Instytut Promocji I Rozwoju Regionów

STOWARZYSZENIE

Dane podstawowe

Pełna nazwa INSTYTUT PROMOCJI I ROZWOJU REGIONÓW
KRS 0000475111
NIP 5170363951
REGON 181014071
Forma prawna STOWARZYSZENIE
Status Aktywna
Adres UL. REFORMACKA 8/
35-026 RZESZÓW
Data rejestracji 2013-08-29
Ostatnia zmiana w rejestrze 2025-07-07
WWW
Email

Dokumenty podmiotu

Wszystkie poniższe dokumenty są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z oficjalnych rejestrów państwowych. Każdy z poniższych dokumentów dostępny jest bezpłatnie.

  1. Aktualny odpis KRS
  2. Pełny odpis KRS

Powiązane firmy i osoby

  1. MONIKA MAŁGORZATA SANEK ŻMUDA
    Zarząd od 2020-05-08
  2. AGNIESZKA JOANNA KRAJEWSKA DUREK
    Organ nadzoru od 2013-08-29
  3. SEBASTIAN TOMASZ DUREK
    Organ nadzoru od 2013-08-29
  4. MARTA BARBARA RYBKA
    Organ nadzoru od 2014-09-19

Dalsze powiązania

  1. INSTYTUT PROMOCJI I ROZWOJU REGIONÓW
  2. KOFAMA KOŹLE
  3. REMAK-ENERGOMONTAŻ
  4. ABAKUS KONSULTING UE
  5. MOBIAPPS
  6. APROBUD DEVELOPMENT

Dane finansowe

2018 2019 2020 2021 2022 2023
Przychody 21 797.65 12 615.91 14 725.91 9 135.01 7 027.51 5 016.51
Koszty 9 183.30 2 893.00 5 590.90 2 110.50 2 011.00 2 720.00
Zysk/strata netto 12 613.91 9 722.91 9 135.01 7 021.51 5 016.51 2 296.51
Podatek dochodowy 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00

Historia podmiotu

2025-07-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2024-07-01
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2023-07-04
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2022-07-04
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2021-06-07
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2020-07-08
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
2020-05-21
  • Zmiana siedziby RZESZÓW RZESZÓW RZESZÓW PODKARPACKIE
  • Zmiana adresu UL. REFORMACKA 8, 35-026 RZESZÓW
2020-05-08
  • MONIKA MAŁGORZATA SANEK wychodzi z zarządu
  • MONIKA MAŁGORZATA SANEK ŻMUDA wchodzi do zarządu
2019-09-13
  • WALDEMAR FURMANEK wychodzi z zarządu
  • MONIKA MAŁGORZATA SANEK wchodzi do zarządu
2019-07-03
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2018-06-27
  • Nowy dokument - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2017-09-26
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2016-10-28
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2015-06-29
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2014-09-19
2014-06-11
  • Nowy dokument - Sprawozdanie finansowe
2013-08-29
  • WALDEMAR FURMANEK wchodzi do zarządu
  • Zmiana siedziby RZESZÓW M. RZESZÓW M. RZESZÓW PODKARPACKIE
  • Zmiana nazwy INSTYTUT PROMOCJI I ROZWOJU REGIONÓW
  • Zmiana adresu KILIŃSKIEGO 2, 35-005 RZESZÓW

Branża - PKD

  • 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
  • 61.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
  • 61.20.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ
  • 61.30.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ
  • 61.90.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI
  • 62.01.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
  • 62.02.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
  • 62.03.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
  • 62.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
  • 63.11.Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
  • 63.12.Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
  • 63.99.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 18.12.Z POZOSTAŁE DRUKOWANIE
  • 18.13.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
  • 18.14.Z INTROLIGATORSTWO I PODOBNE USŁUGI
  • 47.99.Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
  • 49.39.Z POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANY
  • 58.21.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE GIER KOMPUTEROWYCH
  • 58.29.Z DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
  • 64.19.Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
  • 64.20.Z DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 64.30.Z DZIAŁALNOŚĆ TRUSTÓW, FUNDUSZÓW I PODOBNYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH
  • 64.92.Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
  • 66.19.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
  • 66.21.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
  • 66.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM FUNDUSZAMI
  • 68.20.Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
  • 69.20.Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
  • 70.10.Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
  • 70.21.Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
  • 70.22.Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
  • 71.12.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
  • 71.20.B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
  • 72.19.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
  • 72.20.Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
  • 73.11.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
  • 73.12.C POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
  • 73.20.Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
  • 74.10.Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
  • 74.20.Z DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
  • 74.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
  • 74.90.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 77.11.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
  • 77.12.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
  • 77.22.Z WYPOŻYCZANIE KASET WIDEO, PŁYT CD, DVD ITP.
  • 77.33.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
  • 77.39.Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 78.10.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
  • 78.20.Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
  • 78.30.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
  • 79.90.C POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
  • 82.11.Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
  • 82.19.Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
  • 82.20.Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
  • 82.30.Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
  • 85.52.Z POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
  • 85.59.A NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
  • 85.59.B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
  • 85.60.Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
  • 95.11.Z NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH
  • 96.09.Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Ostatnia synchronizacja danych z rejestrem: 2025-08-12 05:46:18

Lokalizacja podmiotu: