- 74.8. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA
- 80.4. KSZTAŁCENIE USTAWICZNE DOROSŁYCH I POZOSTAŁE FORMY KSZTAŁCENIA
- 90.0. GOSPODARKA ŚCIEKAMI ORAZ WYWÓZ I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW, USŁUGI SANITARNE I POKREWNE
- 91.1. DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH, PRACODAWCÓW I PROFESJONALNYCH
- 74.2. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII
- 26.20.Z PRODUKCJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH
- 33.20.Z INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
- 38.31.Z DEMONTAŻ WYROBÓW ZUŻYTYCH
- 46.65.Z SPRZEDAŻ HURTOWA MEBLI BIUROWYCH
- 46.66.Z SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- 47.91.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
- 52.10.B MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW
- 58.21.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE GIER KOMPUTEROWYCH
- 58.29.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 63.91.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH
- 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.12.A POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
- 73.12.B POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
- 73.12.C POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
- 73.12.D POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 79.90.C POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 95.11.Z NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-03-06 09:02:12