Vistra Hr Services
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | VISTRA HR SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| KRS | 0000397001 |
| NIP | 5272665242 |
| REGON | 145807279 |
| Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| Status | Aktywna |
| Adres | UL. TOWAROWA
28/ 00-839 WARSZAWA |
| Data rejestracji | 2011-09-26 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-07-04 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- VISTRA CEE HOLDING LTD
Wspólnik od 2017-01-26 - ALWYN JACOBUS DE LANGE
Zarząd od 2013-02-04 - ANNA MAGDALENA POLISZKIEWICZ
Zarząd od 2018-10-30
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 115 952.85 | 853 956.90 | 1 022 749.37 | 1 971 599.31 | 943 497.39 | 0.00 | 143 780.98 |
| Koszty | 181 979.96 | 870 823.43 | 1 004 971.56 | 1 874 914.36 | 899 801.94 | 78 026.19 | 159 510.27 |
| Zysk/strata netto | -65 873.71 | -16 865.89 | 17 777.80 | 96 685.32 | 45 438.36 | -78 299.19 | -15 729.29 |
| Podatek dochodowy | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
Historia podmiotu
2025-07-04
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-07-10
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-06-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-07-21
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-05-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2020-11-18
- Zmiana kapitału zakładowego na 37000.00
2020-07-30
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2019-09-23
- Zmiana adresu UL. TOWAROWA 28, 00-839 WARSZAWA
- Zmiana siedziby WARSZAWA WARSZAWA WARSZAWA MAZOWIECKIE
2019-06-26
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2018-10-30
- ANNA MAGDALENA POLISZKIEWICZ wchodzi do zarządu
2018-07-03
- Nowy dokument - Sprawozdanie z działalności
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2017-07-06
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-04-20
- Zmiana kapitału zakładowego na 15000.00
2017-01-26
- SEAWED INVESTMENTS LIMITED zbywa udziały
- VISTRA CEE HOLDING LTD nabywa udziały
2016-08-04
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-02-08
- THOMAS NEVILLE RAVENSDALE wychodzi z zarządu
2015-07-08
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-01-19
- Zmiana nazwy VISTRA HR SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
2014-07-29
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-02-04
- ALWYN JACOBUS DE LANGE wchodzi do zarządu
- THOMAS NEVILLE RAVENSDALE wchodzi do zarządu
- Zmiana nazwy TRINITY HR SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- CHRISTIAN GUY GAUNT wychodzi z zarządu
- TRINITY SHELF COMPANIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zbywa udziały
- SEAWED INVESTMENTS LIMITED nabywa udziały
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2011-09-26
- CHRISTIAN GUY GAUNT wchodzi do zarządu
- TRINITY SHELF COMPANIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nabywa udziały
- Zmiana nazwy RAYNE INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Zmiana siedziby WARSZAWA M.ST. WARSZAWA M.ST. WARSZAWA MAZOWIECKIE
- Zmiana adresu AL. JEROZOLIMSKIE 56C, 00-803 WARSZAWA
- Zmiana kapitału zakładowego na 5000.00
Branża - PKD
- 78.20.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
- 41.10.Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
- 42.11.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD
- 42.12.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG SZYNOWYCH I KOLEI PODZIEMNEJ
- 42.13.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ MOSTÓW I TUNELI
- 42.21.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW PRZESYŁOWYCH I SIECI ROZDZIELCZYCH
- 42.22.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
- 42.91.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII WODNEJ
- 42.99.Z ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 58.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
- 58.29.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 64.91.Z LEASING FINANSOWY
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 73.1. REKLAMA
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 81.10.Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
- 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
- 94.11.Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW
- 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
- 78.20.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
- 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-08 05:47:47