Panek

SPÓŁKA AKCYJNA

Dane podstawowe

Pełna nazwa PANEK SPÓŁKA AKCYJNA
KRS 0000324104
NIP 6922461623
REGON 020923108
Forma prawna SPÓŁKA AKCYJNA
Status Aktywna
Adres UL. GRÓJECKA 208/
02-390 WARSZAWA
Data rejestracji 2009-02-24
Ostatnia zmiana w rejestrze 2024-12-20
WWW WWW.PANEK.EU
Email [email protected]

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. MACIEJ STANISŁAW PANEK
    Zarząd od 2009-02-24
  2. MARIUSZ GRAJDA
    Organ nadzoru od 2024-10-07
  3. TOMASZ CHRABAŁOWSKI
    Organ nadzoru od 2024-10-07
  4. CEZARY KLIMONT
    Organ nadzoru od 2024-10-07

Dalsze powiązania

  1. PANEK
  2. MGW DORADCA RESTRUKTURYZACYJNY
  3. MGW CORPORATE CONSULTING GROUP
  4. EKOTERM TRADE
  5. JCP VERT
  6. VERUS INVEST
  7. PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI LOKALAMI "DOM"
  8. RAFAKO
  9. FUNDACJA PANEK
  10. IDH DEVELOPMENT
  11. E.T.M.
  12. VAMOS DOMINICANA

Dane finansowe

2018 2019 2021 2022 2023
Przychody 67 590 894.84 106 485 806.08 189 951 059.41 196 777 411.38 207 806 124.48
Koszty 67 070 948.27 105 156 369.99 179 926 980.21 196 014 293.04 224 875 371.03
Zysk/strata netto 383 024.12 1 328 872.57 10 172 423.57 825 027.34 -17 798 732.55
Podatek dochodowy 136 922.45 563.52 - 148 344.37 -61 909.00 0.00

Historia podmiotu

2024-12-20
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2024-10-07
2024-07-17
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-07-28
2023-07-06
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-10-04
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-11-10
2021-09-24
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2021-08-02
2021-01-21
2020-09-18
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-09-12
2019-07-17
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2018-06-14
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-06-26
  • Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWA WARSZAWA MAZOWIECKIE
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Zmiana adresu UL. GRÓJECKA 208, 02-390 WARSZAWA
2016-07-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-12-14
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-11-14
  • Zmiana adresu AL. JEROZOLIMSKIE 195 a, 02-222 WARSZAWA
  • Zmiana siedziby WARSZAWA M.ST. WARSZAWA M.ST. WARSZAWA MAZOWIECKIE
2014-05-12
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-07-04
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-05-24
2012-07-31
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-08-10
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Zmiana adresu KOŚCIUSZKI 5, 59 - 300 LUBIN
2011-01-13
  • MARTA REGINA PANFIL przestaje być prokurentem
2010-09-30
2010-09-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-02-24
  • Zmiana siedziby LUBIN LUBIŃSKI LUBIN DOLNOŚLĄSKIE
  • Zmiana nazwy PANEK SPÓŁKA AKCYJNA
  • MACIEJ STANISŁAW PANEK wchodzi do zarządu
  • Zmiana kapitału zakładowego na 1000000.00
  • Zmiana adresu ŚCINAWSKA 11, 59-300 LUBIN
  • MARTA REGINA PANFIL zostaje prokurentem

Branża - PKD

  • 77.11.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
  • 58.. DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
  • 61.. TELEKOMUNIKACJA
  • 62.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA
  • 63.. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI
  • 66.2. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
  • 68.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI
  • 70.2. DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM
  • 71.2. BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
  • 73.. REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA
  • 77.. WYNAJEM I DZIERŻAWA
  • 79.. DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI, POŚREDNIKÓW I AGENTÓW TURYSTYCZNYCH ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI I DZIAŁALNOŚCI Z NIĄ ZWIĄZANE
  • 80.. DZIAŁALNOŚĆ DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONIARSKA
  • 85.. EDUKACJA
  • 95.. NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
  • 96.. POZOSTAŁA INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA
  • 18.. POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
  • 25.. PRODUKCJA METALOWYCH WYROBÓW GOTOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MASZYN I URZĄDZEŃ
  • 26.. PRODUKCJA KOMPUTERÓW, WYROBÓW ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH
  • 27.. PRODUKCJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
  • 29.. PRODUKCJA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, PRZYCZEP I NACZEP, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 30.. PRODUKCJA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU TRANSPORTOWEGO
  • 32.. POZOSTAŁA PRODUKCJA WYROBÓW
  • 33.. NAPRAWA, KONSERWACJA I INSTALOWANIE MASZYN I URZĄDZEŃ
  • 41.. ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
  • 42.. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ
  • 43.. ROBOTY BUDOWLANE SPECJALISTYCZNE
  • 45.. HANDEL HURTOWY I DETALICZNY POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI; NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
  • 46.. HANDEL HURTOWY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI
  • 47.. HANDEL DETALICZNY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU DETALICZNEGO POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI
  • 49.3. POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI
  • 49.4. TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW ORAZ DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZEPROWADZKAMI
  • 50.. TRANSPORT WODNY
  • 52.. MAGAZYNOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT
  • 55.. ZAKWATEROWANIE
  • 56.. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z WYŻYWIENIEM
  • 66.22.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
  • 95.21.Z NAPRAWA I KONSERWACJA ELEKTRONICZNEGO SPRZĘTU POWSZECHNEGO UŻYTKU
  • 95.22.Z NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ GOSPODARSTWA DOMOWEGO ORAZ SPRZĘTU UŻYTKU DOMOWEGO I OGRODNICZEGO
  • 43.21.Z WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
  • 43.22.Z WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH
  • 33.17.Z NAPRAWA I KONSERWACJA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU TRANSPORTOWEGO
  • 45.31.Z SPRZEDAŻ HURTOWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 45.32.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 49.32.Z DZIAŁALNOŚĆ TAKSÓWEK OSOBOWYCH
  • 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
  • 52.21.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
  • 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 64.. FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH ORAZ DZIAŁALNOŚĆ BANKU CENTRALNEGO
  • 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
  • 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-01-09 04:41:58

Lokalizacja podmiotu: