Tax Auris

SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dane podstawowe

Pełna nazwa TAX AURIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI
KRS 0000464948
NIP 5252557590
REGON 146715616
Forma prawna SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status W likwidacji
Adres UL. SMOCZA 27/
01-048 WARSZAWA
Data rejestracji 2013-06-06
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-06-25
WWW
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. ANNA CHUDZIK
    Wspólnik od 2017-02-15

Dalsze powiązania

  1. TAX AURIS
  2. HEPHARM
  3. DEEPWATER

Dane finansowe

2018 2019 2020 2021 2021 2022 2023 2024
Przychody 739 303.37 878 547.97 459 865.12 6 136.27 142 811.96 52 218.07 26 001.52 24 000.09
Koszty 674 588.83 986 654.00 407 489.17 10 121.23 300 795.99 164 521.73 87 555.64 19 992.28
Zysk/strata netto 64 118.54 - 108 106.03 52 124.95 -3 984.96 - 159 268.03 - 112 303.66 -61 554.12 4 007.81
Podatek dochodowy 596.00 0.00 251.00 0.00 1 284.00 0.00 0.00 0.00

Historia podmiotu

2025-06-25
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-06-13
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-07-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-10-05
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-04-05
  • Zmiana adresu UL. SMOCZA 27, 01-048 WARSZAWA
2021-08-31
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-04-19
  • ANNA CHUDZIK wychodzi z zarządu
  • Zmiana nazwy TAX AURIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI
2020-09-18
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2019-10-07
  • Zmiana adresu ALEJE JEROZOLIMSKIE 100, 00-807 WARSZAWA
2019-06-04
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2019-01-11
  • TMJ PROFESSIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zbywa udziały
2018-07-11
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-09-22
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-02-15
  • ANNA CHUDZIK nabywa udziały
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • ANNA CHUDZIK wchodzi do zarządu
  • WOJCIECH STEFAŃSKI wychodzi z zarządu
  • ANNA BURDA zbywa udziały
2015-07-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • WOJCIECH STEFAŃSKI zbywa udziały
2014-08-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-12-20
  • Zmiana adresu PANKIEWICZA 3, 00-696 WARSZAWA
2013-06-06
  • Zmiana kapitału zakładowego na 5000.00
  • Zmiana nazwy TAX AURIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • TMJ PROFESSIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nabywa udziały
  • WOJCIECH STEFAŃSKI wchodzi do zarządu
  • ANNA BURDA nabywa udziały
  • WOJCIECH STEFAŃSKI nabywa udziały
  • Zmiana adresu GRZYBOWSKA 4, 00-131 WARSZAWA

Branża - PKD

  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
  • 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 77.11.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
  • 77.12.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
  • 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
  • 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
  • 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
  • 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 84.13.Z KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI GOSPODAROWANIA

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-07-11 05:45:22

Lokalizacja podmiotu: