Ramak

SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dane podstawowe

Pełna nazwa RAMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS 0000187649
NIP 6760079128
REGON 350250272
Forma prawna SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status Aktywna
Adres AL. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO 14/3A
30-101 KRAKÓW
Data rejestracji 2004-01-15
Ostatnia zmiana w rejestrze 2024-11-14
WWW
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. MAŁGORZATA EWA LEGAN
    Wspólnik od 2004-01-15
  2. KRZYSZTOF JACEK LEGAN
    Wspólnik od 2004-01-15
  3. MAŁGORZATA EWA LEGAN
    Zarząd od 2004-01-15
  4. MAGDALENA JADWIGA BŁASZCZYK
    Zarząd od 2004-01-15
  5. KRZYSZTOF JACEK LEGAN
    Zarząd od 2021-04-08
  6. TERESA JANINA ORLIŃSKA
    Prokura od 2004-01-15

Dalsze powiązania

  1. RAMAK
  2. ADRA CONSULTING
  3. ZGODA DYSTRYBUCJA
  4. IT SCS
  5. PRODEKS
  6. CID LTD.
  7. TEMPUS
  8. J.P.
  9. ADVANCED FINANCIAL SERVICES

Dane finansowe

2019 2020 2021 2022 2023 2024
Przychody 1 197 544.56 1 341 147.17 1 169 660.81 1 187 717.58 1 249 574.96 1 328 316.51
Koszty 1 179 930.80 1 245 554.44 1 099 382.00 1 132 508.06 1 216 822.17 1 287 307.56
Zysk/strata netto 13 612.76 85 735.73 62 490.81 49 138.52 27 994.79 35 140.95
Podatek dochodowy 4 001.00 9 857.00 7 788.00 6 071.00 4 758.00 5 868.00

Historia podmiotu

2024-11-14
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-11-17
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-11-14
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-11-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-08-31
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-04-08
  • KRZYSZTOF JACEK LEGAN wchodzi do zarządu
2020-09-22
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-10-24
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2018-10-25
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2017-12-27
  • Zmiana adresu AL. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO 14, 30-101 KRAKÓW
  • Zmiana siedziby KRAKÓW KRAKÓW KRAKÓW MAŁOPOLSKIE
2017-10-26
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-09-16
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-02-18
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-09-12
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-11-19
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-11-27
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-11-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-11-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-02-02
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • JÓZEF ANTONI LEGAN wychodzi z zarządu
2008-12-16
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-03-07
  • Zmiana adresu AL. KRASIŃSKIEGO 14, 31-111 KRAKÓW
2007-12-04
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2006-12-18
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-12-01
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-11-30
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-01-15
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Zmiana nazwy RAMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Zmiana siedziby KRAKÓW KRAKÓW KRAKÓW MAŁOPOLSKIE
  • MAŁGORZATA EWA LEGAN nabywa udziały
  • KRZYSZTOF JACEK LEGAN nabywa udziały
  • JÓZEF ANTONI LEGAN wchodzi do zarządu
  • Zmiana kapitału zakładowego na 55000.00
  • MAŁGORZATA EWA LEGAN wchodzi do zarządu
  • MAGDALENA JADWIGA BŁASZCZYK wchodzi do zarządu
  • Zmiana adresu RYNEK GŁÓWNY 7, 31-042 KRAKÓW
  • TERESA JANINA ORLIŃSKA zostaje prokurentem

Branża - PKD

  • 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
  • 72.1. DORADZTWO W ZAKRESIE SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
  • 72.2. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
  • 72.3. PRZETWARZANIE DANYCH
  • 72.4. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z BAZAMI DANYCH
  • 72.5. KONSERWACJA I NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH, KSIĘGUJĄCYCH I LICZĄCYCH
  • 72.6. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z INFORMATYKĄ
  • 74.20. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY, INŻYNIERII
  • 74.30. BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
  • 74.40. REKLAMA
  • 74.50. REKRUTACJA PRACOWNIKÓW I POZYSKIWANIE PERSONELU
  • 74.83. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI I USŁUGAMI SEKRETARSKIMI
  • 74.84. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA
  • 71.1. WYNAJEM SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
  • 71.2. WYNAJEM POZOSTAŁYCH ŚRODKÓW TRANSPORTU
  • 71.3. WYNAJEM MASZYN I URZĄDZEŃ
  • 71.4. WYPOŻYCZANIE ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
  • 65.21. LEASING FINANSOWY
  • 52.. HANDEL DETALICZNY, Z WYJĄTKIEM SPRZEDAŻY POJAZDÓW MECHANICZNYCH I MOTOCYKLI; NAPRAWA ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
  • 70.32. ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NA ZLECENIE
  • 70.31. DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
  • 70.20. WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 51.. HANDEL HURTOWY I KOMISOWY, Z WYJĄTKIEM HANDLU POJAZDAMI MECHANICZNYMI I MOTOCYKLAMI
  • 74.12. DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
  • 74.13. BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.14. DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 74.15. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM HOLDINGAMI
  • 58.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
  • 58.29.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
  • 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
  • 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
  • 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
  • 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
  • 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
  • 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 64.91.Z LEASING FINANSOWY
  • 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
  • 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
  • 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
  • 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
  • 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 77.11.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
  • 77.12.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 96.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
  • 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
  • 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
  • 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
  • 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-03-30 17:39:26

Lokalizacja podmiotu: