Interizon
FUNDACJA
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | INTERIZON |
| KRS | 0000454776 |
| NIP | 9571068390 |
| REGON | 221853817 |
| Forma prawna | FUNDACJA |
| Status | Aktywna |
| Adres | TRZY LIPY
3,BUDYNEKB/ 80-172 GDAŃSK |
| Data rejestracji | 2013-03-15 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-07-22 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- JAROSŁAW MARCIN PARZUCHOWSKI
Zarząd od 2016-09-06 - ŁUKASZ STANISŁAW KULAS
Organ nadzoru od 2013-03-15 - KRZYSZTOF ZBIGNIEW NYKA
Organ nadzoru od 2021-10-06 - MACIEJ KRÓL
Organ nadzoru od 2024-05-31
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2021 | 2022 | 2023 | |
|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 235 746.06 | 539 190.16 | 316 508.83 | 346 060.58 | 466 347.40 |
| Koszty | 292 960.23 | 400 626.05 | 349 383.06 | 409 662.13 | 423 194.08 |
| Zysk/strata netto | -57 214.17 | 111 221.88 | -47 551.34 | -63 611.12 | 36 214.85 |
| Podatek dochodowy | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
Historia podmiotu
2025-07-22
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-07-11
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-05-31
2023-07-12
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-10-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-07-25
2021-10-15
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-10-06
2020-11-02
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2020-02-14
- ANNA MARIA KWAŚNIK wychodzi z zarządu
2020-01-30
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2019-03-05
- Zmiana adresu TRZY LIPY 3,BUDYNEKB, 80-172 GDAŃSK
2019-01-29
- Zmiana adresu UL. TRZY LIPY B, 80-172 GDAŃSK
- Zmiana siedziby GDAŃSK GDAŃSK GDAŃSK POMORSKIE
- ANNA MARIA KWAŚNIK wchodzi do zarządu
2018-07-23
- IZABELA DISTERHEFT wychodzi z zarządu
2018-07-21
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-07-19
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-07-17
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-08-22
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-09-06
- MARCIN PIOTR KOWALIK wychodzi z zarządu
- IZABELA DISTERHEFT wchodzi do zarządu
- JAROSŁAW MARCIN PARZUCHOWSKI wchodzi do zarządu
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- TOMASZ WOŹNIAK wychodzi z zarządu
- PRZEMYSŁAW SZLETER wychodzi z zarządu
2015-09-10
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-09-16
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-12-13
- Zmiana adresu ALEJA GRUNWALDZKA 472, 80-309 GDAŃSK
2013-03-15
- PRZEMYSŁAW SZLETER wchodzi do zarządu
- MARCIN PIOTR KOWALIK wchodzi do zarządu
- TOMASZ WOŹNIAK wchodzi do zarządu
- Zmiana siedziby GDAŃSK M. GDAŃSK M. GDAŃSK POMORSKIE
- Zmiana nazwy INTERIZON
- Zmiana adresu MORENOWE WZGÓRZE 24B, 80-283 GDAŃSK
Branża - PKD
- 94.99.Z DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 18.13.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
- 18.20.Z REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI
- 33.12.Z NAPRAWA I KONSERWACJA MASZYN
- 33.13.Z NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH
- 46.51.Z SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA
- 33.14.Z NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
- 33.19.Z NAPRAWA I KONSERWACJA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
- 33.20.Z INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
- 46.52.Z SPRZEDAŻ HURTOWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I TELEKOMUNIKACYJNEGO ORAZ CZĘŚCI DO NIEGO
- 47.91.Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
- 47.99.Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
- 52.10.B MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW
- 56.21.Z PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING)
- 56.30.Z PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW
- 58.13.Z WYDAWANIE GAZET
- 58.12.Z WYDAWANIE WYKAZÓW ORAZ LIST (NP. ADRESOWYCH, TELEFONICZNYCH)
- 58.29.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
- 59.11.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH
- 59.14.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PROJEKCJĄ FILMÓW
- 59.20.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
- 61.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 63.91.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH
- 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 64.19.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
- 64.30.Z DZIAŁALNOŚĆ TRUSTÓW, FUNDUSZÓW I PODOBNYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH
- 64.91.Z LEASING FINANSOWY
- 64.99.Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
- 66.29.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 69.10.Z DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
- 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
- 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.12.C POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
- 73.12.D POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
- 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
- 94.11.Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW
- 94.99.Z DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 95.11.Z NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-09-09 05:51:18