Covebo Work Office

SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dane podstawowe

Pełna nazwa COVEBO WORK OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS 0000211124
NIP 7542770376
REGON 532449219
Forma prawna SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status Aktywna
Adres RYNEK 24/25
45-015 OPOLE
Data rejestracji 2004-06-24
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-05-21
WWW
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. COVEBO UITZENDGROEP B.V.
    Wspólnik od 2025-05-21
  2. HENDRIK JAN BUITINK
    Zarząd od 2019-01-25
  3. EWELINA HELENA SUCHAN
    Prokura od 2009-09-21

Dalsze powiązania

  1. COVEBO WORK OFFICE
  2. COVEBO JOBS
  3. COVEBO POLAND
  4. INVEBO INVESTMENT

Dane finansowe

2018 2019 2020 2021 2022 2023
Przychody 5 743 640.12 5 492 658.04 6 987 195.56 8 584 378.98 10 354 249.75 10 328 523.55
Koszty 5 774 873.19 6 429 568.53 6 325 685.86 8 157 142.18 10 473 426.10 12 184 706.19
Zysk/strata netto -63 873.17 - 936 910.49 627 505.80 335 899.80 - 187 581.35 -1 886 807.64
Podatek dochodowy 32 640.10 0.00 34 003.90 91 337.00 68 405.00 30 625.00

Historia podmiotu

2025-05-21
  • COVEBO UITZENDGROEP B.V. nabywa udziały
  • COVEBO UITZENDGROEP N.V. zbywa udziały
2024-03-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-06-01
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-07-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2021-06-07
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-09-15
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2020-03-11
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-10-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2019-01-25
  • GERRIT BOUW wychodzi z zarządu
  • JOHN VAN DE VEEN wychodzi z zarządu
  • HENDRIK JAN BUITINK wchodzi do zarządu
2017-09-20
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-08-04
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-07-24
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-07-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-09-05
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-11-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-11-09
  • Zmiana adresu RYNEK 24, 45-015 OPOLE
2012-08-27
  • DIRKO VAN ESSEN wychodzi z zarządu
2011-12-19
  • COVEBO UITZENDGROEP N.V. nabywa udziały
  • BEVEBO BEHEERMAATSCHAPPIJ B.V. zbywa udziały
2011-06-14
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-08-04
  • Zmiana nazwy COVEBO WORK OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
2010-06-18
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-10-30
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-09-21
  • EWELINA HELENA SUCHAN zostaje prokurentem
  • EWELINA HELENA GOGOLOK przestaje być prokurentem
2008-07-11
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-09-06
  • Zmiana adresu MŁYŃSKA 1, 45-011 OPOLE
2007-07-26
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2006-07-24
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2006-02-10
  • EWELINA HELENA GOGOLOK zostaje prokurentem
2005-08-03
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-06-24
  • Zmiana nazwy 3G DOBRA ORGANIZACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • DIRKO VAN ESSEN wchodzi do zarządu
  • JOHN VAN DE VEEN wchodzi do zarządu
  • GERRIT BOUW wchodzi do zarządu
  • Zmiana kapitału zakładowego na 50000.00
  • BEVEBO BEHEERMAATSCHAPPIJ B.V. nabywa udziały
  • Zmiana adresu ARMII KRAJOWEJ 7, 47-071 OPOLE
  • Zmiana siedziby OPOLE M. OPOLE M. OPOLE OPOLSKIE

Branża - PKD

  • 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
  • 65.12.B POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE POZOSTAŁE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 65.21.Z LEASING FINANSOWY
  • 65.22.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
  • 65.23.Z POŚREDNICTWO FINANSOWE POZOSTAŁE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 67.13.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA FINANSOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 74.87.B DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA POZOSTAŁA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 70.11.Z ZAGOSPODAROWANIE I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.12.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.20.Z WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
  • 70.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NA ZLECENIE
  • 74.14.A DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 74.14.B ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
  • 74.15.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW
  • 66.01.Z UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE
  • 66.02.Z FUNDUSZE EMERYTALNO-RENTOWE
  • 66.03.Z UBEZPIECZENIA POZOSTAŁE
  • 67.20.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UBEZPIECZENIAMI I FUNDUSZAMI EMERYTALNO-RENTOWYMI
  • 72.30.Z PRZETWARZANIE DANYCH
  • 72.40.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z BAZAMI DANYCH
  • 74.13.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.50.A DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z REKRUTACJĄ I UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
  • 51.18.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W SPRZEDAŻY OKREŚLONEGO TOWARU LUB OKREŚLONEJ GRUPY TOWARÓW, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 51.19.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU
  • 60.21.B TRANSPORT PASAŻERSKI MIĘDZYMIASTOWY
  • 60.23.Z TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI, POZOSTAŁY
  • 63.30. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TURYSTYKĄ
  • 71.2. WYNAJEM POZOSTAŁYCH ŚRODKÓW TRANSPORTU
  • 64.19.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
  • 64.91.Z LEASING FINANSOWY
  • 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
  • 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
  • 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
  • 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
  • 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
  • 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 65.20.Z REASEKURACJA
  • 66.21.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
  • 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
  • 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
  • 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
  • 78.20.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
  • 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
  • 46.18.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W SPRZEDAŻY POZOSTAŁYCH OKREŚLONYCH TOWARÓW
  • 46.19.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU
  • 49.39.Z POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANY
  • 79.11.A DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW TURYSTYCZNYCH
  • 79.11.B DZIAŁALNOŚĆ POŚREDNIKÓW TURYSTYCZNYCH
  • 79.12.Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI
  • 79.90.A DZIAŁALNOŚĆ PILOTÓW WYCIECZEK I PRZEWODNIKÓW TURYSTYCZNYCH
  • 77.12.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 77.34.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA ŚRODKÓW TRANSPORTU WODNEGO
  • 77.35.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA ŚRODKÓW TRANSPORTU LOTNICZEGO
  • 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-06-07 05:48:39

Lokalizacja podmiotu: