Eurocentrum Offices

SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dane podstawowe

Pełna nazwa EUROCENTRUM OFFICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS 0000264433
NIP 5272523795
REGON 140723520
Forma prawna SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status Aktywna
Adres UL. EMILII PLATER 53/
00-113 WARSZAWA
Data rejestracji 2006-09-25
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-07-21
WWW
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Dane finansowe

2018 2019 2021
Przychody 108 470 726.00 220 424 802.00 117 620 448.48
Koszty 63 756 633.00 53 843 384.00 61 378 196.22
Zysk/strata netto 41 470 559.00 125 804 226.00 42 733 861.26
Podatek dochodowy 3 243 534.00 40 777 192.00 13 508 391.00

Historia podmiotu

2025-07-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2025-01-21
  • TOMÁŠ SALAJKA wychodzi z zarządu
  • PAVEL MĚCHURA wchodzi do zarządu
2024-07-26
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-07-01
  • CPI PROJECT INVEST AND FINANCE, A.S. nabywa udziały
  • CPI FIM SA SOCIETE ANONYME zbywa udziały
2024-06-21
  • MARTIN NĚMEČEK wychodzi z zarządu
2023-07-26
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-08-19
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2022-05-01
  • Zmiana kapitału zakładowego na 63184000.00
2021-09-14
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-05-25
  • Zmiana adresu UL. EMILII PLATER 53, 00-113 WARSZAWA
2020-10-07
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2020-01-20
  • Zmiana nazwy EUROCENTRUM OFFICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
2019-12-13
  • TOMÁŠ SALAJKA wchodzi do zarządu
  • MARTIN NĚMEČEK wchodzi do zarządu
  • CPI FIM SA SOCIETE ANONYME nabywa udziały
  • ZDENĚK HAVELKA wchodzi do zarządu
  • Zmiana adresu ALEJE JEROZOLIMSKIE 81, 02-001 WARSZAWA
  • MARCIN PAWEŁ JUSZCZYK wychodzi z zarządu
  • JAN MOTZ wychodzi z zarządu
  • CP RETAIL B.V. zbywa udziały
2019-09-13
  • MARCIN PAWEŁ JUSZCZYK wchodzi do zarządu
  • GERALDINE SCHMIT wychodzi z zarządu
2019-07-15
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-07-26
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2017-09-15
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-02-01
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-10-16
  • Zmiana adresu UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA 1, 02-797 WARSZAWA
  • Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWA WARSZAWA MAZOWIECKIE
2015-09-17
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-01-22
  • CAPITAL PARK SPÓŁKA AKCYJNA zbywa udziały
  • CP RETAIL B.V. nabywa udziały
2014-12-09
  • Zmiana kapitału zakładowego na 51623000.00
2014-10-23
  • Zmiana kapitału zakładowego na 49623000.00
2014-07-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-01-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-11-22
  • JERZY KOWALSKI wychodzi z zarządu
  • JAN MOTZ wchodzi do zarządu
2011-11-25
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-10-14
  • CP REALTY II S.A.R.L. zbywa udziały
  • CAPITAL PARK SPÓŁKA AKCYJNA nabywa udziały
2011-06-21
  • Zmiana kapitału zakładowego na 12323000.00
2010-09-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-08-24
  • Zmiana adresu MARYNARSKA 11, 02-674 WARSZAWA
2010-01-15
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-07-21
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2007-06-14
  • Zmiana adresu FOSA 41A, 02-768 WARSZAWA
2007-01-30
  • TRINITY SHELF COMPANIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zbywa udziały
  • GERALDINE SCHMIT wchodzi do zarządu
  • THOMAS NEVILLE RAVENSDALE wychodzi z zarządu
  • JERZY KOWALSKI wchodzi do zarządu
  • CP REALTY II S.A.R.L. nabywa udziały
2006-09-25
  • THOMAS NEVILLE RAVENSDALE wchodzi do zarządu
  • Zmiana kapitału zakładowego na 50000.00
  • Zmiana siedziby WARSZAWA M.ST. WARSZAWA M.ST. WARSZAWA MAZOWIECKIE
  • Zmiana nazwy DAKOTA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • TRINITY SHELF COMPANIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nabywa udziały
  • Zmiana adresu AL. JEROZOLIMSKIE 56C, 00-803 WARSZAWA

Branża - PKD

  • 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
  • 65.22.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
  • 65.23.Z POŚREDNICTWO FINANSOWE POZOSTAŁE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 67.13.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA FINANSOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 70.11.Z ZAGOSPODAROWANIE I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.12.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 70.20.Z WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 72.30.Z PRZETWARZANIE DANYCH
  • 72.40.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z BAZAMI DANYCH
  • 74.13.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.14.A DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 74.14.B ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
  • 74.15.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW
  • 74.40.Z REKLAMA
  • 74.87.B DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA POZOSTAŁA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 91.11.Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW
  • 65.21.Z LEASING FINANSOWY
  • 70.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NA ZLECENIE
  • 70.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
  • 45.11.Z ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH; ROBOTY ZIEMNE
  • 45.21.A WYKONYWANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
  • 45.4. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
  • 65.2. POŚREDNICTWO FINANSOWE POZOSTAŁE
  • 41.20.Z ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
  • 43.3. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 64.91.Z LEASING FINANSOWY
  • 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
  • 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
  • 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
  • 42.11.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD
  • 42.12.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG SZYNOWYCH I KOLEI PODZIEMNEJ
  • 42.13.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ MOSTÓW I TUNELI
  • 42.21.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW PRZESYŁOWYCH I SIECI ROZDZIELCZYCH
  • 42.22.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
  • 42.91.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII WODNEJ
  • 42.99.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
  • 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
  • 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
  • 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
  • 43.11.Z ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
  • 43.12.Z PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
  • 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 71.1. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII ORAZ ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
  • 43.39.Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
  • 82.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
  • 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
  • 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-09-09 05:54:19

Lokalizacja podmiotu: