Vinci & Vinci Kadry I Płace
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane podstawowe
| Pełna nazwa | VINCI & VINCI KADRY I PŁACE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| KRS | 0000468160 |
| NIP | 5472146989 |
| REGON | 243306200 |
| Forma prawna | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
| Status | Aktywna |
| Adres | GRAŻYŃSKIEGO
12/ 43-300 BIELSKO-BIAŁA |
| Data rejestracji | 2013-07-03 |
| Ostatnia zmiana w rejestrze | 2025-07-02 |
| WWW | |
Dokumenty podmiotu
Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.
Powiązane firmy i osoby
- VINCI & VINCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wspólnik od 2013-07-03 - PIETRO VINCI
Zarząd od 2013-07-03 - JERZY ALEKSANDER BODZEK
Zarząd od 2013-07-03
Dalsze powiązania
Dane finansowe
| 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Przychody | 1 104 001.30 | 1 104 002.58 | 1 572 740.25 | 2 030 755.10 | 2 120 361.12 | 2 478 280.08 | 2 720 162.62 |
| Koszty | 1 015 956.06 | 1 072 513.80 | 1 498 108.35 | 1 906 125.45 | 1 981 513.80 | 2 310 525.46 | 2 542 207.60 |
| Zysk/strata netto | 78 377.24 | 29 867.78 | 67 894.90 | 112 672.65 | 127 091.32 | 152 630.62 | 160 724.02 |
| Podatek dochodowy | 9 668.00 | 1 621.00 | 6 737.00 | 11 957.00 | 11 756.00 | 15 124.00 | 17 231.00 |
Historia podmiotu
2025-07-02
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2024-05-27
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2023-06-01
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2022-03-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2021-03-08
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-02-12
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2019-01-14
- Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-06-04
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-09-14
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-09-07
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-10-19
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-10-09
- Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-07-03
- Zmiana adresu GRAŻYŃSKIEGO 12, 43-300 BIELSKO-BIAŁA
- Zmiana kapitału zakładowego na 5000.00
- Zmiana siedziby BIELSKO-BIAŁA M. BIELSKO-BIAŁA M. BIELSKO-BIAŁA ŚLĄSKIE
- Zmiana nazwy VINCI & VINCI KADRY I PŁACE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- VINCI & VINCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nabywa udziały
- PIETRO VINCI wchodzi do zarządu
- JERZY ALEKSANDER BODZEK wchodzi do zarządu
Branża - PKD
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 58.11.Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
- 58.12.Z WYDAWANIE WYKAZÓW ORAZ LIST (NP. ADRESOWYCH, TELEFONICZNYCH)
- 58.13.Z WYDAWANIE GAZET
- 58.14.Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
- 58.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
- 58.29.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
- 59.20.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
- 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
- 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
- 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
- 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
- 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
- 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
- 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 68.10.Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
- 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
- 68.32.Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
- 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
- 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
- 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
- 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
- 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
- 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
- 74.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
- 74.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
- 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 77.40.Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
- 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
- 78.20.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
- 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
- 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
- 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
- 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
- 82.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
- 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-01 05:47:30