Unilink Życie
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | UNILINK ŻYCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| KRS | 0000334376 |
| NIP | 5342429016 |
| REGON | 141982123 |
| Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| Status | Aktywna |
| Adres | ALEJA KRAKOWSKA
2/ 02-284 WARSZAWA |
| Data rejestracji | 2009-08-26 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-05-09 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA
Wspólnik od 2016-10-24 - PIOTR MACIEJ GŁOWSKI
Zarząd od 2019-10-25 - ALEKSANDRA FRIEDEL
Zarząd od 2023-11-08
Dalsze powiązania
- UNILINK ŻYCIE
- "UNEXT"
- UBEA
- DAMO UBEZPIECZENIA
- GRUPA UBEZPIECZENIOWO FINANSOWA
- VIVIAMO
- UNIŻYCIE
- "INSURANCE SERVICE"
- CONSULTIA
- BONUS UBEZPIECZENIA
- SCU
- HOLDING "DORADCA"
- DATA ZOOM MANAGEMENT CONSULTING
- INTANA
- UNILINK EUROPE II
- UNEXT SERVICES
- "UNILINK"
- AIM
- UNILINK HOLDING
- AFINANCE
- SAGITTARIUS CAPITAL
- UNILINK EUROPE
- M&HOUSE
- I & AHOUSE
- AHOUSE
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 1 131 480.40 | 1 613 524.80 | 2 729 416.69 | 3 381 412.95 | 3 930 499.98 | 4 960 435.70 |
| Koszty | 926 263.91 | 1 181 375.74 | 1 818 678.72 | 2 318 371.63 | 2 518 187.40 | 3 019 006.28 |
| Zysk/strata netto | 205 216.49 | 432 149.06 | 876 043.97 | 1 011 534.32 | 1 283 820.58 | 1 741 444.42 |
| Podatek dochodowy | 0.00 | 0.00 | 34 694.00 | 51 507.00 | 128 492.00 | 199 985.00 |
Historia podmiotu
2025-05-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2024-06-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-11-08
- ALEKSANDRA FRIEDEL wchodzi do zarządu
- IGOR DOMINIK RUSINOWSKI wychodzi z zarządu
2023-07-05
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-09-13
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-07-12
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-06-24
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-10-25
- PIOTR MACIEJ GŁOWSKI wchodzi do zarządu
2019-03-21
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-03-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-05-13
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-02-22
- TOMASZ WARMUS wychodzi z zarządu
2017-01-16
- MAREK PRZEMYSŁAW GOLA wychodzi z zarządu
2016-10-24
- UNILINK HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zbywa udziały
- "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA nabywa udziały
2016-04-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-12-17
- MARIUSZ EDWARD HERNIK zbywa udziały
- "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA zbywa udziały
- Zmiana kapitału zakładowego na 3050000.00
- Zmiana adresu ALEJA KRAKOWSKA 2, 02-284 WARSZAWA
- Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWA WARSZAWA MAZOWIECKIE
- MARIUSZ EDWARD HERNIK wychodzi z zarządu
- MAREK PRZEMYSŁAW GOLA wchodzi do zarządu
- UNILINK HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nabywa udziały
2015-06-16
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-09-23
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-08-08
- TOMASZ WARMUS wchodzi do zarządu
- Zmiana nazwy UNILINK ŻYCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- ANNA MARIA PAWLIKOWSKA zbywa udziały
- MARIUSZ EDWARD HERNIK nabywa udziały
- IGOR DOMINIK RUSINOWSKI wchodzi do zarządu
- ANNA MARIA PAWLIKOWSKA wychodzi z zarządu
- MARIUSZ EDWARD HERNIK wchodzi do zarządu
2012-06-06
- "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA nabywa udziały
- ANNA MARIA PAWLIKOWSKA nabywa udziały
- ANNA MARIA PAWLIKOWSKA wchodzi do zarządu
- WARMUS INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zbywa udziały
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- TOMASZ WARMUS wychodzi z zarządu
2011-11-23
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2010-09-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2009-08-26
- Zmiana adresu ALEJA HRABSKA 4, 05-090 FALENTY
- TOMASZ WARMUS wchodzi do zarządu
- WARMUS INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nabywa udziały
- Zmiana siedziby FALENTY PRUSZKOWSKI RASZYN MAZOWIECKIE
- Zmiana nazwy NASZE ZDROWIE MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Zmiana kapitału zakładowego na 50000.00
Branża - PKD
- 66.22.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
- 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 41.20.Z ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
- 42.11.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD
- 42.12.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG SZYNOWYCH I KOLEI PODZIEMNEJ
- 42.13.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ MOSTÓW I TUNELI
- 42.21.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW PRZESYŁOWYCH I SIECI ROZDZIELCZYCH
- 42.22.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
- 42.91.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII WODNEJ
- 42.99.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 43.11.Z ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
- 43.12.Z PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
- 43.13.Z WYKONYWANIE WYKOPÓW I WIERCEŃ GEOLOGICZNO-INŻYNIERSKICH
- 43.21.Z WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
- 43.22.Z WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH
- 43.29.Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
- 43.31.Z TYNKOWANIE
- 43.32.Z ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
- 43.33.Z POSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN
- 43.34.Z MALOWANIE I SZKLENIE
- 43.39.Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 43.91.Z WYKONYWANIE KONSTRUKCJI I POKRYĆ DACHOWYCH
- 43.99.Z POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 46.77.Z SPRZEDAŻ HURTOWA ODPADÓW I ZŁOMU
- 49.41.Z TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW
- 52.21.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 72.11.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE BIOTECHNOLOGII
- 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 86.10.Z DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI
- 86.21.Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA
- 86.22.Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA
- 86.23.Z PRAKTYKA LEKARSKA DENTYSTYCZNA
- 86.90.A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA
- 86.90.B DZIAŁALNOŚĆ POGOTOWIA RATUNKOWEGO
- 86.90.C PRAKTYKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
- 86.90.D DZIAŁALNOŚĆ PARAMEDYCZNA
- 86.90.E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 55.10.Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
- 55.20.Z OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYCZNE I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA
- 55.90.Z POZOSTAŁE ZAKWATEROWANIE
- 56.10.A RESTAURACJE I INNE STAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 56.10.B RUCHOME PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
- 56.21.Z PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING)
- 56.29.Z POZOSTAŁA USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNA
- 56.30.Z PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 64.91.Z LEASING FINANSOWY
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 87.10.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM ZAPEWNIAJĄCA OPIEKĘ PIELĘGNIARSKĄ
- 87.20.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
- 87.30.Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- 96.04.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POPRAWĄ KONDYCJI FIZYCZNEJ
- 64.19.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
- 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 66.22.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.12.A POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
- 73.12.B POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
- 73.12.C POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
- 73.12.D POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
- 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
- 78.20.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
- 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-05-22 05:44:23