Interferie
SPÓŁKA AKCYJNA
Dane podstawowe
Pełna nazwa | INTERFERIE SPÓŁKA AKCYJNA |
KRS | 0000225570 |
NIP | 6920000869 |
REGON | 390037417 |
Forma prawna | SPÓŁKA AKCYJNA |
Status | Aktywna |
Adres | UL. CHOJNOWSKA
41/ 59-220 LEGNICA |
Data rejestracji | 2004-12-31 |
Ostatnia zmiana w rejestrze | 2024-12-23 |
WWW | WWW.INTERFERIE.PL |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- TOMASZ MAREK PIENIĄŻEK
Zarząd od 2024-12-10 - MALWINA EWA BANDOS PRZYBYSZ
Organ nadzoru od 2022-05-16 - PAWEŁ DEC
Organ nadzoru od 2024-12-23 - AGNIESZKA ZARZYCKA
Organ nadzoru od 2024-12-23 - WIOLETTA JOLANTA TOMASIEWICZ
Prokura od 2010-10-28 - RENATA BINDAS
Prokura od 2015-05-05 - RENATA MARIA BINDAS
Prokura od 2015-05-05 - ALEKSANDRA MATUSZEWSKA
Prokura od 2022-04-20 - MARCIN SIUDY
Prokura od 2024-12-17
Dalsze powiązania
- INTERFERIE
- MUMOTIVE GROUP
- SEN NOCY LETNIEJ
- IZBA GOSPODARCZA HOTELARSTWA POLSKIEGO
- INTERFERIE MEDICAL SPA
- PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "HOLTUR"
- PHH HOTELE
- GEOVITA
- POLSKI HOLDING HOTELOWY
- PORT LOTNICZY POZNAŃ-ŁAWICA
- MAG INWESTYCJE
- WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TURYSTYCZNYCH
- POLSKI GAZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
Historia podmiotu
2024-12-23
2024-12-17
- MARCIN SIUDY zostaje prokurentem
2024-12-10
- TOMASZ MAREK PIENIĄŻEK wchodzi do zarządu
2024-09-19
- ŁUKASZ CIOŁEK wychodzi z zarządu
2024-08-02
- JACEK SZYMANOWICZ przestaje być prokurentem
- PAULINA JUSTYNA MAZURKIEWICZ KUREK przestaje być prokurentem
- PIOTR KRYSTIAN JABŁONKA przestaje być prokurentem
2024-07-30
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2024-07-05
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-02-12
- Zmiana kapitału zakładowego na 73000000.00
2023-07-11
2023-07-03
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2022-08-09
- BARBARA PODWYSOCKA przestaje być prokurentem
2022-07-01
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-05-16
2022-04-21
- URSZULA BĄKOWSKA MORAWSKA wychodzi z zarządu
2022-04-20
- BARBARA PODWYSOCKA zostaje prokurentem
- JACEK SZYMANOWICZ zostaje prokurentem
- PIOTR KRYSTIAN JABŁONKA zostaje prokurentem
- PAULINA JUSTYNA MAZURKIEWICZ KUREK zostaje prokurentem
- ALEKSANDRA MATUSZEWSKA zostaje prokurentem
2021-08-26
2021-06-24
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-01-13
2020-07-10
2020-06-26
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-02-10
2019-10-15
- URSZULA BĄKOWSKA MORAWSKA wchodzi do zarządu
2019-08-06
- PIOTR SOSIŃSKI wychodzi z zarządu
2019-06-04
2019-05-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-10-25
2018-08-01
2018-05-02
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-03-02
2018-01-17
2017-12-08
- Zmiana siedziby LEGNICA LEGNICA LEGNICA DOLNOŚLĄSKIE
- Zmiana adresu UL. CHOJNOWSKA 41, 59-220 LEGNICA
2017-10-17
2017-07-18
2017-06-13
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-11-25
2016-07-27
- DARIUSZ RYSZARD RUTOWICZ wychodzi z zarządu
- PIOTR SOSIŃSKI wchodzi do zarządu
- ŁUKASZ CIOŁEK wchodzi do zarządu
- JAN MARIAN KOMAN wychodzi z zarządu
2016-05-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-05-05
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- RENATA MARIA BINDAS zostaje prokurentem
- RENATA BINDAS zostaje prokurentem
2014-10-22
- Zmiana adresu RYCERSKA 24, 59-220 LEGNICA
- Zmiana siedziby LEGNICA M. LEGNICA M. LEGNICA DOLNOŚLĄSKIE
2014-05-08
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- JAN MARIAN KOMAN wchodzi do zarządu
- ROBERT MIROSŁAW WĘGLARZ wychodzi z zarządu
2013-11-07
2013-09-05
- ROBERT MIROSŁAW WĘGLARZ wchodzi do zarządu
- ARKADIUSZ ROBERT MISZUK wychodzi z zarządu
2013-05-17
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-05-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-03-21
- DARIUSZ RYSZARD RUTOWICZ wchodzi do zarządu
- ARKADIUSZ ROBERT MISZUK wchodzi do zarządu
- RADOSŁAW BESZTYGA wychodzi z zarządu
- ADAM MILANOWSKI wychodzi z zarządu
2011-12-08
2011-04-20
