Algro
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | ALGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| KRS | 0000191715 |
| NIP | 9950062345 |
| REGON | 639667152 |
| Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| Status | Aktywna |
| Adres | KĄKOLEWSKA
13/ 62-065 GRODZISK WIELKOPOLSKI |
| Data rejestracji | 2004-02-11 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-07-10 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- WACŁAW OLEJNICZAK
Wspólnik od 2004-02-11 - WACŁAW OLEJNICZAK
Zarząd od 2008-12-02 - MACIEJ OLEJNICZAK
Zarząd od 2020-08-18 - HUBERT WIECZOREK
Prokura od 2009-08-26
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |
|---|---|---|---|---|
| Przychody | 4 143 136.31 | 4 259 004.77 | 3 918 851.84 | 4 343 175.61 |
| Koszty | 3 910 101.94 | 4 025 571.42 | 3 788 192.57 | 3 811 941.83 |
| Zysk/strata netto | 209 137.26 | 201 268.61 | 140 900.95 | 544 258.05 |
| Podatek dochodowy | 23 899.00 | 32 167.00 | 9 213.00 | 7 591.00 |
Historia podmiotu
2025-07-10
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-07-10
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-07-10
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-10-14
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-10-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-05-11
- Zmiana kapitału zakładowego na 3200964.00
2021-01-26
- WM MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zbywa udziały
2020-08-18
- WM MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nabywa udziały
- RYSZARD JAN SZULC zbywa udziały
- RYSZARD JAN SZULC wychodzi z zarządu
- MACIEJ OLEJNICZAK wchodzi do zarządu
2020-06-08
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-05-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2018-07-12
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2017-07-31
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-09-12
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-07-31
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-09-01
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-08-05
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-12-18
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-11-16
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-08-26
- HUBERT WIECZOREK zostaje prokurentem
2009-08-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-06-23
- JAN KNAPIK wychodzi z zarządu
2008-12-02
- HUBERT WIECZOREK wychodzi z zarządu
- JAN KNAPIK wchodzi do zarządu
- RYSZARD JAN SZULC wchodzi do zarządu
- WACŁAW OLEJNICZAK wchodzi do zarządu
- Zmiana kapitału zakładowego na 3200000.00
2008-10-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-10-08
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-02-01
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2006-03-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2005-05-12
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-02-11
- HUBERT WIECZOREK wchodzi do zarządu
- Zmiana kapitału zakładowego na 50000.00
- WACŁAW OLEJNICZAK nabywa udziały
- RYSZARD JAN SZULC nabywa udziały
- Zmiana siedziby GRODZISK WIELKOPOLSKI GRODZISKI GRODZISK WIELKOPOLSKI WIELKOPOLSKIE
- Zmiana nazwy ALGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Zmiana adresu KĄKOLEWSKA 13, 62-065 GRODZISK WIELKOPOLSKI
Branża - PKD
- 71.11.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
- 74.20.A DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA BUDOWLANEGO, URBANISTYCZNEGO, TECHNOLOGICZNEGO
- 28.12.Z PRODUKCJA METALOWYCH ELEMENTÓW STOLARKI BUDOWLANEJ
- 45.42.Z ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
- 74.12.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
- 74.14.A DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 74.14.B ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- 74.40.Z REKLAMA
- 72.10.Z DORADZTWO W ZAKRESIE SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- 72.20.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
- 74.70.Z SPRZĄTANIE I CZYSZCZENIE OBIEKTÓW
- 51.44.Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW METALOWYCH, PORCELANOWYCH, CERAMICZNYCH I SZKLANYCH DO UŻYTKU DOMOWEGO, TAPET I ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH
- 51.53.B SPRZEDAŻ HURTOWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNEGO
- 25.11.Z PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI
- 25.12.Z PRODUKCJA METALOWYCH ELEMENTÓW STOLARKI BUDOWLANEJ
- 25.99.Z PRODUKCJA POZOSTAŁYCH GOTOWYCH WYROBÓW METALOWYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 41.20.Z ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
- 42.11.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD
- 43.11.Z ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
- 43.12.Z PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
- 43.31.Z TYNKOWANIE
- 43.32.Z ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
- 43.39.Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 43.91.Z WYKONYWANIE KONSTRUKCJI I POKRYĆ DACHOWYCH
- 43.99.Z POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 46.44.Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW PORCELANOWYCH, CERAMICZNYCH I SZKLANYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH
- 46.73.Z SPRZEDAŻ HURTOWA DREWNA, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNEGO
- 46.74.Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW METALOWYCH ORAZ SPRZĘTU I DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA HYDRAULICZNEGO I GRZEJNEGO
- 46.77.Z SPRZEDAŻ HURTOWA ODPADÓW I ZŁOMU
- 47.11.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
- 47.21.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA OWOCÓW I WARZYW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 56.10.A RESTAURACJE I INNE STAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 56.29.Z POZOSTAŁA USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNA
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- 71.11.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
- 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 74.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
- 77.11.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
- 77.12.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW
- 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
- 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
- 81.22.Z SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
- 81.29.Z POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
- 81.30.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 77.32.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH
- 81.21.Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
- 64.19.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-22 05:46:00