Finamax
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | FINAMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| KRS | 0000370423 |
| NIP | 7010268564 |
| REGON | 142675788 |
| Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| Status | Aktywna |
| Adres | UL. PROSTA
32/ 00-838 WARSZAWA |
| Data rejestracji | 2010-11-16 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-06-27 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- ROBERT GRZEGORZ SĘDZIKOWSKI
Wspólnik od 2010-11-16 - ROBERT GRZEGORZ SĘDZIKOWSKI
Zarząd od 2010-11-16
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 2 816 682.26 | 3 660 509.10 | 3 820 774.38 | 6 592 845.25 | 3 335 150.75 | 4 717 518.75 | 7 805 229.99 |
| Koszty | 2 253 532.89 | 3 165 551.00 | 3 420 128.00 | 5 215 214.76 | 3 031 282.81 | 3 913 691.18 | 6 587 931.12 |
| Zysk/strata netto | 478 340.37 | 448 623.10 | 361 910.38 | 1 250 081.49 | 275 521.94 | 729 581.57 | 1 106 331.87 |
| Podatek dochodowy | 84 809.00 | 46 335.00 | 38 736.00 | 127 549.00 | 28 346.00 | 74 246.00 | 110 967.00 |
Historia podmiotu
2025-06-27
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-06-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-05-12
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-01-02
- Zmiana adresu UL. PROSTA 32, 00-838 WARSZAWA
2022-12-07
- Zmiana adresu UL. PROSTA 32, 00-845 WARSZAWA
2022-09-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-09-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2020-07-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
2019-06-17
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2018-07-19
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2017-09-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-10-13
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-11-10
- Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWA WARSZAWA MAZOWIECKIE
- Zmiana adresu UL. ŁUCKA 18, 00-845 WARSZAWA
2015-10-22
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-10-09
- AGNIESZKA SEWERYNIUK wychodzi z zarządu
2014-07-07
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-10-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2012-07-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- MARZENA SUKIENNIK wychodzi z zarządu
2010-11-16
- Zmiana kapitału zakładowego na 10000.00
- Zmiana siedziby WARSZAWA M.ST. WARSZAWA M.ST. WARSZAWA MAZOWIECKIE
- Zmiana nazwy FINAMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Zmiana adresu GORLICKA 1, 02-130 WARSZAWA
- ROBERT GRZEGORZ SĘDZIKOWSKI nabywa udziały
- MARZENA SUKIENNIK wchodzi do zarządu
- AGNIESZKA SEWERYNIUK wchodzi do zarządu
- ROBERT GRZEGORZ SĘDZIKOWSKI wchodzi do zarządu
Branża - PKD
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 18.1. DRUKOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POLIGRAFIĄ
- 18.20.Z REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
- 35.11.Z WYTWARZANIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- 35.12.Z PRZESYŁANIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- 35.13.Z DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- 35.14.Z HANDEL ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ
- 46.1. SPRZEDAŻ HURTOWA REALIZOWANA NA ZLECENIE
- 46.5. SPRZEDAŻ HURTOWA NARZĘDZI TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ I KOMUNIKACYJNEJ
- 47.4. SPRZEDAŻ DETALICZNA NARZĘDZI TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ I KOMUNIKACYJNEJ PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
- 47.91.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
- 47.99.Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
- 52.10.B MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW
- 58.1. WYDAWANIE KSIĄŻEK I PERIODYKÓW ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA, Z WYŁĄCZENIEM W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
- 58.2. DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
- 61.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 64.. FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 65.. UBEZPIECZENIA, REASEKURACJA ORAZ FUNDUSZE EMERYTALNE, Z WYŁĄCZENIEM OBOWIĄZKOWEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
- 66.1. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.2. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.31.Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 70.. DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES); DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM
- 71.11.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
- 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 73.1. REKLAMA
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
- 78.20.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
- 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.20.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
- 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
- 82.91.Z DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
- 96.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 64.19.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 66.22.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
- 66.29.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-07-19 07:19:36