Wschodnia Agencja Rozwoju
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | WSCHODNIA AGENCJA ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| KRS | 0000368038 |
| NIP | 5632405254 |
| REGON | 060687125 |
| Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| Status | Aktywna |
| Adres | UL. PANA BALCERA
6/148 20-631 LUBLIN |
| Data rejestracji | 2010-10-14 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-07-10 |
| WWW | WWW.WARWSCHOD.PL |
| [email protected] |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- ZWIĄZEK PRACODAWCÓW "DIALOG"
Wspólnik od 2018-02-21 - SŁAWOMIR KRAMEK
Zarząd od 2021-04-12
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 3 392 147.56 | 1 740 608.45 | 2 776 839.32 | 2 750 803.77 | 6 544 980.68 | 10 084 878.67 |
| Koszty | 1 764 719.58 | 3 279 805.04 | 2 704 386.31 | 2 287 609.75 | 6 170 384.02 | 8 248 724.60 |
| Zysk/strata netto | 1 627 427.98 | -1 550 994.59 | 72 453.01 | 415 283.02 | 373 343.66 | 1 824 199.07 |
| Podatek dochodowy | 0.00 | 11 798.00 | 0.00 | 47 911.00 | 1 253.00 | 11 955.00 |
Historia podmiotu
2025-07-10
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2024-07-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-07-12
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-10-13
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-04-12
- KARINA KATARZYNA SERAFIN KUCHARCZYK wychodzi z zarządu
- SŁAWOMIR KRAMEK wchodzi do zarządu
2021-03-25
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-03-23
- KRZYSZTOF JANUSZ PECZKA wychodzi z zarządu
2020-10-08
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2019-07-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2018-03-08
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-02-21
- KARINA KATARZYNA SERAFIN KUCHARCZYK wchodzi do zarządu
- STOWARZYSZENIE ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ "TRIADA" zbywa udziały
- ZWIĄZEK PRACODAWCÓW "DIALOG" nabywa udziały
- BARBARA ZDZISŁAWA SAPUŁA wychodzi z zarządu
2017-11-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-11-28
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-05-19
- Zmiana kapitału zakładowego na 113000.00
2016-02-18
- Zmiana kapitału zakładowego na 77000.00
2015-12-17
- Zmiana kapitału zakładowego na 65000.00
2015-09-04
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-03-25
- Zmiana adresu UL. PANA BALCERA 6, 20-631 LUBLIN
2014-09-05
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-09-11
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-08-31
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-05-11
- Zmiana adresu KONCERTOWA 19, 20-866 LUBLIN
- Zmiana siedziby LUBLIN M. LUBLIN M. LUBLIN LUBELSKIE
2011-09-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-07-25
- JAROSŁAW PIOTR MARTYNIUK wychodzi z zarządu
- Zmiana adresu ALEJA I ARMII WOJSKA POLSKIEGO 19, 22-100 CHEŁM
- KRZYSZTOF JANUSZ PECZKA wchodzi do zarządu
2011-02-11
- Zmiana adresu I ARMII WOJSKA POLSKIEGO 19, 22-100 CHEŁM
2010-10-14
- STOWARZYSZENIE ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ "TRIADA" nabywa udziały
- JAROSŁAW PIOTR MARTYNIUK wchodzi do zarządu
- BARBARA ZDZISŁAWA SAPUŁA wchodzi do zarządu
- Zmiana kapitału zakładowego na 5000.00
- Zmiana adresu BRZECHWY 3, 22-100 CHEŁM
- Zmiana siedziby CHEŁM M. CHEŁM M. CHEŁM LUBELSKIE
- Zmiana nazwy WSCHODNIA AGENCJA ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Branża - PKD
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 58.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
- 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 84.13.Z KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI GOSPODAROWANIA
- 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 94.11.Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW
- 94.12.Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI PROFESJONALNYCH
- 18.12.Z POZOSTAŁE DRUKOWANIE
- 18.13.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
- 47.91.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
- 47.99.Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 64.19.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
- 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
- 88.91.Z OPIEKA DZIENNA NAD DZIEĆMI
- 43.39.Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
- 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
- 78.20.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
- 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
- 79.11.A DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW TURYSTYCZNYCH
- 47.. HANDEL DETALICZNY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU DETALICZNEGO POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI
- 62.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA
- 64.9. POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 68.. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI
- 73.. REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA
- 85.. EDUKACJA
- 88.. POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA
- 94.. DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-22 05:46:02