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-10-28
- WIOLETTA JOLANTA TOMASIEWICZ zostaje prokurentem
2010-10-27
2010-07-28
2010-04-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-11-23
2009-04-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- RADOSŁAW BESZTYGA wchodzi do zarządu
- WOJCIECH KUDERA wychodzi z zarządu
2008-08-21
- WOJCIECH KUDERA wchodzi do zarządu
2008-08-20
2008-07-24
- WALDEMAR JERZY CZECHOWSKI JAMROZIŃSKI wychodzi z zarządu
- TADEUSZ JAN KANIA wychodzi z zarządu
2008-04-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-12-18
2007-11-12
2007-10-10
- ADAM MILANOWSKI wchodzi do zarządu
- ANDRZEJ WALDEMAR PAWLUSZEK wychodzi z zarządu
- ADAM MILANOWSKI przestaje być prokurentem
2007-07-31
- PIOTR BOGDAN KACZYŃSKI wychodzi z zarządu
- TADEUSZ JAN KANIA wchodzi do zarządu
- ANDRZEJ WALDEMAR PAWLUSZEK wchodzi do zarządu
2007-06-11
- ADAM MILANOWSKI zostaje prokurentem
2007-06-04
- MARIOLA KARCZEWSKA wychodzi z zarządu
2007-05-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-02-21
- WALDEMAR JERZY CZECHOWSKI JAMROZIŃSKI wchodzi do zarządu
- ANDRZEJ KRZYSZTOF BUKOWCZYK wychodzi z zarządu
- MIROSŁAW GOJDŹ wychodzi z zarządu
- PIOTR BOGDAN KACZYŃSKI wchodzi do zarządu
2007-01-08
2006-08-11
- Zmiana kapitału zakładowego na 72821000.00
2006-04-12
- WOJCIECH KUDERA wychodzi z zarządu
- MARIOLA KARCZEWSKA wchodzi do zarządu
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- GRAŻYNA MARIA WOŚ wychodzi z zarządu
- LECH PAWELEC wychodzi z zarządu
- MIROSŁAW GOJDŹ wchodzi do zarządu
- ANDRZEJ KRZYSZTOF BUKOWCZYK wchodzi do zarządu
2005-06-17
2005-05-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2004-12-31
- GRAŻYNA MARIA WOŚ wchodzi do zarządu
- Zmiana adresu MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 176, 59-301 LUBIN
- WOJCIECH KUDERA wchodzi do zarządu
- LECH PAWELEC wchodzi do zarządu
- Zmiana kapitału zakładowego na 47821000.00
- Zmiana siedziby LUBIN LUBIŃSKI LUBIN DOLNOŚLĄSKIE
- Zmiana nazwy INTERFERIE SPÓŁKA AKCYJNA
Branża - PKD
- 55.10.Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
- 63.3. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TURYSTYKI, WYPOCZYNKU I REKREACJI
- 85.14. ŚWIADCZENIE USŁUG SANATORYJNO-LECZNICZYCH
- 55.. HOTELE I RESTAURACJE
- 92.6. PROWADZENIE WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU SPORTOWO-TURYSTYCZNEGO, ROZRYWKOWEGO
- 71.. WYNAJEM SAMOCHODÓW
- 80.42. ORGANIZOWANIE KURSÓW SZKOLENIOWYCH
- 74.87.A ORGANIZOWANIE KONFERENCJI, PRZYJĘĆ OKOLICZNOŚCIOWYCH, IMPREZ SPORTOWO-TURYSTYCZNYCH I FESTIWALI
- 52.. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE HANDLU DETALICZNEGO ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSŁOWYMI, W TYM PROWADZENIE EKSPORTU USŁUG I TOWARÓW POCHODZĄCYCH Z WŁASNEJ PRODUKCJI ORAZ PROWADZENIE IMPORTU NA POTRZEBY PRODUKCYJNE I USŁUGOWE SPÓŁKI
- 51.. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE HANDLU HURTOWEGO ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSŁOWYMI, W TYM PROWADZENIE EKSPORTU USŁUG I TOWARÓW POCHODZĄCYCH Z WŁASNEJ PRODUKCJI ORAZ PROWADZENIE IMPORTU NA POTRZEBY PRODUKCYJNE I USŁUGOWE SPÓŁKI
- 36.40. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE PRODUKCJI SPRZĘTU TURYSTYCZNEGO-SPORTOWEGO
- 36.50. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE PRODUKCJI ZABAWEK
- 74.40. ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REKLAMY I PROMOCJI NA POTRZEBY JEDNOSTEK GOSPODARCZYCH I OSÓB FIZYCZNYCH
- 15.. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE PRODUKCJI I PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO, Z WYŁĄCZENIEM PRODUKCJI NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH I WYROBÓW TYTONIOWYCH
- 45.. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI BUDOWLANO-MONTAŻOWEJ Z ZAKRESU TURYSTYKI, HOTELARSTWA I GASTRONOMII
- 74.60. USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA
- 70.. OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI
- 01.. ROLNICTWO I ŁOWIECTWO WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWĄ
- 02.. LEŚNICTWO WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWĄ
- 85.31.B PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI Z ZAKRESU REHABILITACJI SPOŁECZNEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- 79.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TURYSTYKI, WYPOCZYNKU I REKREACJI
- 86.90.A ŚWIADCZENIE USŁUG SANATORYJNO-LECZNICZYCH
- 56.. RESTAURACJE
- 93.19.Z PROWADZENIE WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU SPORTOWO-TURYSTYCZNEGO
- 93.29.Z PROWADZENIE WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU ROZRYWKOWEGO
- 77.11.Z WYNAJEM SAMOCHODÓW
- 85.59. ORGANIZOWANIE KURSÓW SZKOLENIOWYCH
- 82.30.Z ORGANIZOWANIE KONFERENCJI, PRZYJĘĆ OKOLICZNOŚCIOWYCH, IMPREZ SPORTOWO-TURYSTYCZNYCH I FESTIWALI
- 47.. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE HANDLU DETALICZNEGO ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSŁOWYMI, W TYM PROWADZENIE EKSPORTU USŁUG I TOWARÓW POCHODZĄCYCH Z WŁASNEJ PRODUKCJI ORAZ PROWADZENIE IMPORTU NA POTRZEBY PRODUKCYJNE I USŁUGOWE SPÓŁKI
- 46.. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE HANDLU HURTOWEGO ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSŁOWYMI, W TYM PROWADZENIE EKSPORTU USŁUG I TOWARÓW POCHODZĄCYCH Z WŁASNEJ PRODUKCJI ORAZ PROWADZENIE IMPORTU NA POTRZEBY PRODUKCYJNE I USŁUGOWE SPÓŁKI
- 32.30.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE PRODUKCJI SPRZĘTU TURYSTYCZNO-SPORTOWEGO
- 32.40.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE PRODUKCJI ZABAWEK
- 73.1. ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REKLAMY I PROMOCJI NA POTRZEBY JEDNOSTEK GOSPODARCZYCH I OSÓB FIZYCZNYCH
- 10.. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE PRODUKCJI I PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO, Z WYŁĄCZENIEM PRODUKCJI NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH I WYROBÓW TYTONIOWYCH
- 43.. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI BUDOWLANO-MONTAŻOWEJ Z ZAKRESU TURYSTYKI, HOTELARSTWA I GASTRONOMII
- 80.. USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA
- 68.. OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI
- 87.90.Z PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI Z ZAKRESU REHABILITACJI SPOŁECZNEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM FUNDUSZAMI
- 82.1. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCĄ
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 82.91.Z DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE
- 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
- 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 79.11.A DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW TURYSTYCZNYCH
- 79.11.B DZIAŁALNOŚĆ POŚREDNIKÓW TURYSTYCZNYCH
- 79.90.A DZIAŁALNOŚĆ PILOTÓW WYCIECZEK I PRZEWODNIKÓW TURYSTYCZNYCH
- 79.90.B DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INFORMACJI TURYSTYCZNEJ
- 79.90.C POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 86.10.Z DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI
- 86.90.D DZIAŁALNOŚĆ PARAMEDYCZNA
- 86.90.E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 55.10.Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
- 55.20.Z OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYCZNE I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA
- 55.30.Z POLA KEMPINGOWE (WŁĄCZAJĄC POLA DLA POJAZDÓW KEMPINGOWYCH) I POLA NAMIOTOWE
- 55.90.Z POZOSTAŁE ZAKWATEROWANIE
- 56.10.A RESTAURACJE I INNE STAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 56.10.B RUCHOME PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 56.21.Z PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING)
- 56.29.Z POZOSTAŁA USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNA
- 56.30.Z PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW
- 77.21.Z WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA SPRZĘTU REKREACYJNEGO I SPORTOWEGO
- 85.51.Z POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH
- 85.52.Z POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
- 85.53.Z POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI Z ZAKRESU NAUKI JAZDY I PILOTAŻU
- 85.59.A NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
- 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 47.11.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
- 47.73.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.75.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA KOSMETYKÓW I ARTYKUŁÓW TOALETOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.78.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH NOWYCH WYROBÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.99.Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
- 46.31.Z SPRZEDAŻ HURTOWA OWOCÓW I WARZYW
- 46.32.Z SPRZEDAŻ HURTOWA MIĘSA I WYROBÓW Z MIĘSA
- 46.33.Z SPRZEDAŻ HURTOWA MLEKA, WYROBÓW MLECZARSKICH, JAJ, OLEJÓW I TŁUSZCZÓW JADALNYCH
- 46.34.A SPRZEDAŻ HURTOWA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
- 46.34.B SPRZEDAŻ HURTOWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH
- 46.35.Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW TYTONIOWYCH
- 47.19.Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.25.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH I BEZALKOHOLOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.64.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU SPORTOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.71.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA ODZIEŻY PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.72.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA OBUWIA I WYROBÓW SKÓRZANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 46.36.Z SPRZEDAŻ HURTOWA CUKRU, CZEKOLADY, WYROBÓW CUKIERNICZYCH I PIEKARSKICH
- 46.37.Z SPRZEDAŻ HURTOWA HERBATY, KAWY, KAKAO I PRZYPRAW
- 46.38.Z SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁEJ ŻYWNOŚCI, WŁĄCZAJĄC RYBY, SKORUPIAKI I MIĘCZAKI
- 46.39.Z SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
- 46.41.Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW TEKSTYLNYCH
- 46.43.Z SPRZEDAŻ HURTOWA ELEKTRYCZNYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO
- 46.44.Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW PORCELANOWYCH, CERAMICZNYCH I SZKLANYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH
- 46.45.Z SPRZEDAŻ HURTOWA PERFUM I KOSMETYKÓW
- 46.47.Z SPRZEDAŻ HURTOWA MEBLI, DYWANÓW I SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO
- 46.49.Z SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.12.A POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
- 73.12.B POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
- 73.12.C POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
- 73.12.D POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
- 10.85.Z WYTWARZANIE GOTOWYCH POSIŁKÓW I DAŃ
- 10.89.Z PRODUKCJA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 80.10.Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA, Z WYŁĄCZENIEM OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 87.10.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM ZAPEWNIAJĄCA OPIEKĘ PIELĘGNIARSKĄ
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 18.12.Z POZOSTAŁE DRUKOWANIE
- 58.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
- 93.11.Z DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW SPORTOWYCH
- 93.13.Z DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH POPRAWIE KONDYCJI FIZYCZNEJ
- 96.02.Z FRYZJERSTWO I POZOSTAŁE ZABIEGI KOSMETYCZNE
- 96.04.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POPRAWĄ KONDYCJI FIZYCZNEJ
- 36.00.Z POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
- 08.92.Z WYDOBYWANIE TORFU
- 19.20.Z PRODUKCJA BRYKIETÓW Z TORFU
- 23.99.Z PRODUKCJA WYROBÓW Z TORFU
- 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 85.10.Z WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
- 85.20.Z SZKOŁY PODSTAWOWE
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-01-08 09:11:02