Fides Financial Group
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | FIDES FINANCIAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| KRS | 0000277665 |
| NIP | 5213433518 |
| REGON | 140932873 |
| Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| Status | Aktywna |
| Adres | UL. OGRODOWA
2A/ 05-092 ŁOMIANKI |
| Data rejestracji | 2007-03-29 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-04-23 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- ROBERT TRENDAK
Wspólnik od 2011-02-02 - KRZYSZTOF ŁAZOR
Wspólnik od 2011-02-02 - KRZYSZTOF ŁAZOR
Zarząd od 2011-02-02 - ROBERT TRENDAK
Zarząd od 2017-01-26
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 985 288.44 | 1 310 952.10 | 2 019 030.47 | 2 112 814.10 | 2 475 817.09 | 2 933 749.56 | 2 792 447.16 |
| Koszty | 814 084.52 | 1 157 277.92 | 1 223 950.80 | 1 554 388.91 | 1 408 584.22 | 1 412 441.85 | 1 816 118.19 |
| Zysk/strata netto | 156 012.92 | 139 314.18 | 720 198.67 | 558 425.19 | 1 012 745.87 | 1 496 514.71 | 812 689.97 |
| Podatek dochodowy | 15 191.00 | 14 360.00 | 74 881.00 | 0.00 | 54 487.00 | 24 793.00 | 163 639.00 |
Historia podmiotu
2025-04-23
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-06-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-08-24
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-05-30
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-04-08
- Zmiana adresu UL. OGRODOWA 2A, 05-092 KIEŁPIN
- Zmiana siedziby KIEŁPIN WARSZAWSKI ZACHODNI ŁOMIANKI MAZOWIECKIE
2021-12-02
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2020-09-23
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-09-21
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-10-13
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-01-26
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- MARTA ANNA CHRISTA wychodzi z zarządu
- ROBERT TRENDAK wchodzi do zarządu
- ROBERT TRENDAK przestaje być prokurentem
2015-08-26
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-02-02
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Zmiana adresu WARSZAWSKA 98, 05-092 ŁOMIANKI
2013-11-19
- PIOTR ARKADIUSZ NOWOSAD wychodzi z zarządu
- MARTA ANNA CHRISTA wchodzi do zarządu
2013-03-26
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- JACEK WITOLD DANKOWSKI wychodzi z zarządu
- PIOTR ARKADIUSZ NOWOSAD wchodzi do zarządu
2012-08-31
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-04-27
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Zmiana adresu DZIAŁKOWA 27A, 05-092 ŁOMIANKI
2011-02-02
- JACEK SITKO zbywa udziały
- MACIEJ WACŁAW KRYDA wychodzi z zarządu
- Zmiana adresu STASZICA 6 C, 05-092 ŁOMIANKI
- MACIEJ WACŁAW KRYDA zbywa udziały
- ROBERT TRENDAK nabywa udziały
- KRZYSZTOF ŁAZOR nabywa udziały
- ROBERT TRENDAK zostaje prokurentem
- JACEK SITKO wychodzi z zarządu
- Zmiana nazwy FIDES FINANCIAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Zmiana siedziby ŁOMIANKI WARSZAWSKI ZACHODNI ŁOMIANKI MAZOWIECKIE
- KRZYSZTOF ŁAZOR wchodzi do zarządu
- JACEK WITOLD DANKOWSKI wchodzi do zarządu
2007-03-29
- JACEK SITKO nabywa udziały
- Zmiana adresu GRAŻYNY 13/15, 02-548 WARSZAWA
- Zmiana siedziby WARSZAWA M.ST. WARSZAWA M.ST. WARSZAWA MAZOWIECKIE
- MACIEJ WACŁAW KRYDA wchodzi do zarządu
- Zmiana nazwy SPEKTRUM DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Zmiana kapitału zakładowego na 50000.00
- JACEK SITKO wchodzi do zarządu
- MACIEJ WACŁAW KRYDA nabywa udziały
Branża - PKD
- 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 45.1. PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
- 45.2. WZNOSZENIE KOMPLETNYCH BUDYNKÓW I BUDOWLI LUB ICH CZĘŚCI; INŻYNIERIA LĄDOWA I WODNA
- 45.3. WYKONYWANIE INSTALACJI BUDOWLANYCH
- 45.4. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 55.10.Z HOTELE
- 55.2. OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYKI I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA, POZOSTAŁE
- 55.30. RESTAURACJE I POZOSTAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 55.40.Z BARY
- 55.5. DZIAŁALNOŚĆ STOŁÓWEK I KATERING
- 70.1. OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 70.20.Z WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 70.3. OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI ŚWIADCZONA NA ZLECENIE
- 74.13.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.14. DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 74.15.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW
- 74.30.Z BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 74.40.Z REKLAMA
- 74.70.Z SPRZĄTANIE I CZYSZCZENIE OBIEKTÓW
- 74.8. DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 93.05.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA POZOSTAŁA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 41.20.Z ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
- 42.1. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG KOŁOWYCH I SZYNOWYCH
- 42.2. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW, LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
- 42.9. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ
- 43.1. ROZBIÓRKA I PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
- 43.2. WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH I POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
- 43.3. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 43.9. POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE
- 55.20.Z OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYCZNE I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA
- 55.30.Z POLA KEMPINGOWE (WŁĄCZAJĄC POLA DLA POJAZDÓW KEMPINGOWYCH) I POLA NAMIOTOWE
- 55.90.Z POZOSTAŁE ZAKWATEROWANIE
- 56.1. RESTAURACJE I POZOSTAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 56.2. PRZYGOTOWYWANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING) I POZOSTAŁA GASTRONOMICZNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA
- 56.30.Z PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.1. PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ; DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 63.9. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI
- 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 64.9. POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.1. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.2. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
- 66.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM FUNDUSZAMI
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.3. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI WYKONYWANA NA ZLECENIE
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.2. DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM
- 71.1. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII ORAZ ZWIĄZANE
- 71.2. BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 73.1. REKLAMA
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
- 74.20.Z DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 80.10.Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA, Z WYŁĄCZENIEM OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
- 80.20.Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA W ZAKRESIE OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
- 80.30.Z DZIAŁALNOŚĆ DETEKTYWISTYCZNA
- 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
- 81.2. SPRZĄTANIE OBIEKTÓW
- 81.30.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
- 82.1. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCĄ
- 82.20.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
- 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
- 82.9. DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 96.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 66.21.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
- 66.29.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-05-07 05:44:19