"Max Paderewskiego"
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | "MAX PADEREWSKIEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA |
| KRS | 0000367320 |
| NIP | 7743175172 |
| REGON | 142611950 |
| Forma prawna | SPÓŁKA KOMANDYTOWA |
| Status | Aktywna |
| Adres | UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
18/5 09-402 PŁOCK |
| Data rejestracji | 2010-10-06 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-07-07 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- "MAX PADEREWSKIEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wspólnik od 2010-10-06 - "MAX PADEREWSKIEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zarząd od 2010-10-06 - RYSZARD KAROL PRAGER
Prokura od 2011-02-10
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 1 237 019.72 | 1 100 113.37 | 1 069 904.70 | 1 350 814.43 | 12 532 405.06 | 712 390.23 |
| Koszty | 828 007.71 | 809 181.07 | 961 545.07 | 498 257.74 | 12 657 689.07 | 648 676.29 |
| Zysk/strata netto | 409 009.26 | 291 121.21 | 108 359.48 | 807 724.02 | 4 952 397.80 | 56 313.62 |
| Podatek dochodowy | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 52 157.00 | 1 162 089.00 | 13 595.00 |
Historia podmiotu
2025-07-07
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-07-01
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-07-17
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-09-28
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-07-01
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-07-01
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2019-06-26
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-07-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2017-09-13
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-10-13
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-07-02
- Zmiana siedziby PŁOCK PŁOCK PŁOCK MAZOWIECKIE
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Zmiana adresu UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 18, 09-402 PŁOCK
2015-03-27
- Zmiana adresu UL. KOŚCIUSZKI 18, 09-402 PŁOCK
2014-09-23
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-10-31
- Zmiana adresu KOLEGIALNA 21, 09-402 PŁOCK
2013-10-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-10-19
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Zmiana adresu OTOLIŃSKA 25, 09-407 PŁOCK
2011-09-22
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-02-10
- RYSZARD KAROL PRAGER zostaje prokurentem
2010-10-06
- Zmiana adresu OTOLIŃSKA 11, 09-407 PŁOCK
- Zmiana siedziby PŁOCK M. PŁOCK M. PŁOCK MAZOWIECKIE
- Zmiana nazwy "MAX PADEREWSKIEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- "MAX PADEREWSKIEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nabywa udziały
- "MAX PADEREWSKIEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wchodzi do zarządu
Branża - PKD
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 41.20.Z ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
- 42.11.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD
- 42.21.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW PRZESYŁOWYCH I SIECI ROZDZIELCZYCH
- 42.22.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
- 42.91.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII WODNEJ
- 42.99.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 43.11.Z ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
- 43.12.Z PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
- 43.13.Z WYKONYWANIE WYKOPÓW I WIERCEŃ GEOLOGICZNO-INŻYNIERSKICH
- 43.21.Z WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
- 43.22.Z WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH
- 43.29.Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
- 43.31.Z TYNKOWANIE
- 43.32.Z ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
- 43.33.Z POSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN
- 43.34.Z MALOWANIE I SZKLENIE
- 43.39.Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 43.91.Z WYKONYWANIE KONSTRUKCJI I POKRYĆ DACHOWYCH
- 43.99.Z POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 64.30.Z DZIAŁALNOŚĆ TRUSTÓW, FUNDUSZÓW I PODOBNYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 71.11.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
- 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
- 77.32.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH
- 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 80.20.Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA W ZAKRESIE OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
- 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
- 81.21.Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
- 81.22.Z SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
- 81.29.Z POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
- 77.11.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
- 77.12.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
- 77.21.Z WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA SPRZĘTU REKREACYJNEGO I SPORTOWEGO
- 77.22.Z WYPOŻYCZANIE KASET WIDEO, PŁYT CD, DVD ITP.
- 77.29.Z WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
- 77.31.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH
- 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
- 77.34.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA ŚRODKÓW TRANSPORTU WODNEGO
- 77.35.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA ŚRODKÓW TRANSPORTU LOTNICZEGO
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 64.91.Z LEASING FINANSOWY
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-12 14:10:38