Pres Menadżer Burdach I Wspólnicy
SPÓŁKA JAWNA
Dane podstawowe
Pełna nazwa | PRES MENADŻER BURDACH I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA |
KRS | 0000293693 |
NIP | 8792542990 |
REGON | 340386878 |
Forma prawna | SPÓŁKA JAWNA |
Status | Wykreślona |
Adres | UL. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO
4/111 87-100 TORUŃ |
Data rejestracji | 2007-11-27 |
Ostatnia zmiana w rejestrze | 2024-11-06 |
WWW | WWW.PRES.COM.PL |
[email protected] |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- ELŻBIETA BURDACH
Wspólnik od 2007-11-27 - STEFAN BURDACH
Wspólnik od 2007-11-27 - PAWEŁ PIOTR BURDACH
Wspólnik od 2007-11-27 - ROBERT MACIEJ BURDACH
Wspólnik od 2007-11-27 - ELŻBIETA BURDACH
Zarząd od 2007-11-27 - STEFAN BURDACH
Zarząd od 2007-11-27 - PAWEŁ PIOTR BURDACH
Zarząd od 2007-11-27 - ROBERT MACIEJ BURDACH
Zarząd od 2007-11-27 - ŁUKASZ JAKUB KOWALKOWSKI
Prokura od 2023-03-15 - SŁAWOMIR JANUSZ PŁAWIŃSKI
Prokura od 2024-08-22
Dalsze powiązania
- PRES MENADŻER BURDACH I WSPÓLNICY
- PRES GAMMA PAWEŁ BURDACH
- PRES DELTA PAWEŁ BURDACH
- PRES ALFA PAWEŁ BURDACH
- PRES BETA PAWEŁ BURDACH
- PRES "TOP"
- PRES PAWEŁ BURDACH
- PRES DEVELOPMENT
- NOWE TORPO
- MICKIEWICZA LESZCZYŃSKI
- PRES GAMMA STEFAN BURDACH
- PRES STEFAN BURDACH
- PRES MENADŻER STEFAN BURDACH
- PRES "GAMMA"
- PRES INVEST
- PRES "DELTA"
- PRES "BETA"
- PRES "ALFA"
- PRES
- LILA-ART KOWALKOWSKI
Dane finansowe
2020 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|
Przychody | 4 845 444.10 | 4 426 733.90 | 5 263 716.51 |
Koszty | 3 950 651.96 | 4 763 565.24 | 5 386 862.17 |
Zysk/strata netto | 894 792.14 | - 244 048.73 | - 115 393.14 |
Podatek dochodowy | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
Historia podmiotu
2024-08-22
- SŁAWOMIR JANUSZ PŁAWIŃSKI zostaje prokurentem
- IWONA ELŻBIETA WEGNER przestaje być prokurentem
2024-07-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-07-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-03-15
- ŁUKASZ JAKUB KOWALKOWSKI zostaje prokurentem
- IWONA ELŻBIETA WEGNER zostaje prokurentem
2022-10-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-10-12
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2020-09-15
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-07-05
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-06-19
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-07-20
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-02-08
- Zmiana siedziby TORUŃ TORUŃ TORUŃ KUJAWSKO-POMORSKIE
- Zmiana adresu UL. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO 4, 87-100 TORUŃ
2016-07-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-12-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-07-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-07-18
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-07-18
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-07-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-08-12
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-07-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2008-04-23
- Zmiana adresu SIENKIEWICZA 33, 87-100 TORUŃ
2007-11-27
- ELŻBIETA BURDACH nabywa udziały
- PAWEŁ PIOTR BURDACH nabywa udziały
- ROBERT MACIEJ BURDACH nabywa udziały
- ELŻBIETA BURDACH wchodzi do zarządu
- STEFAN BURDACH wchodzi do zarządu
- PAWEŁ PIOTR BURDACH wchodzi do zarządu
- ROBERT MACIEJ BURDACH wchodzi do zarządu
- STEFAN BURDACH nabywa udziały
- Zmiana siedziby TORUŃ M. TORUŃ M. TORUŃ KUJAWSKO-POMORSKIE
- Zmiana nazwy PRES MENADŻER BURDACH I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Zmiana adresu JODŁOWA 41, 87-100 TORUŃ
Branża - PKD
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 74.14.A DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 74.14.B ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- 74.15.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW
- 74.87.B DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA POZOSTAŁA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 93.05.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA POZOSTAŁA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 64.19.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
- 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
- 64.99.Z POZOSTAŁA USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ FINANSOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 71.11.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
- 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.12.C POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
- 74.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.20.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
- 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 55.10.Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
- 56.10.A RESTAURACJE I INNE STAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 41.2. ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2024-12-18 21:51:15